Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Een z800 :]

94CC6736-5ECD-48F2-8C13-404CCC72DF03.jpeg
 
Ik heb vandaag een doorwaai jas van Dane Fanø 2 gekocht bij motoport in het grijs en ipv 199 was deze nu 179 euro!
Meteen mee gelest vandaag en die waaide prima door.
 
Nieuwe laarzen gekocht: Alpinestars SMX Plus V2. 8-) Mag wat kosten (al is het wat minder voor mij, lang leve werken in de motorbranche). Na 5 jaar werd het wel tijd voor nieuwe laarzen.
 

Bijlagen

  • alpinestars-smx-plus-v2-motorlaars.jpg
    alpinestars-smx-plus-v2-motorlaars.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 7
Bekijk bijlage 1414730

Voorbereiding voor de trip van volgende week. En gewoon handig om bij te hebben. 😁


Mooi setje, handig! :t Heb ik voor jou de tip van de week. Een Leatherman Surge met bit extender en wat bit-spulletjes die je gewoon in je portemonnee kunt dragen. Ik heb dit altijd bij me zonder dat ik het merk, en ja ik gebruik het vaak. Niet elke dag alles, maar vaak genoeg om het altijd bij me te dragen. Je wil niet weten hoe vaak ik mensen er mee kan helpen .. en het bijzondere is dat mensen die ik nog niet (eerder) geholpen heb maar blijven vragen waarom ik dat toch altijd bij me heb. _O- Een Leatherman is echt een serieus stuk gereedschap, altijd in je zak. Ik heb verschillende types, maar de Surge is tot nu toe bulletproof voor mijn toepassingsgebied.

edc.jpg
 
Ik heb die in het rood (van Booster) *D Aan de hand van jouw foto ook weer netjes ingedeeld, want alles lag door elkaar. Fijne trip alvast!

HAH, ja, de mijne is van Oxford, maar t komt geloof ik allemaal uit dezelfde fabriek rollen. Alleen een ander kleurtje plastic.

Ach, degelijk spul verder. Ik neem ook nog een klein bacotje mee voor de afwijkende dingetjes, dan kom ik denk ik een heel end als ik ergens onderweg effe aan moet draaien of peuren.
 
push-lever-assy_big4H71634000-01_46c5.jpg


Yamaha# 4H7-16340-00 want die was donderdagavond afgebroken. Dit is zo'n ding om je koppeling te bedienen, links gaat de koppelingskabel, rechts gaat hij om de hydrolische koppeling op het blok. Niet goedkoop met €34,49 inclusief BTW en verzendkosten voor een paar centimeter metaal maar gelast geeft toch nog geen veilig gevoel. Beter dat het gewoon nieuw en goed is.
 
Besteld op Alie Express, niet veel van verwacht (15€).. vandaag gekregen en geïnstalleerd en het werkt echt wel zeer goed! Zeker niet te vergelijken met een Sena en dergelijke maar ik ben er alleszins tevreden mee ! :) :)
20190805_195435.jpg
 
Dubbel cd van Urbanus via bol.com, in eerste instantie zou platenzaak.com deze verstuurd hebben. De dag voor we op vakantie zouden gaan moest ie binnen komen. Niet gelukt, gisteren stond hij zelfs nog op wel aangemeld, maar nog niet meegegeven aan PostNL en gistermiddag kreeg ik een mail dat ik hem retour heb gestuurd en dat ze die ook al ontvangen hadden :(

De bedoeling was om die te rippen en in de auto te luisteren, voor de junior. En al is het inmiddels al zo'n 30jaar oud en ken ik de show bijna woordelijk, het blijft meesterlijk wat die man toen opvoerde.
 
Ik heb een Shoei Vizier CWR-1 Photochromic gekocht.

Dit photochromic vizier is een helder, getint en donker getint vizier in één en maakt het wisselen van donkere en heldere vizieren overbodig.

 
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Ik had een meekleurende pinlock maar die lijkt niet/slecht leverbaar maar ik mis het behoorlijk deze dagen.

Mijn RYD heeft hetzelfde visier.
 
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Ik had een meekleurende pinlock maar die lijkt niet/slecht leverbaar maar ik mis het behoorlijk deze dagen.

Mijn RYD heeft hetzelfde visier.

Ze zijn goed aan de prijs. Ik heb er 180 euro voor betaald. Ik zie op zojuist op het net bij Motorcorner, dat ze daar voor 160 euro worden aangeboden.
 
Mja die pinlock was uit m'n hoofd 6 tientjes dus dat houdt me een beetje tegen om het visier te kopen inderdaad. Toch nog eens kijken of ik de pinlock kan vinden en anders maar even wat meer uitgeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan