Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Na 2 keer lassen in één jaar is de uitlaat weer los
20200520_051949.jpg
Heb maar een nieuwe besteld. Komt morgen of overmorgen binnen
uitlaat Honda.jpg
Hopelijk gaat deze net zo lang mee.
 
Een set gebruikte Carburateurs... Na het schoonmaken van de "oude" bleef er benzine stromen door de overloop, dacht dat er een vlotter bleef hangen dus ik geef met het handvat van de schroevendraaier een tikje op het membraan deksel om de vlotter te lossen.... Sla ik een gat in dat deksel... -O- nondeju..

Set gebruikte carbs is goeiekoperder dan een 1 nieuw dekseltje via Csmnl.
 
b275fafa-9c3c-4ab5-a26c-227a3f31bb08.jpg

Sand 3 upgraden naar Dominator GTX. Nu hopen dat mijn man hier nooooit achter komt, en dat ik de broek straks ook kan betalen. :+ Deze jas zit echt top, niet vergelijkbaar met de Sand 3. Ook nog een extra rugprotectortje erbij gekocht, dan hoef ik mijn andere bescherming niet zoveel heen en weer te schuiven van jas naar jas.
2c0bacd2-71f5-4e39-8674-8ca5ce3a34e8.jpg

Alweer vergeten maar ergens in de laatste weken ook de keuze gemaakt voor de Tornado 3. Vorig jaar de Tornado 2 jas gekocht maar soms zijn de jeans nog wat te warm in hoogzomer. Hopelijk hiermee wat meer doortochten. wellicht ook niet, maar dat zien we wel. De Tornado 3 kwam vorig jaar echt net nadat ik de Tornado 2 had gekocht op de markt. Dan ga ik nu niet meer voor de T2 broek als die dezelfde prijs is.
 
Laatst bewerkt:
Net valbeugels besteld. Stonden op de site van SW-motech voor 160 euro + 8 euro verzendkosten, maar ik werd doorverwezen naar een distributeur :?. Daar stond 'ie echter voor 142,50 met gratis verzending, dus helemaal prima.

crashbarshusky.jpg


Alleen levertijd 2-3 weken... Ach ja, het is niet anders.
 
staat dat op de achterkant voor als je vergeet welke brommer je ook al weer had??

O-)

Volgens mij wel!:] Vind het wel fijn om te weten dat de koffer ook op een oude AT heeft gestaan!

Ook nog een ram mount en versteviging voor mijn windscherm onderweg!
 
Ze zijn nog onderweg maar ik heb glas gekocht. Laatst was een van mijn spiegels afgebroken dus nu heb ik op de 900 alleen een linker spiegel. Kijken of ik deze passend krijg op mijn stuur.

KiWAV-magazi-motorcycle-bar-end-mirror-Ogold-01.jpg
 
Toch de gok gewaagd en een nieuwe dashcam gekocht via aliexpress. De oude die ik had doet het nog, maar ik wil er meer plaatsen om verschillende beeldhoeken vast te kunnen leggen... gewoon een project voor de fun dus.
 
Toch de gok gewaagd en een nieuwe dashcam gekocht via aliexpress. De oude die ik had doet het nog, maar ik wil er meer plaatsen om verschillende beeldhoeken vast te kunnen leggen... gewoon een project voor de fun dus.
Ik heb laatst een heel systeem daar gekocht... 2 vaste camera's met een scherm / controle unit, de 2 (bullet) camera's zitten voor en achter op de motor. bevalt goed en dat voor 80e-tjes en echte aanrader (zie mijn youtube)...

vandaag heb ik nog een track and trace binnen gekregen (uit Nederland) Onntrack Portable GPS Tracker zonder kosten - 60 dagen batterij nu kan ik altijd zien waar ik ben en waar ik was :)
 
Ik had de DV188 van Blueskysea, maar bijna alle nieuwere modellen ( DV128, DV688, B1M ) hebben dezelfde lens/sensor, dus ik verwacht daar geen beter beeld van. Alleen de DV988 heeft een andere sensor, maar ik kan nog geen info vinden over de beeldkwaliteit.
 
De DV988 die ik besteld heb lijkt daar heel sterk op, ben vooral benieuwd of de beeldkwaliteit beter is dan de 188 die ik nu een paar jaar heb.

 
De DV988 die ik besteld heb lijkt daar heel sterk op, ben vooral benieuwd of de beeldkwaliteit beter is dan de 188 die ik nu een paar jaar heb.
lijkt inderdaad op elkaar... ik was positief verrast over het beeld... ik neem niet eens op in de hoogste resolutie omdat ik het zo wel goed genoeg vind (en kan ik weer een uur extra opnemen). Ik ben benieuwd naar jouw filmpjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan