Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Highway steps en spatbordverlenger.
20200707_160459_resized.jpg
 
Wouw erg mooi en dan in rood, mis de antenne achterop _O-

Dankjewel :t , en kan zomaar zijn dat er weer een antenne opkomt, plek zat voor een mobiel setje. Moet ik wel opletten dat ik daarna nog op kan stappen ...
Had in 't begin zoiets van "hoe krijg ik zo'n ding ooit van z'n plaats af", maar dat went gelukkig erg snel. En 't rijdt zooo lekker :].


gr. Leo
 
is dat rood?? wanneer ben jij voor t laatst gekeurd??

Gaat dat niet automatisch dan tegenwoordig met dat EMTRS ? Oow en de officiele kleurnaam is 'Sienna Rood", 't fotooke kijkt wel wat anders dan in 't echt, heb maar een goeiekoop telefoontje O-) .


gr. Leo
 
Bij mijn nieuwe zwarte tankdop zaten zilveren imbussen, ik had ze zwarte gespoten. Half werk natuurlijk...de verf was snel verdwenen. Nu echt zwarte gekocht.

Ooit een mooie carbon achterkap gekocht voor de Ducati...goedkoop maar wel zonder achterlicht gaten. Dus zelf er uitgezaagd en voor montage achterlicht er metalen moertjes ingelijmd. Maar losgetrild oid...dus nu kunstof moertjes er inlijmen (met epoxy dan).

prima klusjes.

C3E27597-79DC-4097-80B2-E21083BABD1E.jpeg
 
Oordopjes van Pinlock. Eerste ervaring leert dat ze enorm stroef je oor ingaan dus niet optimaal zitten, maar dat zal beter gaan als ze wat gesmeerd zijn.

pinlock-systems-oordoppen.jpg
 
Afgelopen week radiator braces via zweden ut de US ontvangen..
Ben nog aan t zoeken naar een zadelhoes en ben aan t twijfelen over een stickerset..

En deze hoop ik met een week of twee binnen te hebben;
IMG-20200727-WA0001.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan