Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Shark street GP gekocht voor onder mijn MT-09


Was tijdens de TT actie maar 680 euro.

Mijn Akra verkocht, Ik vind dit persoonlijk mooier en het geluid is ook heel leuk.
Ook geen gezeik met de killer meer als deze erin/eruit moet want dat is een drama met de Tita Akra.

Nu twee weekjes wachten :(
 
Maar eens nieuwe kleding gekocht...
50E84079-946D-4259-A33E-2794491D33E5.jpeg
704DF8F3-AFF7-433F-AC0E-2C048415200D.jpeg

Een mooie Revit doorwaaijas en een motorjeans van Revit.
Daar kom ik de zomer wel weer mee door!
 
Mooi ding, veel veilige km’s
Bedankt! Dat moet helemaal goed gaan komen :)

RDM, bekende stek... Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, veel rijplezier ermee :]
Haha ja ik wist dat het een bekend plekkie is maar toch makkelijk als je zelf in de wijk die er door ontstaan is woont :P Bedankt!

Ik moet zeggen het ritje terug was al geweldig :D
Het begon me nu net al weer te kriebelen om even een rondje te doen maar ik denk dat het verstandiger is om voor mijn kussen te kiezen
 
Och och och... Motorrijden is toch echt een zwart gat. Ik blijf maar leuke dingen tegenkomen.
Vandaag de Rev'It Bastille handschoenen besteld van de sample sale van bikeroutfit. Scheelt toch mooi de helft van de prijs 😬

60a7231f-9d6a-4e47-9f42-b05e3ae29206.jpg


Zullen een stuk beter zitten dan de goedkope handschoenen die ik tot nu toe van Course in gebruik heb. Ik kon alleen nog maar kiezen voor de kleur oker geel. Frapant aangezien ze alleen in het zwart en bruin geproduceerd worden, ik kon de kleur ook aanpassen naar bruin maar deze waren al uitverkocht.

Morgen komen ze binnen en dan kan ik ook goed beoordelen of de sample sale producten het waard zijn. Scheelt toch een hoop qua kosten, je moet alleen net even mazzel hebben dat ze jouw maat hebben.
 
Och och och... Motorrijden is toch echt een zwart gat. Ik blijf maar leuke dingen tegenkomen.
Vandaag de Rev'It Bastille handschoenen besteld van de sample sale van bikeroutfit. Scheelt toch mooi de helft van de prijs 😬

60a7231f-9d6a-4e47-9f42-b05e3ae29206.jpg


Zullen een stuk beter zitten dan de goedkope handschoenen die ik tot nu toe van Course in gebruik heb. Ik kon alleen nog maar kiezen voor de kleur oker geel. Frapant aangezien ze alleen in het zwart en bruin geproduceerd worden, ik kon de kleur ook aanpassen naar bruin maar deze waren al uitverkocht.

Morgen komen ze binnen en dan kan ik ook goed beoordelen of de sample sale producten het waard zijn. Scheelt toch een hoop qua kosten, je moet alleen net even mazzel hebben dat ze jouw maat hebben.
Ik heb inmiddels al een deel van mijn collectie uit de sale en mijn conclusie is dat alles het waard is m.u.v. een regenoverall die ik toch al best versleten aangekocht heb. Die heb ik dus daardoor ook maar drie keer gebruikt. Zeker ten g blijven komen. Ga ook eens langs de fysieke winkel voor normale voorraad, een erg mooie winkel waar ik best vaak slaag.

De sale komt trouwens meermaals per jaar langs, dus als je nu niet slaagt dan slaag je de volgende keer wellicht. Lekker abonneren op de nieuwsbrief.
 
Ik heb inmiddels al een deel van mijn collectie uit de sale en mijn conclusie is dat alles het waard is m.u.v. een regenoverall die ik toch al best versleten aangekocht heb. Die heb ik dus daardoor ook maar drie keer gebruikt. Zeker ten g blijven komen. Ga ook eens langs de fysieke winkel voor normale voorraad, een erg mooie winkel waar ik best vaak slaag.

De sale komt trouwens meermaals per jaar langs, dus als je nu niet slaagt dan slaag je de volgende keer wellicht. Lekker abonneren op de nieuwsbrief.
Precies! heb ik ook gedaan. Nu hopen dat die nieuwsbrief opvalt tussen alle zooi die ik normaal al binnen krijg. Het is inderdaad ook mijn bedoeling een keertje langs te gaan en nu mn maatje vandaag wél is geslaagd zal dat waarschijnlijk zeer binnenkort al zijn.

Qua regenbescherming ga ik wel voor een mooi komo regenpakje :P
 
Nee, maar daar rij ik volgende week even langs om te kijken voor een compressor
Ik heb bij HBM een volledig gevulde gereedschapskar (DEZE) gekocht, aangezien ik alleen maar Aldi/Lidl gereedschap had.

Voor de hobbyist en de en thuisgebruik is het meer dan genoeg. Kwaliteit is niet zoals een professionele garage maar zeker zijn geld waard. Ben er erg blij mee.
 
Ik heb bij HBM een volledig gevulde gereedschapskar (DEZE) gekocht, aangezien ik alleen maar Aldi/Lidl gereedschap had.

Voor de hobbyist en de en thuisgebruik is het meer dan genoeg. Kwaliteit is niet zoals een professionele garage maar zeker zijn geld waard. Ben er erg blij mee.
Ooooeeee zo een ding wil ik ook! Maar dan moet ik eerst een plek vinden waar ik hem kan stallen en kan sleutelen 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan