Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

71595031-C155-4D65-B5CD-5D700C439B68.jpeg
4E3F176A-2399-4D2C-A0FD-036B3C8AB2CC.jpeg


Een Suzuki gladius 650, de eerste motor voor mijn vriendin*D
 
Ben ik net even mijn achterwiel aan het schoonmaken, vind ik het nogal vet aan de rechterkant. Blijkt mij olievuldop foetsie te zijn. Gelukkig pratisch geen olie verloren, stond net een stukje onder de max. Snel een besteld.
Maar ben ik hem nog verloren of is ie gejat ??, dat blijft een mysterie...
 
Volgens mij voldoen je knipperlichten niet aan de minimale afstand ten opzichte van de middellijn van de motorfiets.
Klopt, maar ik rijd al 10+ jaar met motoren met knippers geïntegreerd in de achterlichten, heb een paar keer een controle gehad en geen enkele op- of aanmerkingen er over gehad. Ga me er niet druk om maken iig. ;)
 
Een Ali-ultrasoonreiniger van 6L. Moet wel zeggen dat 15x30cm in werkelijkheid toch kleiner lijkt dan in mijn hoofd haha. Ben heul benieuwd hoe 'ie het doet. :)
img_20200827_144029436-jpg.1537512
 
1598546512775.png


En nog wat klein spul... Gaan maar eens proberen zelf eens banden te vervangen...
Toegegeven, wat ik nu uitgegeven heb aan materiaal had ik ook een nieuw setje banden voor op kunnen laten leggen...
Maar als je 2 a 3 banden set wissels per jaar hebt dan gaat het prijsverschil van zelf doen of bij de motorzaak toch wel mee tellen...
Vind het niet erg om iets meer te betalen voor service etc, maar met mijn laatste ontvangen prijsopgaaf aanvraag voor nieuwe bandjes zou ik 2 setjes, bijna 2,5... kunnen kopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan