Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3


869304e63b96cdc067acfc376e3348c5a61467dc_131443188723741660MAT_3042.jpg


Voor 9.99! Niet slecht
 
Wat is nou het voordeel van zo'n tas t.o.v. een normale
Rits zit tegen je rug aan ipv de “normale” zijde. Aangezien die door de banden tegen de rug aan geduwd wordt, zal je rits niet zomaar open kunnen gaan tijdens de rit. (wat mijn buurman eens gehad heeft en zijn jas tussen zijn ketting kwam :X)

Verder is het een gewone rugzak met een iets stijvere shell tov een gewone rugzak. Een hardshell rugzak is een stuk harder dan die van xl-moto. Heeft het een aardig tijdje uitgehouden, de banden begaven het op een gegeven moment, maar verder een prettig ding.
 
Rits zit tegen je rug aan ipv de “normale” zijde. Aangezien die door de banden tegen de rug aan geduwd wordt, zal je rits niet zomaar open kunnen gaan tijdens de rit. (wat mijn buurman eens gehad heeft en zijn jas tussen zijn ketting kwam :X)

Verder is het een gewone rugzak met een iets stijvere shell tov een gewone rugzak. Een hardshell rugzak is een stuk harder dan die van xl-moto. Heeft het een aardig tijdje uitgehouden, de banden begaven het op een gegeven moment, maar verder een prettig ding.

In 1,5 jaar 3 van die rugzakken versleten. Bij allemaal zijn de ritsen kapot gegaan. B| De banden hadden niet eens kans om kapot te gaan. :+ De rest van de rugzakken waren nog goed gewoon. (2x onder garantie nieuwe gekregen)
 
Ach voor een tientje wil ik het wel proberen. Heb nu een rugzak met enorm veel ritsen en bandjes, vind ik beetje link. En waterdicht (tot hoever vraag ik me af) is ook wel fijn.
 
Moet wel zeggen, vind die tassen er echt niet uitzien. Maar ja, ik ben dan ook een vrouw :p

ontopic: echt het simpelste wat je kan kopen voor je motor. Nieuwe velgstickers! Mooi gradiënt in plaats van 1 kleur die ik nu heb :) en binnenkort btw een nieuwe einddemper..
 
Over rugzakken, nieuwe rugzak op de beurs, een held adventure evo, had al een vorige versie er van en beviel beter dan de rugtas van ander merk wat ik ook heb gehad. Die had ik echter omdat de laptop er wel in paste. Dat is echter niet meer nodig.

db
 
vandaag op de beurs gescored:
Rev'it Eclips en bijbehorende Rev'it rug protector model rv voor slechts 131 euro. Destijds na twijvelen toch maar gekozen voor de Bering Riko, maar voor dat geld kon ik hem nu niet laten hangen voor erbij 😁.
Verder nog:
* industriele lijm voor mijn "magneet sluiting projectje" voor mijn zadeltassen waar secondelijm faalt. (15 euries)
* zelfklevende siliconen tape, wat in theorie ervoor moet zorgen dat mijn voeten niet telkens van mijn forward controls flikkeren iedere keer als het een paar spetters regent (fingers crossed) (7 euries)
* een kekke leren portemonjee met ketting want ja hoort toch wel een beetje bij een sjopper rijder, vindt ik zelf 😉. (15 euries)
* geinige metalen mok van de KNMV. (gratis omdat ik lid bij ze ben. )(wegenwacht inclusief woonplaats is goedkoper via hen ook al ben ik al ANWB lid).
* Putoline proof en protect. (Gratis via H.van Wijk omdat ik via hun een kaartje heb gekocht.)
* een editie van de motoplus. ook voor niets, werd door ze uitgedeeld.

Verder nog proefgereden op de Honda CB500X, de Kawasaki Versys 650 en de Royal Enfield Himalayan aangezien ik een beetje aan het orienteren ben op een niet al te zware adventure bike om in Indonesië te gaan toeren over een jaar of 2. Ook nog de KTM 390 Adventure gezien, ook wel een leuke kandidaat.

14 euro voor een dagje motorbeurs wel besteed! 😁👍
20200221_174414.jpg
 
Bijkomende kosten vielen tegen , parkeren 20 euro en eten onbetaalbaar .2.75 voor een half bekertje nepkoffie en 14 euro voor twee ijsjes.
dan zijn die voorverkoop tickets een koopje.
 
Gratis binnen parkeren, lekker rondgelopen, wat eten en drinken gekocht en weer genoten van alles wat met motoren te maken heeft.
86BD7617-BFA4-459A-A7B8-1DDD72CE602E.jpeg
 
Een nieuwe Schubert C4 Basic ter vervanging van mijn C3 Pro. Aan deze laatste heb ik qua pasvorm bij de jukbenen nooit kunnen wennen '(
Daarvoor had ik een C3 Basic en die zat jarenlang top.
De C4 Basic voelt ook direct goed; hoop er weer lang(er) plezier van te hebben. En dat met 100 Euro korting bij Motorport :)

Oh ja, ook proefgereden op een RE Himalayan. Leuk!
 
Setje wielen voor m'n Transalp, welja, de dienst om ze in elkaar te zetten + aankoop nieuwe RVS spaken en blanke EXCEL achtervelg in 4.25
Stevige prijs wel
 
Een nieuwe leren broek van Dainese, SW motech micro tankbag+tankring en oordoppen op maat laten aanmeten van Alpine. Altijd met universele doppen gereden, ben benieuwd naar het verschil in comfort en geluidsdemping...
 
Terug
Bovenaan Onderaan