Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Het is precies 50 jaar geleden dat de Apollo 13 missie onderweg was.
Die kun je nu realtime herbeleven, of offline scrollend erdoorheen, in detail met alle gesprekken, overwegingen, beslissingen etc.. te zien.
Het ongeval met de zuurstof tank gebeurde op 13 April.
Die transcripties zijn in het rood ( makkelijk zoeken )
Heel erg gaaf, als je van dit soort dingen houdt natuurlijk..


Morgen maar eens op de pc bekijken.
 
Vandaag een luchtcompressorpomp Makita (accu) besteld, beetje makkelijker voor de brommert- en autobanden op druk te houden....
 
vandaag een optimate O100 usb lader + een aansluitkabel voor de accu gehaald bij de motorzaak.
op mijn vorige motor zat een USB aansluiting voor bijv. GPS en een camera.
die O100 schijnt ook de accu tegen leeg-raken te kunnen beschermen, maar voor de zekerheid zet ik wel een schakelaar tussen de accu en de USB.

op mijn soes was deze voorziening nog afwezig, dus dit weekend lekker sleutelen :Y
 
En, werkt dat nog een beetje ? Ook gratis accu erbij in de actie ?

Greetz Ger
Normaal werkt dit goed, gaat tot 8,5 bar met een continu werktijd tot 5 minuten. Het is de 18 volt uitvoering, geen gedol met draad...
Ik heb verschillende werktuigen van Makita waardoor er reeds een hele resem accu's van 5 amp ter beschikking zijn, dus hier geen probleem. De actie van het gratis accu zal ik er toch graag bijnemen...
 
Bij elkaar genomen over een maand tijd, heeft ongeveer €150 gekost. Ik doe al het werk zelf 👌

Die ringsleutelset was gratis!
 

Bijlagen

  • IMG_20200420_155451.jpg
    IMG_20200420_155451.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ik moet de lagers van de aandrijving van m'n Honda PCX vervangen. Een inwendig lagertrekker besteld alleen ik heb er helaas niets aan toen hij enkele dagen geleden binnen kwam.
20200421_002749.jpg
Nu bij een andere firma een ander set besteld. Deze is wel geschikt voor een blind gat.
20200421_002733.jpg
Eerste lager geprobeerd
20200330_173650.jpg

en na 2 mislukte pogingen is het eerste lager er uit.*O*
Van de week de hele aandrijving uit elkaar halen.
 
Laatst bewerkt:
Ram mount gekocht nadat de vorige wegens metaalmoeheid (en een beetje hulp van mij) het begeven heeft.

1587733767544.png
 

Bijlagen

  • 1587733705940.png
    1587733705940.png
    29 KB · Weergaven: 3
Was al naar Z'meen en B'graven gecrossed om voor een paar nieuwe zomer/race handschoenen te kijken
beide hadden niet wat ik zocht
bij Goedhart effe gekeken wie er nog meer in de buurt zaten en besloot naar Hazerswoude te rijden

Ik had een prijs van +/- €160 in gedachten wat ik wou uitgeven, maar nou bleek in H'woude dat ze 20% korting gaven op handschoenen
dus besloot ik iets meer te besteden en ben met een paar Alpine✨GP Pro R3 voor €184 weggelopen

Alpinestars GP Pro R3 Leather Gloves - Sportbike Track Gear
 
Terug
Bovenaan Onderaan