Het ZX-6R topic deel 8!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik ook in de openingspost? :o

http://static.scooter-freaks.nl/fotos/36943_0.jpg ((Afbeelding))
http://static.scooter-freaks.nl/fotos/36943_1.jpg ((Afbeelding))


Iemand enig idee wat een setje tandwielen en ketting kost?
ik heb nog een set tandwielen liggen..........ongebruikt. DIe kan je wel overnemen, passen toch neit op m'n 10
 
P.S
Mijn foto's doen het niet meer, staat foto's onbreken? zal eerdags wel ff nieuwe foto's geven dan, Van de week nieuwe make })
:+
Je foto's werden gehost door phatzak, die foto's zijn nu offline dus een setje nieuwe foto's zijn wel handig ja :Y

Edit: Zet bij de foto's ook nog een lijstje van de Accessoires die op je fiets zitten
 
over een half uurtje rij ik aan om naar een zx6rr '03 te gaan kijken :9~

dus misschien als het past enzo weer een zx6r(r) rijdster erbij :Y
 
ik mag vandaag 19 kaarsjes uitblaze *O* *O* *O* *O* alleen spijtig dat ik m'n verjaardag niet kan vieren met een leuk ritje :] motor staat nog steeds gestript '(

straks taart en mss toch nog een ritje op een gsx-r 1100 wie weet O-)


oja, goeiemorguh trouwes :W
 
ik mag vandaag 19 kaarsjes uitblaze *O* *O* *O* *O* alleen spijtig dat ik m'n verjaardag niet kan vieren met een leuk ritje :] motor staat nog steeds gestript '(

straks taart en mss toch nog een ritje op een gsx-r 1100 wie weet O-)


oja, goeiemorguh trouwes :W
*O* *O* *O* gefeliciteerd *O* *O* *O*




had er een beetje overheen gelezen :X
 
Maar nu hebben we weer een nieuwe TS :Y
Nieuwe ronden, nieuwe kansen ;)
B| en wat bedoel je daarmee? :P

is gewoon een hoop werk zo'n ding bijhouden... en je krijgt lang niet van iedereen alle info die je wilt hebben, tis altijd van: pleur d'r maar in en we kijken er niet meer naar, maar wel klagen over kruisjes B| kijk er dan zelf naar en zeg er wat van, maar kom niet klagen een maand na de wijzigingen van: ik zie nog kruisjes!
[/hart-oplucht-modus]
 
[me]Dawg meldt zich ook voor deel 8 :W
[/me]

B| en wat bedoel je daarmee? :P

is gewoon een hoop werk zo'n ding bijhouden... en je krijgt lang niet van iedereen alle info die je wilt hebben, tis altijd van: pleur d'r maar in en we kijken er niet meer naar, maar wel klagen over kruisjes B| kijk er dan zelf naar en zeg er wat van, maar kom niet klagen een maand na de wijzigingen van: ik zie nog kruisjes!
[/hart-oplucht-modus]
@Mac... chill dude, je hebt t goed gedaan :Y ... vind ook dat fotos eigen verantwoordelijkheid is. Is maar een kleine moeite om 2 fotos op je eigen profiel op MF te uppen en dan de link ff doorspelen, extra webspace is helemaal niet nodig
 
Openingspost perikelen :P O-)

I met Buuk en all I got is dirty pants. B|
Achteraf wel stom, want dit had ermee te maken. |(

buuk_02.jpg


:+

Dit vond ik wel een geinige foto, zo net in de schaduw chillend. _O-

buuk_01.jpg


:W
 
Openingspost perikelen :P O-)

I met Buuk en all I got is dirty pants. B|
Achteraf wel stom, want dit had ermee te maken. |(

http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/buuk_02.jpg ((Afbeelding))

:+

Dit vond ik wel een geinige foto, zo net in de schaduw chillend. _O-

http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/buuk_01.jpg ((Afbeelding))

:W
ow dat :?

Wat bedoel je? :P
 
[me]Dawg meldt zich ook voor deel 8 :W
[/me]@Mac... chill dude, je hebt t goed gedaan :Y ... vind ook dat fotos eigen verantwoordelijkheid is. Is maar een kleine moeite om 2 fotos op je eigen profiel op MF te uppen en dan de link ff doorspelen, extra webspace is helemaal niet nodig

Ik heb 't op m'n eigen webspace staan en die links stonden er eerst in. Dat Mac nou zo eigenwijs is om dan zelf te gaan uppen naar MF en vervolgens gebroken links gebruikt (in het vorige topic) ligt ook niet aan mij... Heb daar toen ook 2 of 3x nieuwe links gepost maar werd niets mee gedaan :?
 
ja mijn nieuwe foto's kome snel :P

En wat is het toch heerlijk om een onbegrenst zx-6r door ze toeren heen te jagen voordat ik het wist zat ik op de 220 :+ met voorkant nog uit ze veren 8-)

Edit: nee ik ben niet meteen volgas gegaan met die onbegrenste ding :P was ff wenne :+

is ff wat anders als die 25kw fiets van mij :P
wat een verschil :Y

nog een jaartje en mijn motor mag ook vol vermogen :9~
 
Laatst bewerkt:
Berrie

Hier alvast 1 foto :P

Heb ik ff een print screen gemaakt uit een flimpje.

Rest komt van de week, met me goeie motorpak aan ;)

Staat er toch nog wat onder me naam op de eerste pagina :+ :+ :+ :+


 
:W

[me]Goudlokje meldt zich ook in deel 8 :Y [/me]

Even quoten :P

Als er nog rijders uit de omgeving van Amsterdam zijn die vorig keer wilden rijden... morgen rond een uur of 2 middag gaan BuuK en ik ff rijden. Goudlokje ofzo, bel ff als je kan :+

He Phatzak! Wist al wel dat jullie zouden gaan rijden vandaag. Maar ben gisteren op stap geweest en ik had een slaapster vannacht O-)

En ik moet m'n herkansing leren voor volgende week, alleen is daar vandaag nog niets van gekomen :N Vanavond dan maar -O-

Vind 't knap dat er nog steeds kruisjes staan bij mij foto's. Mede naast dat ik ze zelf host en TS zo onhandig is geweest om ze maar te uploaden naar MF en vervolgens de links niet goed neerzet ... zucht ...

&

Ik heb 't op m'n eigen webspace staan en die links stonden er eerst in. Dat Mac nou zo eigenwijs is om dan zelf te gaan uppen naar MF en vervolgens gebroken links gebruikt (in het vorige topic) ligt ook niet aan mij... Heb daar toen ook 2 of 3x nieuwe links gepost maar werd niets mee gedaan :?

Hee Pas, wordt het opruimen je een beetje te veel :?

Take it easy :+

over een half uurtje rij ik aan om naar een zx6rr '03 te gaan kijken :9~

dus misschien als het past enzo weer een zx6r(r) rijdster erbij :Y

We wachten in spanning af :Y

[me]Goudlokje is voorstander van meer vrouwen op een mooie motor :P [/me]

O-)

ik mag vandaag 19 kaarsjes uitblaze *O* *O* *O* *O* alleen spijtig dat ik m'n verjaardag niet kan vieren met een leuk ritje :] motor staat nog steeds gestript '(

straks taart en mss toch nog een ritje op een gsx-r 1100 wie weet O-)

Gefeliciteerd!!

zal voor je duimen *O*

He Hengel, jij bent er weer bijtijds bij!

Hoe was de ellende bij jou? Ik woon vlak bij de A44 en zag dat het goed vast stond -O- Vanaf Voorhout fietste ik de hele stoet auto's voorbij, wat een hoeveelheid auto's :o

Ben een uurtje op het strandfeest geweest, vond er maar weinig aan -O- Veel te massaal, drinken halen duurde een eeuwigheid.
Heb m'n bonnen maar aan iemand anders verkocht en ben naar m'n "stam-bar/dancing" gegaan ('t Zeepaardje). Veel beter dan dat feest :Y

Jij je wel vermaakt ?
 
ik mag vandaag 19 kaarsjes uitblaze *O* *O* *O* *O* alleen spijtig dat ik m'n verjaardag niet kan vieren met een leuk ritje :] motor staat nog steeds gestript '(

straks taart en mss toch nog een ritje op een gsx-r 1100 wie weet O-)


oja, goeiemorguh trouwes :W
heey gefeliciteerd *O* *O* *O*


en motorfreakje hoe was je testritje gegaan vertel :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan