het ZX-6R topic deel zesenzestig: wie organiseert de meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben bang dat aan 90% van de auto's tegenwoordig erg veel mis is ;)

Je kan het goed treffen en je kan het slecht treffen :P

En zolang er nog garantie is maakt dat niet uit toch *O*

dat is ook zo.
maar merkt sowieso wel dat de goedkope kleine auto's kwalitatief minder worden.
merken gooien de prijzen omlaag om aantrekkelijk te zijn, maar dan gebruiken ze natuurlijk niet de duurste onderdelen.
(werk zelf bij fiat dealer :z )

speciaal voor de zondag avond:
BIERMEISJES *O*
http://gigapica.geenstijl.nl/2010/09/oktoberfest_2010.html
 
zo weer terug uit eifel *O*

heen en terug weg wat regen gehad maar op zaterdag was het zonnetje erbij :]

jammer genoeg één kawa achter moeten laten (spanningsregelaar) -O-

Ruuds verder met zxbirdy achterop verder gereden maar nog wel veel lol gehad *O* *O*

was gewoon weer ondanks de regen een toppie weekend *D *D
goed om te horen dat het gezellig is geweset! *O*
Hey Marvin,

ok, zal einde week ( vrijdag vrij :P ) ff olie halen en bijvullen.

Nou, kijk nu tegen de koppelingsplaten aan door het glas, dus mag wel wat bij :D

Ok, hou ik het ff in de gaten na wat ritjes. Ben niet gewend dat motor/auto olie gebruikt, maar komt goed :P

Gooi er binnenkort ook ff nieuwe achterband op, deze is op midden op de indicatoren en heb nog een 190 circuitbandje liggen van Ruud :P, past er prima op :P
aha :)

zoals kip zegt, doe er ook niet teveel in, dat is niet best voor je keerrringen etc. :+
 
Hier nog mensen die over willen stappen op een zx10 2008??

1100058362_5_oqCK.jpeg


1045182408_5_UW-h.jpeg


Ik ben aan het kijken voor een racer dus hij hoeft niet perse weg, maar alles is te koop O-) ..
 
Laatst bewerkt:
Middag mensen,

Verbruikt een/de 6 olie ?

Bij mijn 10 hoefde ik er eigenlijk niet naar te kijken en met de beurten werd het wel weer ververst.

Stond vandaag bijna heel eind van huis stil. Motor ging niet meer aan, toen ineens wel, naar huis gereden. olielampje ging eens aan, dan weer uit, zag dat glaasje geheel doorzichtig was.

Moet half vol zijn toch als de motor rechtop staat?

Ik heb er nooit last meegehad :N Verbruikte ook totaal geen olie... Laat even weten hoe het afloopt k?

:W
 
@leduke: hahah, het is me wat he! Maar weet zeker dat we allebei een goede ruil hebben gedaan! Ik heb nooit problemen gehad met de 6, dus kan me niet voorstellen dat hij veel olie gaat gebruiken! En de ducktape is opgelost, koste wel het nodige gevloek!

Wanneer komt jouw 10 nou is?!
 
@leduke: hahah, het is me wat he! Maar weet zeker dat we allebei een goede ruil hebben gedaan! Ik heb nooit problemen gehad met de 6, dus kan me niet voorstellen dat hij veel olie gaat gebruiken! En de ducktape is opgelost, koste wel het nodige gevloek!

Wanneer komt jouw 10 nou is?!

ff 2011 afwachten ivm inruilen ;)

en de 6 moet ik nog op marktplaats zetten... van de week maar eens even doen of ik doe hem richting de dealer die wil hem ook verkopen voor me :Y

daarna maar eens shopen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan