Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Dan blijft er maar weinig van over @Ghetto Bassie. Amper genoeg voor een kras.
Klopt, maar het verbindt beide zijkuipen, dus zorgt het toch nog voor een beetje stevigheid in het geheel.
b87ef5f3-52be-4fa5-9c22-9349213ae44e.jpg

d8a0588d-34f8-45ff-b766-4b965ad6b98b.jpg
 
Bemoedigend bericht :P
Zal nog wel even duren voordat ie binnen is met chinees nieuwjaar voor de deur.
Mochten de knopjes ingedrukt worden dan beun ik wel een oplossing.

Heb inmiddels alweer wat China meuk gekocht voor de blackbird.
Bekijk bijlage 1460094
Als het om aftermarket LED koplampen gaat, wil ik niet anders meer dan mini LED projectortjes:
https://nl.aliexpress.com/item/4000041647547.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d78zyvTBestaan er ook voor H7 fitting. Werkt natuurlijk ook alleen maar goed als ze zonder adaptor erin kunnen.

Bij de H4 (zoals ik er nu 2 heb inzitten sinds een 1.600km nu), gaat het dimlicht via de projectortjes, het grootlicht via de eigen reflectors.

Bij H 7 is het enkel dimlicht, dus niet voor je grootlicht als dat ook H7 is.

Intussen heb ik ze ook geel gemaakt! 8-)
https://nl.aliexpress.com/item/4000215387798.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4deGnEQx
 
Yamaha's blijven, echt. Maar ik heb nog nooit 2 keer bij dezelfde gekocht hoor, welke dacht je dan?
 
Zo zag mijn helm er ook ongeveer uit na een glijdertje op Assen. Had ik dus niet weg hoeven gooien... :+
Van die motor had je ook al spijt... Ik heb echt getwijfeld en overlegd "zullen we 'm teruggeven?" Maar je hebt nu veel mooier spul.
 
Aangezien ik in India liever hoge laarzen heb dan mijn lage motor schoenen toch maar een paar laarzen gekocht.
Meestal zitten laarzen mij niet goed dankzij de rits krijg ze niet strak genoeg waardoor ik ze te los vind zitten. Vandaar dat ik al een aantal jaren motorschoenen heb. Maar die geven niet heel veel support tegen zijwaartse krachten en dat wilde ik in India wel hebben. Dus nu maar een paar Revit Discovery laarzen met boa sluiting.

Vandaag dus eerste ritje met de nieuwe laarzen. ze leken met wat stug maar tijdens het rijden niet echt last van en zal alleen maar soepeler worden met de tijd. Schakelpookje wel iets hoger afgesteld want met de vibramzool enzo is het toch wel een stuk lomper dan mijn motorschoenen
:D


Clipboard01.jpg
 
🤣Nou die heb ik ook van m'n werk. :YBekijk bijlage 1462433
Vind de siliconen uitvoering in de helm prettiger zitten :]
Die op je foto zijn niet specifiek voor de motor, de handgreepjes kunnen tegen de binnenkant van je helm komen en dat gaat makkelijk irriteren. Exemplaren voor onder de helm hebben die handgreepjes niet maar een soort inkeping waar je je nagel achter haakt om ze uit te doen. En op maat gemaakte heb je ook in siliconenuitvoering.

Enne inderdaad, op de foto lijken ze reusachtig. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan