Het Zx-6r Topic Deeltje: 57 Welke MILF houdt ons warm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
000169m.jpg


:9
 
och dat was toch wel te regelen _O-

nope... daarnaast moest ik nog wat zatte lui op de kazerne afzetten.. ( k was bob )
was namelijk een donderdag... anders zou ik ook zeggen... kut lui pak de trein maar ik blijf bij haar snurken.. ze was trouwens amerikaanse.. dus hooguit zie ik haar nog als ik ooit die kant op ga voor een oefening.
 
oew lekker..... weet niet waar het is maar het klinkt warm en minder regenachtig als nl *O*

Canarische Eilanden, ligt onder lanzarote een "paar" kilometertjes uit de kust van Marokko en weet ik het wat daar allemaal ligt :P

Tis iig zonnig ja en geloof elke dag zo'n 26°.... Heeeeeellll vervelend :P
 
Canarische Eilanden, ligt onder lanzarote een "paar" kilometertjes uit de kust van Marokko en weet ik het wat daar allemaal ligt :P

Tis iig zonnig ja en geloof elke dag zo'n 26°.... Heeeeeellll vervelend :P

Heb je nog ruimte in je koffer? :+
Anders kan je mij wel bodypainten als koffer.
Kopen we daar wel kleren :')

Veel plezier daar *D
 
Heb je nog ruimte in je koffer? :+
Anders kan je mij wel bodypainten als koffer.
Kopen we daar wel kleren :')

Veel plezier daar *D

Muhuhhahaha, je bent niet de eerste, ik denk dat ik echt een fucking grote koffer mee moet nemen.. Een aantal meiden van me werk wilden ook wel mee als koffer, in de koffer, als handbagage of gewoon in plaats van me vriendin... _O-

beetje dit idee:

los_angeles_organizing_expert_1.jpg


oh en thanks, ik zal me wel vermaken hoor daar :P
 
Laatst bewerkt:
Muhuhhahaha, je bent niet de eerste, ik denk dat ik echt een fucking grote koffer mee moet nemen.. Een aantal meiden van me werk wilden ook wel mee als koffer, in de koffer, als handbagage of gewoon in plaats van me vriendin... _O-

beetje dit idee:

[afbeelding]

oh en thanks, ik zal me wel vermaken hoor daar :P
Misschien dat ik ook wel met aan paar van die meiden van je werk de koffer in wil duiken :Y :+
 
Misschien dat ik ook wel met aan paar van die meiden van je werk de koffer in wil duiken :Y :+

Misschien wel...

*ik wilde eigenlijk een foto van een medewerker hier neerplempen, maar ik denk dat de server crashed dan... die is té ugly to be true*

Kijk zelf maar op: HyvesGames
:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan