Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Er zijn voor mijn motor helaas heel weinig opties.

OEM accessoire (zit er nu op)
Effectieve bescherming voor de borst, maar doet niks voor de helm. Opzich is 'schone' lucht rond de helm wel fijn, maar op snelheid (na 19:00 uiteraard O-)) of in de regen vind ik het toch wel prettig om achter zo'n scherm te kruipen.

Madstad
Alles bij elkaar ongeveer 400 euro voor ik het binnen heb (scherm + verzending + belasting en inklaring). Moet erg prettig zijn, maar acryl makkelijk en als dat gebeurt heb je een probleem.

Screensforbikes
Maken van alles maar shippen niet naar Europa helaas.

Hoop binnenkort even bij een SWM Superdual eigenaar te gaan opmeten, ik vermoed dat dat scherm nét past. Ik ga geen scherm van 150+ euro bestellen als gokje (en zoveel vraag naar die schermen is er geloof ik niet). Die van ome ali is 45 euro/dollar (hoefde bij het bestellen maar 37 af te rekenen). Dat gaat nog en omdat het universeel is zou ik 'm eventueel ook voor 1-2 tientjes kunnen doorverkopen.
 
afgelopen week te veel weer
riser voor het stuur van de tiger en een hoger ruitje en een wphb
voor de sp vaste wielbussen eindelijk binnen, stofringen, nw gopro, thermosensor en er is nog ergens een uitlaatbeugel onderweg voor de scorpion uitlaat(maar wat een drama is dat).
Zijn die vaste wielbussen voor de voor- en achterzijde? Waar heb je die gefixt?
 
Aja voor en achter, bij captivespacers.com.
vooral achter....zo fijn! helemaal met de racetorx verstellers.
nu kan ik makkelijk "alleen" mijn achterwiel vervangen, waar ik eerst altijd een schep...of 2de persoon nodig had.
Beter, voor heb ik al vaste spacers, maar achter moet ik nog even kijken hoe het met de spacers zit. Of ze dezelfde maten zijn ivm de PVM wielen…
 
Remblokken. Nog niet nodig, maar aangezien motorsportshop uitverkoop houdt kon ik de hollander in mij niet beheersen. Reservesetje voor de circuitfiets is nooit verkeerd, toch?
 
Ze zijn nog steeds net niet gratis. Maar wel een mooie set gekocht.

Dit waren ze onder mijn vorige motor...

Foto-8U8XC8OV-D.jpg
 
Go pro hero 8 Black.

Vandaag een mooi ritje gemaakt van 4u met de vrouw en onderweg wou ik hem kopen in een Vandenborre maar na 15min in de winkel te wachten en 3x te vragen of er iemand mij kwam helpen ben ik naar huis gereden.
Iemand ging direct iemand sturen.
Ik zag 4 verkopers in de winkel en 3 klanten.

Dan heb ik hem maar gekocht in de Krefel in m'n buurt.
Daar stond er maar 1 verkoper en 5 klanten en na 6 min stond ik weer buiten.
 
Go pro hero 8 Black.

Vandaag een mooi ritje gemaakt van 4u met de vrouw en onderweg wou ik hem kopen in een Vandenborre maar na 15min in de winkel te wachten en 3x te vragen of er iemand mij kwam helpen ben ik naar huis gereden.
Iemand ging direct iemand sturen.
Ik zag 4 verkopers in de winkel en 3 klanten.

Dan heb ik hem maar gekocht in de Krefel in m'n buurt.
Daar stond er maar 1 verkoper en 5 klanten en na 6 min stond ik weer buiten.
Ik heb hem nu ook een tijdje een ben toch wel achter een paar tekortkomingen gekomen vanuit GoPro, erg jammer.
 
Niets gekocht, wel omgeruild.
Telt dat ook?

Had een paar handschoenen, maat L.
Tijdens het rijden toch net effe te krap.
Nu maatje XL🤗👍

Denk dat mijn grijpers gegroeid zijn, want mijn oude setje is wel een maat L🤔🤷
 
Heb wel gemerkt dat merk en type materiaal nogal wat verschil kunnen maken ( heb nu ook XL van Rev-It en heb eigenlijk XXL nodig merk ik)
 
Niets gekocht, wel omgeruild.
Telt dat ook?

Had een paar handschoenen, maat L.
Tijdens het rijden toch net effe te krap.
Nu maatje XL🤗👍

Denk dat mijn grijpers gegroeid zijn, want mijn oude setje is wel een maat L🤔🤷
En L van Dainese is kleiner dan L van Revit of Dane. Heb nog een mooi paar Daineses in L te koop voor weinig, vallen dus meer als medium.
 
GPS klinkt wel leuk maar ik weet niet of ik dat zal gebruiken.
Live View werkt voor mij wel "goed" (veel vertraging maar geen slechte verbinding )
In het begin werkt het, maar als je na een tijdje weer wilt verbinden en dan heb ik het over weken dan lukt het ineens niet meer en niet je alles opnieuw instellen.

GPS is echt een leuke feature als je het kan gebruiken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan