Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Exemplaren voor onder de helm hebben die handgreepjes niet maar een soort inkeping waar je je nagel achter haakt om ze uit te doen.

Die van mij hebben wel een soort oogje, maar dat is van zacht rubber. Ik heb er ook een koordje aan zitten zodat ik ze om mijn nek kan laten hangen als ik even mijn helm afzet.

1580744809270.png
 
Comfortzadel voor mijn MT-10. Ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe het rijdt. Staat nu nog onder zeil, en zal daar nog wel een maandje onder blijven ben ik bang....
 
vandaag een nieuwe navi 395 aangeschaft
een muziekje er bij lijkt me nog wel :9~
dus eerdaags de 350 maar eens te koop zetten:Y
 

Bijlagen

  • IMG_20200208_182951.jpg
    IMG_20200208_182951.jpg
    174,3 KB · Weergaven: 18
Auto's staan binnen wegens de storm dus heb ik geen plaats om verder te werken :(
Dan maar in de woonkamer de uitlaat zitten wrappen (komt bij het lelijke gedeelte nog een hitteschild, origineel voor de Transalp.

1.jpg


En dan ook maar eventjes het metalen zijpaneeltje dat ik zelf heb zitten buigen met mijn handen gewrapt met carbon folie van de Action, mooi effectje wel :)
1.jpeg


EDIT: oei, dit is niet het 'wat heb je gedaan aan je motor' topic, maarja, dan hebben we hier een uitvlucht:
Ik heb gekocht: Wrap van de action en uitaatwrap van Amazon :')
 
Laatst bewerkt:
2 nieuwe sloten, 1 voor de ZRX en 1 voor een machine die ik nog niet heb. Om gezever van de verzekering te voorkomen (het slot dat ik nu heb ís ART4 goedgekeurd, maar 't staat er niet op en ik heb geen bon... is ook al 5+ jaar oud). Voor 6 tientjes 2 nieuwe. :)

Zelfs al een foto gekregen dat ze onderweg naar hun doosje zijn. :P
unnamed.jpg
 
Ik heb dit gekregen van mijn vriendin, om mijn midlife crisis te voeden 😆.
Vond een HD iets te stereotype.

IMG_20200104_155823.jpg


Maar wat echt pijn deed, nieuwe kleding.
Ik had nog een helm, maar al wat jaartjes oud en met doodskoppen en aliens etc er op🙃🙃.
Dus nieuwe serieuze helm met veilig fluoriserend geel.
Idem met jas, ik had nog een oude jas die echt niet meer voldeed.
Laarzen erbij, die had ik niet meer..

Mevrouw, hoeveel zitten we nu?
€ 800, mijnheer... Heeft u ook een broek nodig zeker?
Uhm, nee, ik doe het voorlopig wel even met mijn oude leren broek die als gegoten bezit..

Wat een geld....

IMG-20200102-WA0018.jpeg
 
Ik wilde de Ortlieb maar die hebben de motor lijn bij touratech onder gebracht. Oftewel het is dezelfde alleen ander naampje erop (er staat in het klein zelfs made by Ortlieb op)
 
Ik heb dit gekregen van mijn vriendin, om mijn midlife crisis te voeden 😆.
Vond een HD iets te stereotype.

Bekijk bijlage 1465102

Maar wat echt pijn deed, nieuwe kleding.
Ik had nog een helm, maar al wat jaartjes oud en met doodskoppen en aliens etc er op🙃🙃.
Dus nieuwe serieuze helm met veilig fluoriserend geel.
Idem met jas, ik had nog een oude jas die echt niet meer voldeed.
Laarzen erbij, die had ik niet meer..

Mevrouw, hoeveel zitten we nu?
€ 800, mijnheer... Heeft u ook een broek nodig zeker?
Uhm, nee, ik doe het voorlopig wel even met mijn oude leren broek die als gegoten bezit..

Wat een geld....

Bekijk bijlage 1465105
😂😂😂 welkom in het zwarte gat 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan