Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Mja die pinlock was uit m'n hoofd 6 tientjes dus dat houdt me een beetje tegen om het visier te kopen inderdaad. Toch nog eens kijken of ik de pinlock kan vinden en anders maar even wat meer uitgeven.

Kijk eerst ff op YouTube is mijn advies.
Ik wilde ook dat vizier kopen, maar de transitie van donker naar blank duurt langer dan de gemiddelde tunnel in NL lang is.. een no go voor mij.
 
Zoals ik zei, ik had zo'n ding in m'n oude helm en was er erg tevreden over. Sterker, die past ook in dit vizier dus ik zou 'm kunnen overzetten... maar die is wat bekrast dus dat vind ik eigenlijk zonde. :)

Moet wel zeggen dat die niet zo héél donker werd, dus op écht zonnige dagen had ik nog steeds m'n zonnebril nodig maar de scherpte is er dan wel even vanaf. Wordt 't vizier wel heel donker?
(Volgens het fimpje wel maar ik hoor 't toch liever van iemand met gebruikerservaring. ;))
 
Twee mooie ratelringsteeksleuteldingessen voor iets waar ik geen dop tussen krijg en niet genoeg ruimte heb om een normale steeksleutel voldoende ver te draaien. :)
IMG_20190809_123749766.jpg
 
Hoi,
Ik heb een Suzuki Cavalcade gekocht als projectbike en probeer deze zo cheap mogelijk op te knappen.
Cosmetisch valt er wel wat te wensen..alles is flink verweert en verroest.
Basis is goed..nieuwe banden en een zeer goed lopend blok met een boterzachte schakelbak.
voorrremmen mogen wel vernieuwd worden en alle remleidingen ook.
Ik wil het straks in een soort patina look haan maken en volgens mij gaat dit prima lukken.
Ik zoek eigenlijk een vervangend setje remklauwen voorzijde die passen...heeft iemand toevallig ervaring met vervangers van welk type remklauw en van welk type of merk motor dan ook?
en heeft iemand ervaring met demoers die voor de uitlaat gemonteerd worden?
De vorige eigenaar heeft de einddempers er gewoon afgezaagd.
Ik hoor het graag.
 
Hoi,
Ik heb een Suzuki Cavalcade gekocht als projectbike en probeer deze zo cheap mogelijk op te knappen.
Cosmetisch valt er wel wat te wensen..alles is flink verweert en verroest.
Basis is goed..nieuwe banden en een zeer goed lopend blok met een boterzachte schakelbak.
voorrremmen mogen wel vernieuwd worden en alle remleidingen ook.
Ik wil het straks in een soort patina look haan maken en volgens mij gaat dit prima lukken.
Ik zoek eigenlijk een vervangend setje remklauwen voorzijde die passen...heeft iemand toevallig ervaring met vervangers van welk type remklauw en van welk type of merk motor dan ook?
en heeft iemand ervaring met demoers die voor de uitlaat gemonteerd worden?
De vorige eigenaar heeft de einddempers er gewoon afgezaagd.
Ik hoor het graag.
Gefeliciteerd met je aankoop :Y.
Denk dat je met je vragen beter bij <<Techniek>> terecht kan.
 
Een setje blok covers van R&G voor de MT07. Dient ter protectie, maar extra mooie bijkomstigheid is dat de lelijke bronzen blokdeksels er gelijk volledig door bedekt worden... :t
FB_IMG_1565711635515.jpg

FB_IMG_1565711629445.jpg
 
Smaken verschillen :p
Dat "brons" vond ik net mooi.
Er is verder niks aan brons op die motor te vinden, anders had het een ander verhaal geweest. ;)
Ik wil de kleuren zo veel mogelijk hetzelfde krijgen (soort van "rust" er in creëren). In dit geval zwart met wit en wat rode accenten...
 
Gisteren shims, pakkingen en een ringetje. Vandaag een litertje kvs omdat ik net tekort kwam. 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan