Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ik heb bij HBM een volledig gevulde gereedschapskar (DEZE) gekocht, aangezien ik alleen maar Aldi/Lidl gereedschap had.
Ben er erg blij mee.
12 jaar geleden een Mannesman kar gekocht, ook geen prof spul maar wel wekelijks plezier van. Langzaam uitbreiden met/vervangen door Gedore oid, dan blijven de kosten aangenaam.
 
Motoruitrusting gisteren :) Scorpion EXO R1 helm, Richa één delig pak, handschoenen Richa, zomerlaarzen en racelaarzen van Alpinestars...
1409373
 

Bijlagen

  • 20190714_212125.jpg
    20190714_212125.jpg
    178,9 KB · Weergaven: 17
11 liter benzine, lijkt erop dat ik nu minder benzine verbruik, gestegen naar 19,5 km/liter!
 
2x china dB killers in maat 35mm. Waarom 2? omdat ik 4 uitlaatpijpen heb :')
 
Laatst bewerkt:
Heel fijn jasje....heb hem zelf ook pas gekocht!
ik had hier ergens op het forum deze jas als aanrader gelezen.
Normaal heb ik er niet zo veel nood aan want rij vooral naar m'n werk en aangezien ik met de nacht werk is het al voldoende afgekoeld.
Maar volgende week verlof en volgens de media warm weer (en een beetje geld over) was een goede combinatie om het toch maar te kopen :p
 
APK voor het koekblik waarbij nieuwe remblokjes nodig waren om door de keuring te komen. 150 ballen maar hij mag weer een jaar de weg op.

Aangezien ik nog niet echt wakker was hier even een edit:
Zojuist ook remblokjes voor de MOTOR besteld :P
Snell Semi Sinter voor en achter
 
Laatst bewerkt:
APK voor het koekblik waarbij nieuwe remblokjes nodig waren om door de keuring te komen. 150 ballen maar hij mag weer een jaar de weg op.

Ik betaalde €13,- voor 2 paar remblokken voor. Had ze er in een half uurtje op zitten.
 
Beetje S100 dry lube en een paar wielstickers bij de Louis voor mijn (hopelijk) snel komende 8 spaaks voor de viffer :)
 
En weer een dingetje aangeschaft. Had hem eerst via xlmoto besteld maar dat deel wordt geannuleerd aangezien die er 9-12 dagen over doet en de bestelling op kantoor geleverd wordt... Waar ik dus na volgende week woensdag niet meer werk.

De Haynes handleiding voor mn hornet. Mooie deal bij bol.com aangezien ze een kortingscode hebben voor Engelstalige boeken, laat die handleidingen daar nou ook net onder vallen.
Code is ENGELSBOEK5
 
beetje off topic: een 168cm diameter of zo plafond ventilator voor de slaapkamer. Al goed geslapen vorige nacht, al vindt onze kat het voorlopig maar niets
 
Ze nu toch maar besteld, geheurbescherming van Alpine samen met een bewaaretuitje om aan de gratis verzending te komen (en ook wel nuttig). Is toch al verziekt maar het is verstandig om erger te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan