Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Bobbins voor de Versys-X waar geen schroefgat voor bobbins op zit.... meteen 4x de prijs van losse bobbins, maar hé, dan heb je ook wat. :+
1583327546829.png
 
3 glimmend nieuwe boutjes om de gratis kentekenplaat houder te bevestigen

Kosten: 0,60 eurocent :+
 
Zonneviziertje is wel ideaal
Heb al jaren een zonnevizier, alleen vd schuberth vond ik hem wat kort. Deze loopt net als van mijn shark helm een stuk verder naar onderen door!

Nu nog mijn goedkope BT setje voor navi aanwijzingen overzetten, 300 euro voor de sena vond ik te duur. Bovendien heb ik onderweg helemaal niks met onderling gepraat, mijn gebaren zijn voldoende.
 
Ik heb het nu voor 't eerst op mijn Skihelm, okee in een Witte Wereld, maar het werkt wel :Y
 
Nadat ik 2 maanden geleden een nieuwe MT09 SP had gekocht was deze in de prak gereden met mij erop, door een koekblik.

Vandaag weer langs gebben geweest.

XSR900 80's black Edition gekocht. André gaat er nog voor zorgen dat er een Abarth kontje opkomt. Comfort/luxe zadel direct mee besteld, net zoals een korte kentekenplaathouder.

Zal nog waarschijnlijk een ZARD Uitlaat onder komen (als de killer eruit te halen is en terug te plaatsen is). Of mijn huidige Leovince die gelukkig nog niet gemonteerd was ten tijde van het ongeval.

En dan met de tijd een Motodemic koplamp, kleine knippers, hyperpro vering en nog wat optische dingen.

Het begin is er weer. Erg blij
 

Bijlagen

  • 20200124_140933.jpg
    20200124_140933.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 26
  • 003_XSR900-7-Inch-Headlight-Conversion.jpg
    003_XSR900-7-Inch-Headlight-Conversion.jpg
    170,8 KB · Weergaven: 25
  • 2017-Yamaha-XS850AB-EU-Detail-003-03_Tablet.jpg
    2017-Yamaha-XS850AB-EU-Detail-003-03_Tablet.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 20
Nadat ik 2 maanden geleden een nieuwe MT09 SP had gekocht was deze in de prak gereden met mij erop, door een koekblik.

Vandaag weer langs gebben geweest.

XSR900 80's black Edition gekocht. André gaat er nog voor zorgen dat er een Abarth kontje opkomt. Comfort/luxe zadel direct mee besteld, net zoals een korte kentekenplaathouder.

Zal nog waarschijnlijk een ZARD Uitlaat onder komen (als de killer eruit te halen is en terug te plaatsen is). Of mijn huidige Leovince die gelukkig nog niet gemonteerd was ten tijde van het ongeval.

En dan met de tijd een Motodemic koplamp, kleine knippers, hyperpro vering en nog wat optische dingen.

Het begin is er weer. Erg blij
Zelf heb je er niets aan over gehouden hoop ik? Goed dat je meteen weer op stapt, wat ik hoor is dat het enige wat voorkomt dat je er angst voor krijgt. Mooie nieuwe bike ook, hopelijk veel veilige km ermee! 👍😁
 
Zelf heb je er niets aan over gehouden hoop ik? Goed dat je meteen weer op stapt, wat ik hoor is dat het enige wat voorkomt dat je er angst voor krijgt. Mooie nieuwe bike ook, hopelijk veel veilige km ermee! 👍😁
Wel een aantal dingen, hersenschudding, gekneusde ribben. En mijn voorste kruisbanden zijn afgescheurd. Maar is allemaal te herstellen. Dus komt wel goed ;)

Kan al weer rijden gelukkig.
 
Premier Vintage Carbon Star is het na passen toch niet geworden, keus laten vallen op Shoei Jet O.J mattblack, zit super en met DD sluiting.

iH8Ven1gCnarKnFuYeuNtedk.jpg
 
Deze heb ik 2 weken geleden al besteld.
Voor mijn dikke kop zit er een levertijd op.
Halverwege Maart verwacht ik hem pas.

Jammer dat mijn oude helm stukgevallen is, kan ik nog niet rijden....


EXO-510-FRAME-Black-Blue-White.jpg
 
nog niet gekocht maar vandaag een proefrit gemaakt met de mogelijke opvolger van mijn rocket.
Yamaha xv950 bolt, gaat als de brandweer en stuurt als een brommer prima motor voor mijn korte pootjes.
 
Naar aanleiding van een versleten rits bij mijn Daytona laarzen na 7.5j heb ik vandaag een 15 paar laarzen ̀ gepast.
Ik zal ze opsturen ter reparatie maar ik wou ondertussen nog met waterdichte laarzen rond rijden, misschien zelfs een motorschoen als 3de paar (2de paar zijn zomer racelaarzen).
Dan eindelijk mijn beslissing genomen en het zijn deze laarzen geworden:

20200313_162130.jpg


Daytona road star gtx :+
 
nog niet gekocht maar vandaag een proefrit gemaakt met de mogelijke opvolger van mijn rocket.
Yamaha xv950 bolt, gaat als de brandweer en stuurt als een brommer prima motor voor mijn korte pootjes.
vandaag is hij langs RDW geweest volgende week invoer afwerken en dan omruilen en wachten op de zon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan