Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ola.

Totaal niet thuis in die dingen.
Ik rijd niet veel en vaak maar als ik rijd wil ik wel eens bv mn navigatie koppelen, flitsmeister etc.
Ik begrijp dat dit dus dekkend moet zijn daarvoor?

Ja i know...kom onder een steen vandaan.
Ik hoop het wel 🤣

Zodra het binnen is, laat ik het weten
 
Jasje gehaald op Marktplaats...
Screenshot_20230126-202437_Marktplaats.jpg
 
Stomme vraag... ik rijd met doppen in ivm fluittonen enzo. Hoor je dan nog wel wat van die speaker??
Iemand??
Ik rij met die oranje schuimdoppen, betere demping heb ik nog niet gevonden. Ik hoor de navi en eventuele muziek/bellen nog. Je moet het dan wel wat harder zetten, maar geen probleem.
 
Check :)
Had hoop dat je dempendere had dan ik had :P
Ik gebruik deze: 40 paar - hoogst dempende (SNR 39dB) 3M oordopjes slapen - EAR SOFT FX | bol.com

Doen 39dB... Kun je ook nog 's proberen als je meer demping wilt.. (deze gebruik ik op 't circuit, op straat otoplastieken)
Ik heb ze ook. Alleen heb ik zo'n 50% van de keren, ook als ik mijn best doe, dat ze net niet lekker zitten. Dan sluiten ze gewoon niet af. En dan indoen proces herhalen tot het wel goed is.
Als het eenmaal goed is dan wel heel stil. :Y
Maar ik gebruik dus meestal andere doppen hierdoor. Het zal trouwens liggen aan smalle gehoorgang.
 
Hier een C5 uit 2002 met 430.000 km op gas, kop is er nog nooit van af geweest. Al 17 jaar voor de deur, beste koop ooit.
En een heel stuk goed koper dan die bodemloze putten in de garage :Y
je liegt dat kan toch nooit met een franse auto...... dan roest deze zeker wel als een gek toch.. :P :P
 
Laatst bewerkt:
Ben overstag gegaan .. 2 dempers voor de longshots gekocht
Heel benieuwd hoe het gaat klinken na het monteren
 

Bijlagen

  • 26C4E603-F166-490C-B7C5-9F983C55CCEB.jpeg
    26C4E603-F166-490C-B7C5-9F983C55CCEB.jpeg
    58,7 KB · Weergaven: 20
Een schaalmodelletje van de (nog te leveren) streetfighter. Voor de oplettende kijkers, ja dit is een streetfighter S en geen 848 zoals mijn ‘nieuwe liefde’
 

Bijlagen

  • D1ECD5E0-B322-4FE1-80B5-767A2A565DA0.jpeg
    D1ECD5E0-B322-4FE1-80B5-767A2A565DA0.jpeg
    195,8 KB · Weergaven: 43
Terug
Bovenaan Onderaan