Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Van de week nieuwe motor opgehaald *O*

IMG20230208165211.2.jpg
 
Voor een beetje plakkerige olie das mee dan 50 euro voor een liter....
Wel beter cq gemakkelijker dan vroeger de ketting uitkoken in een blikje… in ‘70 had ik 2 kettingen (met visje) en kon je achter elkaar doortrekken…. _O-

O-ring/spray en reeds 24k met mijn huidige ketting op de VFR…..:]
 
Ehhh.. Waar zal ik beginnen..? 🤔.

Oktober 2022 mijn eerste motor gekocht, Yamaha MT-09 uit 2017.

Vervolgens (in random order):
* Tankpad
* Quadlock telefoonhouder met vibratiedemper
* Sport windscreen
* Paddock stand
* Claw winterjas + winterbroek
* Claw motorjeans
* Scorpion Exo Tech systeemhelm
* Alpinestars zomerhandschoenen
* Alpinestars winterhandschoenen
* Alpinestars schoenen (waterdicht)
* Alpinestars laarzen (waterdicht)
* Alpinestars rugzak
* Alpinestars wind- / regenjas (hoodie)
* Alpinestars Jaws V3 leren jas
* Alpinestars nekwarmer
* Alpinestars rugbeschermer (2x)

Voor mijn vrouw:
* LS2 systeemhelm
* Dainese jack
* Dainese winterhandschoenen
* Alpinestars zomerhandschoenen
* John Doe motorjeans (2x)

En dan nog kettingreiniger, kettingborstel, kettingsmeermiddel.

Inderdaad, een zwart gat 🙈🤣.
IMG_20230130_122521.jpg
IMG_20230127_160942_edit_82369075154618.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb toch een accu monitor met bluetooth + android (IOS) app gekocht. Even proberen hoe dat is, ik rij toch elke dag. Lege accu is voor mij geen probleem. Wordt elke dag opgeladen. Ben benieuwd. Kan ik eens zoveel tijd in de app kieken wat er qua voltages afspeeld.

Als de accu's tegenwoordig niet gevuld geleverd worden zou ik allang een 2de accu in mijn voorraad hebben..... nu kan ik afwachten op het juiste moment. Dan pas kopen als het echt nodig is.
 
Flinke inkopen gedaan, helaas wordt niet alles in 1x geleverd;

  • Heup protectoren lvl2
  • Remvloeistof 5.1
  • Motul 5100 olie (via inkoopactie)
  • Nieuwe tandwielen (+1 achter)
In bestelling;
  • Ipone kettingreiniger
  • Nieuwe ketting
  • Maxima chain wax
  • Voorvorkolie en keerringen
  • Kabel lubricator
 
POWERSPORT.jpg


Een euro 5 volledige systeem GPR uitlaat (met een zwart logo ipv rood zoals hier)
Was 50% afgeprijsd dus leuk totdat er nog wat mooiers op de markt komt (wil van het stofzuiger geluid af op mijn XSR900 2022. En bij deze kunnen de killers er in voor WW verkeer en er een keertje uit voor de lol.

1677075115723.png

Carbon heelplates

1.9192N_1.jpg



En Zwarte footpegs omdat ik zilver niet mooi vindt staan op mijn motor.
 
POWERSPORT.jpg


Een euro 5 volledige systeem GPR uitlaat (met een zwart logo ipv rood zoals hier)
Was 50% afgeprijsd dus leuk totdat er nog wat mooiers op de markt komt (wil van het stofzuiger geluid af op mijn XSR900 2022. En bij deze kunnen de killers er in voor WW verkeer en er een keertje uit voor de lol.

Bekijk bijlage 1851087
Carbon heelplates

1.9192N_1.jpg

b


En Zwarte footpegs omdat ik zilver niet mooi vindt staan op mijn motor.
Als het een Euro 5 is kunnen de DB killers er niet uit ( tenminste niet met een schroefje ) en veel meer geluid ook niet ( want dan is het geen euro 5 meer )
 
Ik las dat in 26 Euro 5+ komt , dan is het gedaan met allerlei mods ( kat en kleppen verwijderen enzo )
De + staat voor niet zozeer extra schoon maar dat de ecu constant controleert of de kat voldoende werkt en het mengsel aan de voorwaarden voldoet
Dus allemaal eind 25 een nieuwe kopen want daarna is het uit met de pret ( totdat ze het kunnen omzeilen)
 
Als het een Euro 5 is kunnen de DB killers er niet uit ( tenminste niet met een schroefje ) en veel meer geluid ook niet ( want dan is het geen euro 5 meer )
Met deze kan het wel wordt ook zo geadverteerd. Bij bijna alle uitlaten kan het nog steeds maar ze adverteren er vaak niet mee.

Kan ook bij SC project, MiVV en Leovince. Zelfs de cat hebben ze modulair gemaakt.

Zie ook (voorbeeld, niet degene die ik heb besteld)
 
Laatst bewerkt:
Met deze kan het wel wordt ook zo geadverteerd. Bij bijna alle uitlaten kan het nog steeds maar ze adverteren er vaak niet mee.

Kan ook bij SC project, MiVV en Leovince. Zelfs de cat hebben ze modulair gemaakt.

Zie ook
100db bij 5100 toeren....
Jeetje.
Dat mag op het circuit vaak niet eens met 14000 toeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan