Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

low tech cruise control, made in China.
-2033524681-1105050541.jpg
-9575608141047535030.jpg
werkt prima! 😁
 
low tech cruise control, made in China.
werkt prima! 😁

Maak van je stuur een gaspedaal. 😋

Heb wel eens zitten kijken naar die dingen, maar ik zou 't gevoel hebben dat ik dan wel eens met m'n mouw zou kunnen blijven hangen ofzo. Of dat 't in de weg gaat zitten.

Je hebt ook van die klemmen die je, als je je gas open draait, met je wijsvinger tegen je remhendel aan duwt. Throttle-lock heet dat geloof ik. Maar dat beïnvloedt weer hoe snel je je gas dicht kan draaien als dat nodig is, en dat lijkt me ook niet handig.

Twijfel, twijfel.
 
Maak van je stuur een gaspedaal. 😋

Heb wel eens zitten kijken naar die dingen, maar ik zou 't gevoel hebben dat ik dan wel eens met m'n mouw zou kunnen blijven hangen ofzo. Of dat 't in de weg gaat zitten.

Je hebt ook van die klemmen die je, als je je gas open draait, met je wijsvinger tegen je remhendel aan duwt. Throttle-lock heet dat geloof ik. Maar dat beïnvloedt weer hoe snel je je gas dicht kan draaien als dat nodig is, en dat lijkt me ook niet handig.

Twijfel, twijfel.

Ik heb beide omdat ik last heb van mijn pols (ooit gebroken), throttle locks zijn leuk voor te cruisen, maar toch nog iets te duur voor mij dus heb ik zelf een gefabriceerd uit een stuk dik koperdraad :') Werkt toch wel goed om met 1 hand te rijden.

Zo' n plastic cruise control is hemels, staat niet in de weg en werkt zodat je niet zo hard je gashendel moet vastnemen om je snelheid te behouden.
Ik heb er voor de zekerheid direct 5 stuk besteld omdat die maar 50 cent/stuk kosten :)
 
Maak van je stuur een gaspedaal. 😋

Heb wel eens zitten kijken naar die dingen, maar ik zou 't gevoel hebben dat ik dan wel eens met m'n mouw zou kunnen blijven hangen ofzo. Of dat 't in de weg gaat zitten.

Je hebt ook van die klemmen die je, als je je gas open draait, met je wijsvinger tegen je remhendel aan duwt. Throttle-lock heet dat geloof ik. Maar dat beïnvloedt weer hoe snel je je gas dicht kan draaien als dat nodig is, en dat lijkt me ook niet handig.

Twijfel, twijfel.
Dat is een misvatting. Als jij je remhendel grijpt druk je vanzelf met je duim je gas grotendeels al dicht. Daarnaast pak je met een noodstop de koppeling erbij, dus de aandrijving is er toch al af.
 
Nieuwe helm en jas via MP. Helm was een paar keer gebruikt door een vrouw die eigenlijk niet achterop durfde bij haar vriend. Jas als nieuw, kon ik voor 35,- overnemen.
 

Bijlagen

  • 594DFFD7-862F-4865-AC33-0C1E72119C23.jpeg
    594DFFD7-862F-4865-AC33-0C1E72119C23.jpeg
    158,3 KB · Weergaven: 14
  • 877FB560-F9A8-468B-A1BA-AEED7DA8ED81.jpeg
    877FB560-F9A8-468B-A1BA-AEED7DA8ED81.jpeg
    114,6 KB · Weergaven: 15
  • 1A276027-F898-4F95-87BF-961796DC3705.jpeg
    1A276027-F898-4F95-87BF-961796DC3705.jpeg
    112,5 KB · Weergaven: 13
Gaat een blote / koude onderrug worden op die nieuwe brommer

(ja ik lees in te veel topics mee. ;))

Dat valt best mee :) met de proefrit deze broek en jas aangehad en geen last van de kou gehad
 
Een Revit Neptune broek. Vorige week de hele ochtend rondgelopen met een nat kruis op kantoor dankzij mijn niet waterdichte Held broek. Dat overkomt me niet nog een keer.
 

Bijlagen

  • BA7DD64F-336F-4C00-8D17-2DBB2CBE7D69.jpeg
    BA7DD64F-336F-4C00-8D17-2DBB2CBE7D69.jpeg
    11,7 KB · Weergaven: 4
Na 3x mis geslagen te hebben met dB killers van AliExpress (nooit aangekomen/geleverd op adres dat niet bestaat/verkeerde tracking), heb ik besloten om (na mijn geld terug te krijgen) bij Caféracerwebshop een paar dB killers te bestellen.
10€/stuk voor een stuk metaal is wel wat...
 
Deze helm (als 2e helm) aangeschaft om mee te rijden.....duhhh.:):)
Maar eigenlijk meer als een proefproject om deze te gaan spuiten8-)8-).
Ik ben een leek in het spuiten en ga hier mee stoeien.
Kheb een 24l compressor en ga deze hiervoor gebruiken.(kweet dat je beter een grotere compressor nodig heb)
Iemand nuttige tips???
Iemand die ook een helm heeft gespoten met een 24l compressor ???

diesel_hi_jack_helm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maak van je stuur een gaspedaal. 😋

Heb wel eens zitten kijken naar die dingen, maar ik zou 't gevoel hebben dat ik dan wel eens met m'n mouw zou kunnen blijven hangen ofzo. Of dat 't in de weg gaat zitten.

Je hebt ook van die klemmen die je, als je je gas open draait, met je wijsvinger tegen je remhendel aan duwt. Throttle-lock heet dat geloof ik. Maar dat beïnvloedt weer hoe snel je je gas dicht kan draaien als dat nodig is, en dat lijkt me ook niet handig.

Twijfel, twijfel.
Ik heb ook zo'n Throttle, werkt perfect op de snelweg. 👌👍
Zeker geen aanrader om in de stad te gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan