Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Een setje valdoppen voor op de Sprint
 

Bijlagen

  • ph01-k.jpg
    ph01-k.jpg
    6,1 KB · Weergaven: 9
Gisteren: BMC Filter gescoord en een koppelingcilinderrevisieset
Vandaag: K&N recharge kit, Remontluchter (zie het als een investering en 500ml remvloeistof
Morgen maar even proberen mijn leiding zelf te vervangen :)
 
Voor de MT07 een setje zwarte oem adapterplaten gekocht, daarop wordt de rem-schakelset gemonteerd.
_20190828_002955.JPG

_20190827_235804.JPG

Ook een zwarte oem remset besteld.
_20190828_215048.JPG


De schakelset wordt nog naar gezocht (heb er al eentje op het oog).
Deze zijn allemaal ter vervanging van de zilvergrijze delen. :)
 
Laatst bewerkt:
Ugh..

Vandaag..
- 2 Sets pedaaltjes
- Sorteerdoos Krimpkousies
- Dirtbike frontje incl verlichting
- Setje Chromen bout dopjes (alweer)

en gisteren nog een nieuwe Koppelings Kabel

Tjah.. Mn vrouw kost wat, maar Betzi (de CBR) ook wel hoor haha
 
Dynojet Power Commander V. Geen idee wanneer die wordt geleverd, ik hoop morgen of nog voor het weekend, dan kan ik weer sleutelen en leren tunen :)
Kost toch wel een aardige duit om een beetje betere fuelmanagement te hebben :')
 
Dynojet Power Commander V. Geen idee wanneer die wordt geleverd, ik hoop morgen of nog voor het weekend, dan kan ik weer sleutelen en leren tunen :)
Kost toch wel een aardige duit om een beetje betere fuelmanagement te hebben :')
Ben benieuwd.....

Ik heb zelf ook in het begin aan gedacht om een tweedehandse aan te schaffen, voor de gein dan. Maar de mijne, helemaal standaard, loopt gewoon goed....en goed is goed genoeg.

En al die meningen cq ervaringen op internet geloof ik weinig van, tenzij je zelf dat ding op een bank zet om daadwerkelijk de afstelling te controleren. Leuke tijdverdrijf in de garage met laptop.
 
En meteen wat zaken besteld bij wunderlich om de kostbare delen van mijn nieuwe aanwinst te beschermen

31741-102_01_1500_web.jpg


20360-002_01.jpg


42152-102_01_1500_web.jpg
 
Ben benieuwd.....

Ik heb zelf ook in het begin aan gedacht om een tweedehandse aan te schaffen, voor de gein dan. Maar de mijne, helemaal standaard, loopt gewoon goed....en goed is goed genoeg.

En al die meningen cq ervaringen op internet geloof ik weinig van, tenzij je zelf dat ding op een bank zet om daadwerkelijk de afstelling te controleren. Leuke tijdverdrijf in de garage met laptop.

Oh ja hoor, ik had voor ik nog de vfr had gekocht een tweedehandse PCV gezien voor +-180€, moest 'm laten staan omdat ik nog niet zeker was of ik een VFR ging kopen. Ik heb al enkele aanpassingen gedaan (BMC filter, andere uitlaat, Pair & Flapper mod), dus zal afstellen toch wel nodig zijn.
Inderdaad leuk tijdverdrijf in de garage :)
 
Zero Gravity touring kuipruit voor de sprint
 

Bijlagen

  • C6A5B3C7-C8CE-4536-830B-58F249669AB1.jpeg
    C6A5B3C7-C8CE-4536-830B-58F249669AB1.jpeg
    8,4 KB · Weergaven: 8
Uitlaat lekkage bij mijn Diversion 600....
Toevallig deze Laser rvs-uitlaat tegengekomen op marktplaats...
Die komt er dus maar onder!
376C625F-62E3-4EB3-B760-12EF3A7E94E4.jpeg
 
Mezelf getrakteerd op een Shoei Neotec 2 Splicer systeemhelm. Werd bij Hans van Wijk uitstekend geholpen, en de helm is op mijn hoofd pas gemaakt. Leek me eigenlijk onzin, totdat je het verschil merkt! Stap voor stap de drukpunten weggewerkt. Op het eind laten ze nog een keer het spectaculaire verschil merken tussen standaard en aangepast.
IMG_20190831_203347.thumb.jpg.e926bf78e137ad8a40385ad61d0b931f.jpg


IMG_20190831_194207.thumb.jpg.803e62762b6b60729be4bc1ad6beb5c0.jpg
 
Geld in de bodemloze put gegooid: een nieuwe kettingset besteld want er zit al redelijk wat speling op.
Ik geloof ook dat die er al af fabriek erop zit want die is endless, en er zijn niet zoveel endless kettingen voor de VFR :')
 
Een koplampbeugel van een ZR7 gekocht, want die zou op m'n ZRX moeten passen. We gaan het meemaken zodra de koplamp binnen is. :)
IMG_20190904_184753799.jpg
 
44431gr.jpg

nieuw regenjas. Geeft toch een serieus verschil in temperatuur doordat het ook de wind volledig afblokt. En met de diepe daling van temperatuur komt het net op tijd. :P
 
Zwarte oem schakelset en een setje zwarte oem heelplates voor de MT, nu is alles kompleet. Ook gelijk een nieuw setje tank grips ervoor besteld, van de huidige laat de plaklaag los :/
 
Zwarte oem schakelset en een setje zwarte oem heelplates voor de MT, nu is alles kompleet. Ook gelijk een nieuw setje tank grips ervoor besteld, van de huidige laat de plaklaag los :/
Welke tankgrips heb je besteld, zoek er ook nog voor mn mt aangezien ik nou toch geld aan t uitgeven ben haha 🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan