Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

ik mis de stofzuiger
🤗 70 dB (A)

media_47_f18079.png
 
Een lelijke vierkante rugzak. Waarom? Omdat ik geen bagage op mijn motor kwijt kan en ik met enige regelmaat pakketjes in dat formaat moet versturen dus heb ik vanaf nu een goede reden om (bij mooi weer) een motor-uitstapje door midden Nederland kan maken als ik daar zin in heb :]

EK13EA16.jpg
 
Een lelijke vierkante rugzak. Waarom? Omdat ik geen bagage op mijn motor kwijt kan en ik met enige regelmaat pakketjes in dat formaat moet versturen dus heb ik vanaf nu een goede reden om (bij mooi weer) een motor-uitstapje door midden Nederland kan maken als ik daar zin in heb :]

EK13EA16.jpg
Daarvoor heb ik de cabinzero military 44l mag nog net mee als handbagage in het vliegtuig.
cz091401-military-44l-absolute-black_720x.progressive.jpg
 
mag je binnenkort ook voor betalen, onder het mom, we moeten ergens aan verdienen.....
Zal vast wel zo zijn, maar is nog steeds goedkoper dan een koffer, en met een beetje praktisch inpakken krijg ik daar genoeg in hoor. (Scheelt toch echt als je motor vakantie gewend bent ;) )

Maar heb hem ook voor grotere dingen mee te kunnen nemen en het is een stevige degelijke tas voor een redelijke prijs, ipv die megabedragen voor die trekkersrugzakken waar net zoveel in past.
 
Nu nog dubbele(op maat gemaakte carbon pijpen, maar gemaakt voor de vroegere kleine nr-plaaten, nu heb ik dit...

IMG_2186.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan