Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Cardo communicatie set
B06E005F-032B-4972-B22C-55E4224A40E3.jpeg

En misschien wel net op tijd :X
FAB0B1A4-4317-4657-83FD-DD4515E2A8C9.jpeg
 
Een Cardo PACKTALK Bold DUO setje.
Ik had eerst de ingebouwde set voor de Schubert C4 Pro gekocht maar mijn hemel wat was dat slecht. Ik heb nog nooit in mijn motorcarrière een dermate dramatische intercom gehoord. Het gemiddelde Ali Express setje is zelfs beter.
 
Heb de cardo net ingebouwd klinkt goed en fijne app. Nu nog rijdend testen.
Cardo setjes zijn naar mijn mening altijd wel goed. Mag ik vragen waarom je voor deze hebt gekozen en niet bijvoorbeeld de Freecom 4 plus?

Heb op het moment de freecom 4 en ben ook verder aan het kijken naar een nieuwe set. De vrouw gaat beginnen aan het A Rijbewijs, dan moet er daarna natuurlijk ook een helm setje komen.
 
Cardo setjes zijn naar mijn mening altijd wel goed. Mag ik vragen waarom je voor deze hebt gekozen en niet bijvoorbeeld de Freecom 4 plus?
Jazeker. Ik rijd samen met mijn broer en hij wilde graag de packtalk ivm mesh communicatie, dit zou een stuk beter werken dan de oudere systemen. En voordeel van de “slim” is de platte unit op je helm die minder kans op windruis veroorzaakt. De batterij zit separaat aan de achterkant onder je helm.

Prijsverschil tov Freecom 4 plus (nieuwe model heet 4x) viel ook wel mee ivm aanbieding bij Louis.nl
Setprijs 399 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Jazeker. Ik rijd samen met mijn broer en hij wilde graag de packtalk ivm mesh communicatie, dit zou een stuk beter werken dan de oudere systemen. En voordeel van de “slim” is de platte unit op je helm die minder kans op windruis veroorzaakt. De batterij zit separaat aan de achterkant onder je helm.

Prijsverschil tov Freecom 4 plus (nieuwe model heet 4x) viel ook wel mee ivm aanbieding bij Louis.nl
Setprijs 399 euro.
Vooral de windruis vind ik wel van belang. Goeie :t. Ga me eens verdiepen in die Packtalk.

Moet ze eerst haar rijbewijs halen...anders hou ik het voorlopig wel even bij de freecom4 B|
 
Dymag carbon swingarm.
Eerder al gekocht en nu binnen uit Amerika.
Schijnen er ook niet veel van gemaakt, men zegt 1.5 kg lichter tov standaard. Sowieso mooier 😅.

2ACDF24A-C801-44E5-9DD4-085EAACDE148.jpeg
FB9EF840-8FF1-4FD9-8B9E-7A880646605E.jpeg
 
Braking P19R18F radiale rempomp voor de Tokico 6-pot remklauwen.

Oud model maar zal vast zijn werk doen, heb nog steeds de standaard SV650 rempomp.

937D71B0-90E4-475A-867E-96E6A0440D84.jpeg
 
Laatst bewerkt:
setje extra wielen voor de Yamaha, de bedoeling is dat ik deze van een zwarte kleur ga voorzien

AM-JKLUH62wzOJQ7RIF29HIaj5km2Z9u3AlcUEBZVvkpQbYUSk2BdZg3F7ury3HvYJ5_xLykkaI8BuT8PHb1eZZxP2Dj-fECcmVDrt0HwIOOb8Pz5ULSiRDd8__gJ_IuHJTpWTzXHxPtkztkspX2rbz7ZHAAqQ=w1282-h961-no
 
Laatst bewerkt:
Vooral de windruis vind ik wel van belang. Goeie :t. Ga me eens verdiepen in die Packtalk.

Moet ze eerst haar rijbewijs halen...anders hou ik het voorlopig wel even bij de freecom4 B|
Vanmiddag voor het eerst de packtalk slim goed kunnen uittesten en het werkt erg goed. Navigatie, intercom (naar andere motor) en spotify draait allemaal goed en zelfs tegelijk indien nodig. Zelfs met oordopjes in is het geluid meer dan voldoende hard had hem niet eens helemaal open staan (op binnenwegen). Alleen het bereik met mesh viel me wat tegen dat is slechts paar honderd meter (bij vrije ruimte zonder bebouwing oid) maar voor ons voldoende. Ben er blij mee :t
 
Vandaag een setje pakking schrapers gekocht en flesje loctite 243. Hopen dat die schrapers hun werk een beetje doen, scheelt een hoop frustratie :+
Screenshot_20220312-135510_Gallery.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan