Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ik rij gewoonlijk met dezelfde helm, matzwart. Sinds het sochtends weer donker is, heb ik het idee dat ik (te) vaak niet wordt gezien.

Ze zien je 8/10 keer sowieso niet. Enige dat ze wel zien is blauwe flitslichten, dan kunnen ze hun schermpje niet meer lezen.
 
Ik rij nu ook met een fluor gele helm en heb toch het idee dat je iets meer opvalt...
Ik rij met een matzwarte helm met in de zomer een donker vizier en heb bijna nooit het gevoel dat ik over het hoofd gezien wordt...
Af en toe door mensen die helemaal niet opletten. (Smartphone, laptop, krant, saxofoon,...)
 
nieuwe remschijven (2ehands) voor de st...
Nu nog blokken en het eea aan rommeltjes
 
Ik ben toch ook maar weer voor mat zwart gegaan, hoewel ik toch echt wel de redenatie kan volgen. Nou komt er wel een redelijk geluid uit mijn uitlaat zonder dat het nou weer asociaal wordt, en draag ik bij verminderd zicht een fluorescerende geel hesje bovenop mijn motorkleding, dus daar vertrouw ik dan maar op.
hjc-c90-135-1225-111-1_8053746.jpg
 
Tomos stuurtje gescoord voor bijna nix wilde kijken of ik er op de monkey's iets mee kon.
Ik heb nieuwe hendels, schakelaars e.d., maar mijn huidige stuur is te smal, heb ook een nieuw stuur, maar ook te smal.

Dit Tomos stuur net alles opgezet, ook te smal.

Ik zit al te prakkedenken om het stuur te verbreden, als ik dat met huidig stuur doe, en het lukt niet of ben ontevreden, moet ik met zonder handen rijden
Kan nu dus mooi het Tomos stuurtje verkloten en kijken of het lukt
Heb nog een sloop scooter staan, kan ik mooi een stuur vernaggelen om verlengstukken te maken
Dan het verbinden nog...........
Denk aan buis in buis, ff juiste diameter zoeken
 
Gisteren bij de “Roet sale” van de BMW dealer in Enschede geweest. Brand gehad in hun pand en werden met hoge korting laatste restanten met meer dan 60% korting aangeboden.

Leuk doorwaaipak en een paar motorschoenen gescoord voor een leuk prijsje.

Broek moet ff worden ingenomen want is net iets te groot maar voor 75,- kon ik hem niet laten liggen.

E4D04FE3-BEC6-4F67-83FC-2FBFDF515708.jpeg


ACC29FAB-0281-4461-89F6-9ABE1C017620.jpeg


EDD51166-6DDE-49B1-9910-700F282B274E.jpeg
 
Sinds ik nieuw ben kan ik er een paar in een keer doen.

Laatst nieuwe motorlaarzen gehaald die niet direct nodig waren, maar zo tof dat ik ze echt wilde hebben. (ook super comfortabel!!)
Daarnaast, voelde ik dat mijn katalysator verwijderen een veel betere optie was dan een nieuwe uitlaat. Helaas is het pijpje nogal prijzig om de uitlaat opnieuw te verbinden, maar wat een heerlijk moddervet geluid en een stuk meer power!

stylemartin.png

stylemartin2.png
 
@Ghitzarai Fokking stoere laarzen, jonguh!

Ik heb gisteren maar eens een regenpak bij Louis op de kop getikt. El cheapo, maar past goed over al m'n kleding. Blokkeert ook lekker veel rijwind, dus gewoon kevlarhoodie en jeans eronder en gaan!

208894_260_EMO_14.JPG
*

* Afbeelding is ter illustratie, deze meneer is niet ik. Ik ben veel knapper en heb een mooiere motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan