Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Een mooie 24l hardshell rugtas voor een tientje, 80% korting bij XLmoto. (zag nu dat ie inmiddels €20,- geworden is)

Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?
 
"Texas Tornado" stickertjes....


full
 
Metalen RAM arm van SW Motech ter vervanging van de plastic RAM arm van AliExpress.
Verschil is héél duidelijk te merken :)
 
Ik vind het om op zijn zachts gezegd geen fijne tas in het algemeen. Ik heb hem alleen een keertje lopend om gehad.

Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?
 
Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?
Geen idee, kan het morgen wel even testen...
 
Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?

Ook ik heb hem gekocht voor een 10tje. Daarvoor kan ik er geen buil aan vallen.
 
Doei OMA! :W

Eindelijk een bandenreparatiesetje gekocht. Er komt vast een dag dat ik die nodig ga hebben of iemand anders langs de kant van de weg heeft er profijt van.
 
Ik zag dat de aanbieding nog steeds geldig is. Iemand enig idee of deze rugzak een beetje te doen is icm een jas met een speedhump? Kan ik dan beter kijken voor een andere rugzak, of moet ik dan toch eerder denken aan een zadel- of tanktas?
Beetje late reactie, sorry daarvoor. Maar bij mij zit ie goed icm speedhump. :Y
 
Hoi oma. :W

Ik heb net m'n ROK straps binnen (dat is verrassend veel beter dan een gewone spanband, trouwens), vanavond komt m'n roll bag en ergens later deze week dan nog m'n navigatiehouderhoesjeding en m'n 12V aansluiting. Binnenkort voor 't eerst met de motor op vakantie! *O*
 
Alpinestars a10 air v2
Alpinestars smx6 v2

Ideaal dat mijn huidige astars jas lekker aan de broek geritst kan worden

Nu ven ik officieel klaar met de bezweette kleding van de rijschool..
Alleen wel heel houden
 
Motorpak van Held TFL leer broek + jas voor outlet prijsje
Highway 1 denim jeans.
Hugger op de motor zodat de nieuwe banden minder opvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan