Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Tonerider

MF'er
18 apr 2019
46
33
Heel fijn jasje....heb hem zelf ook pas gekocht!
ik had hier ergens op het forum deze jas als aanrader gelezen.
Normaal heb ik er niet zo veel nood aan want rij vooral naar m'n werk en aangezien ik met de nacht werk is het al voldoende afgekoeld.
Maar volgende week verlof en volgens de media warm weer (en een beetje geld over) was een goede combinatie om het toch maar te kopen :p

• Like
Waarderingen: Delight

BigBoyOrange

Die hard MF'er
15 jan 2019
269
231
Rotterdam
APK voor het koekblik waarbij nieuwe remblokjes nodig waren om door de keuring te komen. 150 ballen maar hij mag weer een jaar de weg op.

Aangezien ik nog niet echt wakker was hier even een edit:
Zojuist ook remblokjes voor de MOTOR besteld :P
Snell Semi Sinter voor en achter

Laatst bewerkt:

Bart_T

T for Thumper
9 apr 2018
286
286
31
Zwijndrecht
  • Like
Waarderingen: Lolobal

Deejfie

MF'er
15 sep 2015
158
16
34
Maldegem

BigBoyOrange

Die hard MF'er
15 jan 2019
269
231
Rotterdam
Heb er zelf ook al heel wat op besteld, prima levering :)
Net ook weer een bestelling gedaan. Ze hebben nu een prima aanbieding voor een tanktas. 20L + 8L tas voor €25 is geen geld natuurlijk. Ook nog even remblokjes er bij besteld.
Oe en daarvoor nog een set nieuwe rubberen rondjes

• Like
Waarderingen: Deejfie

BigBoyOrange

Die hard MF'er
15 jan 2019
269
231
Rotterdam
En weer een dingetje aangeschaft. Had hem eerst via xlmoto besteld maar dat deel wordt geannuleerd aangezien die er 9-12 dagen over doet en de bestelling op kantoor geleverd wordt... Waar ik dus na volgende week woensdag niet meer werk.

De Haynes handleiding voor mn hornet. Mooie deal bij bol.com aangezien ze een kortingscode hebben voor Engelstalige boeken, laat die handleidingen daar nou ook net onder vallen.
Code is ENGELSBOEK5

• Like
Waarderingen: Deeffox

BMW-XR

MF'er
12 sep 2016
134
61
beetje off topic: een 168cm diameter of zo plafond ventilator voor de slaapkamer. Al goed geslapen vorige nacht, al vindt onze kat het voorlopig maar niets

BigBoyOrange

Die hard MF'er
15 jan 2019
269
231
Rotterdam
Ze nu toch maar besteld, geheurbescherming van Alpine samen met een bewaaretuitje om aan de gratis verzending te komen (en ook wel nuttig). Is toch al verziekt maar het is verstandig om erger te voorkomen.

• Like
Waarderingen: Delight en Lolobal