Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

B8B49543-D926-4E02-AD86-79FFD8FC3CAB.jpeg
 
Gisteren op de beurs een nieuwe Held broek gescoord. Eentje die makkelijk over je spijkerbroek gaat, vooral makkelijk voor woon-werk. Daarnaast een leren vestje gekocht, om m'n chopper look een beetje af te maken (voor bij de leren broek).
 
Nieuwe rempotjes met stof- en keerringen voor de voorremmen en een compleet revisiesetje voor de achterrem binnen laten komen. Daarbij nog een revisiesetje voor de mastercilinder. Het plan was om dit aankomende zomer aan te pakken, maar ik denk dat het dit voorjaar al gaat worden O-)

IMG_20200224_132906.jpg


En gister op de beurs nog een borgveertangensetje, een bus kettingspray en een handig hand-rateldingetje. Nouja het ziet er in ieder geval handig uit :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er nog nooit geweest, voor mij is het niet echt in de buurt. Maar ik heb wel goede ervaringen met de dingen die ik er besteld heb :Y
 
Motorbeurs aankopen:

Een fijne waterdichte enduristan rugzak met waterzak.
8BC4A630-62C3-4B61-8904-436470C4DAAD.jpeg


Een Wera (toolrebel) inbus-set

21BA1A4B-F117-4541-9401-D2F57A8A0A16.jpeg


Verder nog 3 delig putoline setje met helmspray, kettingspray en doekje.
Ook de Oxford handvatverwarming aangeschaft. Zat er al een tijd over te twijfelen, maar voor deze prijs kon ik het niet laten liggen.
 
Ik heb op de Wera stand wel even staan kwijlen, en het gereedschap bepoteld, maar vond de prijzen niet echt scherp (Inbussetjes gingen wel, maar die heb ik al).
Ik heb al een tijdje een steek steek-ringratels op het oog, die waren van €405,- 8)7 voor €199,-... Ik heb echter op Amazon.de al een hele tijd een Keepa-alarm staan, dat ik een mailtje krijg dat een Warehouse-deal* onder de €150,- komt, en de prijs voor een nieuw setje schommelt daar al tijden rond de €170...
*Dan koop je een retourproduct, verpakking beschadigd, soms een krasje op het product (bij gereedschap interesseert dat laatste me niet, komt er ook wel op bij gebruik, als het echt te gek is stuur ik het terug).

On-Topic:
6bfbd3cd-bbd4-4284-939d-6680d528d5e9.jpg

Bij Molenaar gekocht op de motorbeurs, voor €440,- (20% korting). Bij Hans van Wijk voor €385,- op de beurs, maar die hadden de grote maten thuisgelaten :(. In de Webshop hanteerde Hans van Wijk ook 20% korting (en zelfde originele prijs van €550,-), maar dan gunnen we natuurlijk de handel aan degene waar ik ook kon passen. (Bij €55,- verschil had ik dat principe zeker op zo'n beurs even opzij gezet, als ze de maat bij zich hadden gehad).
 
Roukama! 😍
Grandioos winkeltje. Voor mij erg in de buurt dus rijd er altijd ff langs als ik wat nodig heb. :t

Bij roukema vind je soms goedkoper OEM spul dan bij CMSNL :) Jammer dat er niet zo'n soort winkels in BE bestaan, dan zou ik er bijna elke dag te vinden zijn
 
Vandaag even bij Polo motorrad in Aken geweest .
Olie en oliefilter voor de Diversion.
Over 1000km heb ik er 10000 opzitten dus dan wordt het wel weer langzaam tijd 👌
 
Achterspatbord / Accubak gekocht voor de FZR600R. Motor als bouwpakket gekocht. Maar met afgezaagd achterspatbord omdat het een streetfighter ging worden. Bij Motorparts Online, gaat trouwens erg goed, aankopen op die site te doen.

1583011055016.jpeg
 
Windscherm spoiler van Alie. 0,0 verwachting, maar voor 16 euro...
 

Bijlagen

  • Ha4144fb8a4bf4f28ac5362f2e797841dJ.jpg
    Ha4144fb8a4bf4f28ac5362f2e797841dJ.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan