Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

56/57 zoiets
Maar vertel ? zit er ook nog verschil in toer en sportieve helmen ?
Vizier kan ik me wat bij voorstellen maar ok ook die kan je veranderen bij een GT air
 
56/57 zoiets
Maar vertel ? zit er ook nog verschil in toer en sportieve helmen ?
Vizier kan ik me wat bij voorstellen maar ok ook die kan je veranderen bij een GT air

Het voelt qua bouw wat degelijker, wat voller, iets zwaarder, veiliger dat ook en wat stiller. (Ventilatie is wel weer heel goed heb ik al gemerkt)
Ik was een lichtgewicht sporthelm zonder poespas gewend (XR 1000).
Ik heb een maat M (57/58) maar hij voelt een half maatje kleiner.
Ben nog niet overtuigd..
 
Vandaag schoenen, broek, jas en handschoenen gekocht. Kost wat, maar ziet er gaaf uit en vooral de nodige bescherming.

Nu nog opzoek naar een goede helm..

En dan een motor natuurlijk, maar eerst mijn rijbewijs😜

Nou ik heb een prachtige Shoei GT Air 2 voor je in de aanbieding :+
 
Nieuw acculadertje, de Optimate 4 :)

Optimate 4.jpg
 
Fijn jasje, heb ik zelf ook :9

Ik gebruik hem ook nogal eens in combinatie met de regenvoering uit mijn andere jas als het 's ochtends nog wat fris is (zoals vandaag) eventueel nog met een fleece eronder
1389016
 
Twijfel over zoiets: *klik*. Iemand ervaring met ali windschermen?
Heb geen ervaring met dit model, maar heb meerdere ruitjes via Ali gekocht, zaten vooralsnog allemaal perfect. Kan je niet bij de recensies kijken naar looks en ervaringen? Zou je even meerdere advertenties moeten bekijken van dit model, in iedere advertentie staan weer andere recensies....
 
Voor de SP komt er een bobine upgrade van de cbr600rr.

Daarvoor een setje 600rr bobines, 2 iridium bougies en de kabels met stekkers.
 
Ik ook net en met 1,63 voor de V-power 100 wordt het er niet leuker op.
Maarja brommer is lekker zuinig tegenover de auto dat scheelt *O*

V-power voor €1,63? Bij de Shell Express aan de Ceintuurbaan in Zwolle €1,639 voor E95 Fuelsave gisteren, omdat de Firezone letterlijk 100m verder zit en die of hetzelfde rekent, of een cent minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan