Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ik had jullie graag mijn nieuwe winterhandschoenen getoond die ik bij RAD.eu besteld had.

DPD zegt (via email) dat ze vandaag geleverd hebben.

Maar dat liegen ze! :-(
Er is niks geleverd.
Er waren gewoon mensen thuis.
Geen briefje door de bus.
Niets geleverd bij de buren.
Er ligt niks in de voortuin.


Lekker dan... NOT!!!
Zowel DPD als RAD aangeschreven; ik ben benieuwd.
 
Ik had jullie graag mijn nieuwe winterhandschoenen getoond die ik bij RAD.eu besteld had.

DPD zegt (via email) dat ze vandaag geleverd hebben.

Maar dat liegen ze! :-(
Er is niks geleverd.
Er waren gewoon mensen thuis.
Geen briefje door de bus.
Niets geleverd bij de buren.
Er ligt niks in de voortuin.


Lekker dan... NOT!!!
Zowel DPD als RAD aangeschreven; ik ben benieuwd.
Dpd is altijd problemen.
 
Hmm, vrijdag had ik ook wat besteld dat via dpd moet komen, we gaan het zien.

Net een nieuwe motorjas besteld (incl rugprotector).
jas.jpg
Alpinestars Monster Orion DS textieljas kopen | Louis motor – kleding en techniek
De jas die ik nu gebruik kocht ik toen ik ging lessen (6,5 jaar geleden). Daarna nog een fluo geval van 110 euro op de motorbeurs gekocht maar daar ben ik, uhm... uitgegroeid :+.. Die heb ik inmiddels overgedragen aan mijn vader die zich dit jaar een motor heeft gekocht.
 
Dpd is altijd problemen.
Onzin.
Er is niet een pakketafhandelaar beter of slechter dan een ander, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar.
ik krijg bij mij op de zaak elke dag meerdere pakketdiensten aan de deur. En thuis ook regelmatig.
Thuis is de vaste bezorger van PostNL de beste, op de zaak de vaste bezorger van DPD.
Mijn conclusie is dat het meer aan de bezorger dan aan de dienst ligt.
 
Sinds dit jaar sla ik winkels met DPD levering over, ik betaal liever meer dan dat ik achter mijn spullen aan moet gaan.
De klantenservice van DPD is ook echt bagger, maar dat merk je pas als er iets mis is.
De ander heeft problemen met DHL, terwijl dat bij mij perfect gaat.
 
Bezorger maakt veel uit, maar ook de klantenservice, en die heeft bijvoorbeeld een DPD niet.
en bij DHL heb je helaas 2 compleet verschillende afdelingen namelijk DHL en DHL for You ( het oude selectvracht) en die laatste is ook een drama!
 
Ik heb ook helm met BF korting besteld bij RAD en ben ook geen fan van DPD, maar wel van de prijzen van RAD. Ik laat tegenwoordig afleveren bij een pakketpunt dat bij mij een paar honderd meter verderop zit en dat gaat eigenlijk altijd goed. Ook al werk ik op het moment 100% thuis, ik heb te vaak meegemaakt dat DPD of DHL bezorgers bij een totaal verkeerd adres het pakket hebben afgegeven en zie dan maar eens te vinden waar.

Het gebeurt me ook regelmatig dat een bezorger van DHL of DPD bij mij aanbelt met de opmerking een pakketje voor mij of de buren te hebben. En als ik dan naar het adres kijk, is het niet voor mij en ook niet voor de buren.

Oh ja, deze helm dus.

1606682184397.png
 
Tijdens een zwak moment gisteravond ook een helm bij RAD besteld, de enige met mijn maat, maar wel met DPD levering _O-.
Afleveren bij een bedrijf waar ze zelf voor werken, in de hoop dat dit wel goed gaat, heb nu al spijt :+.
 
Onzin.
Er is niet een pakketafhandelaar beter of slechter dan een ander, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar.
ik krijg bij mij op de zaak elke dag meerdere pakketdiensten aan de deur. En thuis ook regelmatig.
Thuis is de vaste bezorger van PostNL de beste, op de zaak de vaste bezorger van DPD.
Mijn conclusie is dat het meer aan de bezorger dan aan de dienst ligt.
Nou na enkele keren DPD en dezelfde keren ellende, niet geleverd, geen briefje, sla ik voortaan ff over als DPD bezorgd. Jij hebt wss geluk met een goede bezorger, die hebben ze niet heel veel lijkt het.
 
Nou na enkele keren DPD en dezelfde keren ellende, niet geleverd, geen briefje, sla ik voortaan ff over als DPD bezorgd. Jij hebt wss geluk met een goede bezorger, die hebben ze niet heel veel lijkt het.
Hier hetzelfde post nl veel beter
Je hebt alleen amper de tijd om open te doen,ze bellen rammen op je ramen en als je niet snel ben is hij weg
Ik zie ze aankomen op de camera hij belt ramt gelijk op je raam,ik heb gezegd dat hij dat niet bij moet flikken,maar dan is er weer een ander en die flikt hetzelfde
 
Hier hetzelfde post nl veel beter
Je hebt alleen amper de tijd om open te doen,ze bellen rammen op je ramen en als je niet snel ben is hij weg
Ik zie ze aankomen op de camera hij belt ramt gelijk op je raam,ik heb gezegd dat hij dat niet bij moet flikken,maar dan is er weer een ander en die flikt hetzelfde

Wij hebben een keer een klacht ingediend over postnl. Er rijden veel kleine bedrijfjes rond voor postNL. Eén keer de hele dag thuisgebleven voor een pakketje en doodleuk een briefje in de bus geduwd "u was niet thuis". Uiteindelijk heeft die ZZPer zomaar ons telefoonnummer gekregen van PostNL. Hij smeekte om de klacht in te trekken omdat hij anders niet meer voor PostNL mocht bezorgen...

Via DPD pas 1 of 2 keer iets moeten krijgen, maar dit ging beide keren goed.

Komende week/twee weken verwacht ik twee pakketten via DHL en één via DPD. We gaan het zien
 
Onzin.
Er is niet een pakketafhandelaar beter of slechter dan een ander, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar.
ik krijg bij mij op de zaak elke dag meerdere pakketdiensten aan de deur. En thuis ook regelmatig.
Thuis is de vaste bezorger van PostNL de beste, op de zaak de vaste bezorger van DPD.
Mijn conclusie is dat het meer aan de bezorger dan aan de dienst ligt.
Ik bestel wel meermaals per week iets online maar DPD is altijd een ramp. Mijn vorige bestelling kwam terecht bij iemand een dorp verder en die persoon had een pakje verwacht die weer ergens was geleverd en ik kan nog doorgaan over andere bestellingen bij hen (van mij) . En ja, ik zeg hier alleenstaande feiten maar lees gerust eens hun google pagina na. Akkoord, er zal altijd een onzin review tussen staan maar 1,7/5 op basis van +450 reviews is toch al kenmerkend..

Er is werkelijk geen slechtere dienst dan dpd.

leedvermaak DPD

1606745292245.png


Geef mij maar GLS, PostNL, Bpost, DHL, UPS,... daar heb ik nog nooit iets verkeerd mee gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik bestel wel meermaals per week iets online maar DPD is altijd een ramp. Mijn vorige bestelling kwam terecht bij iemand een dorp verder en die persoon had een pakje verwacht die weer ergens was geleverd en ik kan nog doorgaan over andere bestellingen bij hen (van mij) . En ja, ik zeg hier alleenstaande feiten maar lees gerust eens hun google pagina na. Akkoord, er zal altijd een onzin review tussen staan maar 1,7/5 op basis van +450 reviews is toch al kenmerkend..

Er is werkelijk geen slechtere dienst dan dpd.

leedvermaak DPD

Bekijk bijlage 1569807

Geef mij maar GLS, PostNL, Bpost, DHL, UPS,... daar heb ik nog nooit iets verkeerd mee gehad.
Nou lekker dan...gisteren is mijn achterbrug verstuurd via DPD........nou maar hopen dat het aankomt dan...
 
Vandaag gebeld door de leverancier van de achterbrug, DPD weigert de zending want te zwaar, betrokkene heeft het pakket opgehaald, gebeld met DPD ( 30 cent per minuut) door Corona veel thuiswerken en risico dat het pakket weken blijft staan als het verzonden zou worden dus opgehaald door zender en nieuwe labels gemaakt voor een zwaarder pakket, nieuwe poging via DPD en nu al extra kosten...moet zeggen ben er niet gerust op gezien alle slechte recensies maar we zullen zien.

verder gekocht;
*werkplaatshandboek st1100
*momentsleutel 5 tot 25 Nm
*momentsleutel 28 tot 210 NM ( want wie gebruikt 26 en 27 NM)8)7
*cardanolie
 
Vandaag gebeld door de leverancier van de achterbrug, DPD weigert de zending want te zwaar, betrokkene heeft het pakket opgehaald, gebeld met DPD ( 30 cent per minuut) door Corona veel thuiswerken en risico dat het pakket weken blijft staan als het verzonden zou worden dus opgehaald door zender en nieuwe labels gemaakt voor een zwaarder pakket, nieuwe poging via DPD en nu al extra kosten...moet zeggen ben er niet gerust op gezien alle slechte recensies maar we zullen zien.

verder gekocht;
*werkplaatshandboek st1100
*momentsleutel 5 tot 25 Nm
*momentsleutel 28 tot 210 NM ( want wie gebruikt 26 en 27 NM)8)7
*cardanolie

Beetje credits voor DPD: Die kunnen er natuurlijk niets aan doen dat de afzender niet meteen de juiste gewichtscategorie heeft gekozen. Verder hier met DPD nog niet zulke hele slechte ervaringen.
 
Vandaag gebeld door de leverancier van de achterbrug, DPD weigert de zending want te zwaar, betrokkene heeft het pakket opgehaald, gebeld met DPD ( 30 cent per minuut) door Corona veel thuiswerken en risico dat het pakket weken blijft staan als het verzonden zou worden dus opgehaald door zender en nieuwe labels gemaakt voor een zwaarder pakket, nieuwe poging via DPD en nu al extra kosten...moet zeggen ben er niet gerust op gezien alle slechte recensies maar we zullen zien.

verder gekocht;
*werkplaatshandboek st1100
*momentsleutel 5 tot 25 Nm
*momentsleutel 28 tot 210 NM ( want wie gebruikt 26 en 27 NM)8)7
*cardanolie
Nog nooit iets kwijtgeraakt via DPD. En ik krijg en verzend tientallen pakketten per week.
Wel af en toe een dagje later, maar dat is niet zo'n probleem.
Bij mij de beste pakketdienst op de zaak. Thuis is dat PostNL
 
Vandaag ook mijn verwachte pakketje van DPD ontvangen, alles prima, niks te klagen.

Hoop wel dat ik snel een bevestiging van verzending ga krijgen van Louis (DHL meen ik), had daar zaterdag een motorjas besteld, de oude is eigenlijk niet goed meer.
 
Omdat ik vorig jaar meerdere keren ellende met DPD heb gehad besloten webwinkels die via DPD sturen zoveel mogelijk te mijden. Met alle vertrouwen in PostNL sindsdien dus voornamelijk besteld bij winkels die via hen bezorgen. Echter is mijn bestelling bij een winkel die begin vorige week met PostNL is verstuurd kwijt..:( Heb mezelf(hoewel ik eigenlijk vindt dat het niet zou mogen natuurlijk) maar wijs gemaakt dat dit het risico van online aankopen is..als ik ook PostNL ga mijden blijft er straks weinig over en maak ik het mezelf wel heel moeilijk namelijk.:P Ik heb besloten voortaan maar gewoon weer te gaan bestellen bij de webwinkels waar ik wil, ongeacht de bezorgdienst waarmee ze zaken doen.
Ik heb er overigens wel vertrouwen in dat de webwinkel met een oplossing gaat komen als het pakket niet meer boven water komt. Ik ben benieuwd.
 
PostNL komt overigens wel met een hele mooie oplossing...vinden ze zelf.:P
2 maanden gratis toegang tot NLZIET.

Ja daar zit ik wel op te wachten als mijn pakket met regenkleding en handschoenen zoek is._O-
 
Hahaha ik dacht ook al: PostNL moet het pakket gewoon zelf hebben want als je met zo'n oplossing komt moet je weten dat er regenkleding in zat.._O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan