Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Hele fijne schijven gekocht, hopelijk voor eind vd maand in huis.
Gelukt 😁

20220926_155330.jpg
 
Van de week de VF750F uit de zomersalling gehaald. Starten met moeite ondanks dat de accu net van de acculader kwam. Gekocht in 2016 dus krap aan de leeftijd echter meer dan eens zonder liefde langere tijd stil gestaan.

Kom net 6 euro te kort voor gratis verzending. Dus een scottoiler er bij gedaan :) Hoef ik ook niet meer op de knietjes om deze motor de ketting te smeren en stel ik hem ranzig vet in. :)

Het is de winterfiets.

db
 
wat op de motor blijft zitten is een buisje gemonteerd aan een frame bout. Buisje is ongeveer 3 cm groot deze heb ik zwart gemaakt zodat het minder opvalt dan het originele blanke metaal.
 
Alleen de ABBA SkyLift is universeel, en heeft geen delen die aan de motor gemonteerd moeten worden.
Maar die is wel duurder dan deze.....
En ja, ik ben bevooroordeeld als importeur van ABBA.
 
Die zou ook mooi bij mijn brommertje passen wat kleur betreft. Heb nu ook een ai-ai, maar ga toch weer eens bij Shoei kijken. Paste mij ook altijd goed en vond ik wat stiller. Ben inmiddels wel aan een nieuwe toe.
Klopt, Shoei is stiller, maar ze hebben tegenwoordig niet veel replica’s, vandaar weer een nieuwe Arai.
 
Alvast 2 stickers voor mijn (toekomstige) nieuwe uitlaten . Mocht dus iemand twee hoog geplaatste Termignoni's voor een S2R 1000 in de aanbieding hebben, graag een pb :+


Bekijk bijlage 1809391

Heb voor niet al teveel geld twee bijpassende dempers voor de stickers gescoord. *D
Kunnen wel wat aandacht gebruiken, maar das een leuk project voor aankomende winter
20221004_182316.jpg
 
Een compleet andere motor.....

Tenminste, dat is wat ik moet geloven als ik dit monteer...:P
IMG20221004181229.jpg


Oude achtershock is nog de originele, heeft nu 110K erop zitten, dus gelijk de voorvork maar meegenomen
Ik ben benieuwd, binnenkort het spul maar eens inbouwen
 
Ik heb er al meerdere gedaan, en het verschil kan inderdaad groot zijn (afhankelijk van hoe slecht de oude shock was).
Enige nadeel is dat hierbij de veervoorspanning met afstandsbediening is komen te vervallen.
 
Ik heb het vorig jaar laten doen voor en achter en de mijne was toen pas 3 jaar oud maar eigenlijk 3 jaar te laat .
Wat rijdt dat beter met die HyperPro , kost wat maar totaal geen spijt van gehad tot nu toe .
 
Heb je ‘m gekocht?
Volgende week een vergelijkbaar exemplaar (witte uitvoering) passen (was niet op voorraad, dus komt van de importeur af); ik heb nu ook een Arai, maar ik vind ‘m te duur om de gok te wagen. Daarna wordt ie besteld; levertijd is pakweg 4 maanden, dus net op tijd voor het nieuwe seizoen (hoop ik) O-).

Alvast ruimte gemaakt in de vitrine :Y:

4218F790-4A45-43EA-8E7F-CB0D064D8FFF.jpeg
 
Volgende week een vergelijkbaar exemplaar (witte uitvoering) passen (was niet op voorraad, dus komt van de importeur af); ik heb nu ook een Arai, maar ik vind ‘m te duur om de gok te wagen. Daarna wordt ie besteld; levertijd is pakweg 4 maanden, dus net op tijd voor het nieuwe seizoen (hoop ik) O-).

Alvast ruimte gemaakt in de vitrine :Y:

Bekijk bijlage 1811414
Mooie collectie zo. 4 maanden levertijd…. Wauw. En inderdaad voor de zekerheid passen, dat ene weekje extra kan er ook nog wel bij. Sterkte met wachten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan