Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
22380668.jpg

Een tuin voor de motor (met bijbehorende huis :) )
rev_tarmac_black-white_motoraid.jpg

En een Rev'it Tarmac Air voor op de brommert :P :]
 
SW motech tanktas (met zo'n quick lock bevestigingsring)
swmotech_quick_lock_gs_01.JPG


groot genoeg voor naaldhakken+handtas+gewone broek+regenkleding m.a.w. gewoon woon-werkverkeer dus! (tja, je blijft een vrouw.....)
 
Laatst bewerkt:
Hoe bevalt die?

Heb je een foto dat die op je motor zit? En past erveel in?

De bevestiging met zo'n ring is superstabiel en erg gemakkelijk. Wel even zoeken voor de goede plek, als je hem na het tanken weer terugzet.
Met rijden merk je er niets van.
Hij is ook mooi stevig uitgevoerd.
Als mijn man ook een tankring koopt, kan hij probleemloos mijn tas ook eens meenemen.

Het is een beetje vreemd gevormde tas, maar ik kan een (kleine) handtas, pumps met hakken en een extra truitje mee. En daar had ik hem voor gekocht.
Je kunt hem ook nog iets vergroten door uit te ritsen en dan kan er uiteraard nog meer mee. Zeker genoeg voor een dagtrip of een simpele overnachting.
 
De bevestiging met zo'n ring is superstabiel en erg gemakkelijk. Wel even zoeken voor de goede plek, als je hem na het tanken weer terugzet.
Met rijden merk je er niets van.
Hij is ook mooi stevig uitgevoerd.
Als mijn man ook een tankring koopt, kan hij probleemloos mijn tas ook eens meenemen.

Het is een beetje vreemd gevormde tas, maar ik kan een (kleine) handtas, pumps met hakken en een extra truitje mee. En daar had ik hem voor gekocht.
Je kunt hem ook nog iets vergroten door uit te ritsen en dan kan er uiteraard nog meer mee. Zeker genoeg voor een dagtrip of een simpele overnachting.

Klopt de bevestiging is zeker mooi. Ik heb de micro en de daypack. Ik vroeg me af hoeveel groter deze is. Bij de daypack past er (helaas) geen hele outfit in met schoenen iig.
 
716798.jpg

Zomer handschoentjes :)
Valt trouwens tegen om een paar zomerhandschoenen (doorwaaidingen) die voldoende bescherming bieden te vinden in mijn maat :( Brede handen en korte vingers....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan