Het ZX-6R Topic deeltje 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke we zijn weer bij.

- *LUCKY 13*
- Aardbei
- De Buuk
- G.S.U.S
- Goudlokje
- Hengel
- Hessel
- H8TER
- MacReal
- Phatzak
- Red Devil76
- Stunthunk
- Svijf
- Wingman5
- Zxr4life

Er komen nog meer mensen op de ninja meeting dan op de megameeting? :?

weet niet of ik naar de MM ga, als er meer maten gaan ga ik wel maar vond het vorig jaar ook niet veel aan
 
weet niet of ik naar de MM ga, als er meer maten gaan ga ik wel maar vond het vorig jaar ook niet veel aan
ik ga ook alleen in veenendaal kijken, gewoon ff rondje lopen :Y

daarna weer terug naar huis, aangezien mijn vriendin die zondag weggat voor 8 weken op stage en daarvoor dus 8 weken ergens anders gaat wonen...
 
ik ga ook alleen in veenendaal kijken, gewoon ff rondje lopen :Y

daarna weer terug naar huis, aangezien mijn vriendin die zondag weggat voor 8 weken op stage en daarvoor dus 8 weken ergens anders gaat wonen...

je kan het feestje toch ook de dag ervoor organiseren? vast de slingers ophangen enz. lekker 8 weken rust :Y
 
Er zouden zeven man gaan wheeliën, als wij met 3 man komen. Maar komt de hele Leiden crew dan soms kijken? Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo een behoefte aan dan. _O-

Tell me more :+

Ons afspraak staat al heel lang, vandaar dat Liks ons erbij heeft gepropt ;)

Er is volgens mij plaats voor 5 "cursisten". Eventuele anderen die gaan mee om te kijken/foto's te maken/voor de gezelligheid ;)

gaan er nog meer mensen naar de Ninja meeting? naast:

- Aardbei
- De Buuk
- H8TER
- MacReal
- Phatzak
- Svijf
- Zxr4life

Wij op het 400 topic kwamen op het idee voor een meeting :Y waarop JRO op het idee kwam er een grote ZX-R meeting van te maken, waarop het nou 1 grote NINJA meeting is geworden :} :}

(Afbeelding)

Het idee:
Zoals elke meeting, ergens ontmoeten, en een lekker stuk rijden :]

Waneer: 25 Juni

Plaats: Harderwijk

Wie komen dr:

....
56.Goudlokje
....

Hee, kijk nou: Goudlokje komt ook :Y ;)
 
Er is volgens mij plaats voor 5 "cursisten". Eventuele anderen die gaan mee om te kijken/foto's te maken/voor de gezelligheid ;)Hee, kijk nou: Goudlokje komt ook :Y ;)

jaja, alle mensen staan er nu in



ninja meeting

- *LUCKY 13*
- Aardbei
- De Buuk
- G.S.U.S
- Goudlokje
- Hengel
- Hessel
- H8TER
- MacReal
- Phatzak
- Red Devil76
- Stunthunk
- Svijf
- Wingman5
- Zxr4life
 
Laatst bewerkt:
Morguh :W

ik sta ook al in het rijdje... in dat topic :Y

zou wel het leukste zijn als we met een hele groep zx6-jes te gelijken tijd aan komen.
misschien een idee om eerst ergens anders te verzamelen en dan het laatste stukje met zijn allen van dit topic daar heen rijden???
euh zet mij dr ook maar bij, maar mot ik wel effe weten waar ik dan en wanneer ik dr mot weze 8-) :]

kut verkeerde quote |(
 
Laatst bewerkt:
Wie van de ZX-6R rijders kunnen we tegenkomen op de Megameeting?
k weet niet zeker of ik naar de MFMM kan. volgens mij moest ik rond die datum een paar dagen naar parijs. moet dus nog ff kijken of ik erbij kan zijn.
 
MFMM niet
Ninja meeting wel!


[me]DaMoon meldt zich ook voor deel 6! Damoon gaat ook maar eens een paar foto's aanleveren voor de beginpost...[/me]
 
hehe... ff bijgelezen, is de laatste dagen snel gegaan met jullie gespam :X :X

anyhow... nice1 Aardbei :)
en uuh, je mag mij voor MFMM erbij zetten (de lange lijst daar is nog niet bijgewerkt)
mijn fotos heb je de links al (MF-links) maar zal eens met mooi weer en schone motor kijken of ik wat nieuwe fotos kan maken, deze zijn ook alweer 5mnd oud.
 
[me]Goudlokje moet ook nieuwe foto's maken :Y [/me]

M'n DB ruitje staat niet op de huidige foto :N En je ziet m'n Devil ook niet :N

Slechte zaak B| ;)
 
ja idd de ninja meeting :Y

Je moet gewoon naar harderwijk rijden en dan de bordjes naar het dolfinarium volgen.

Dit is het dolfinarium en dan rij je dus langsheen.
Dolfinarium.jpg


en dan gewoon rechtdoorrijden richting een rotonde en daar is het.

Kan niet missen :)

full
 
hmm niet echt om het hoekje. Moet 20 min rijden. Maar wil best bij een tankstation gaan staan.

Of misschien iemand die nog dichterbij woont?
 
k weet niet zeker of ik naar Parijs kan. volgens mij moest ik rond die datum een dag naar de MFMM. moet dus nog ff kijken of ik erbij kan zijn
:Y ;)

Dit is het dolfinarium en dan rij je dus langsheen.
(Afbeelding)

en dan gewoon rechtdoorrijden richting een rotonde en daar is het.

Ah die spot hebben ze ook gebruikt met de 7R meeting ofzo toch? Met een bulldozer zo allemaal het water inschuiven :+ Misschien ook de moeite doen om allemaal op volgorde ofzo te parkeren zoals ze destijds hebben gedaan? Op volgorde van bouwjaar, kleur etc..? :)

Is natuurlijk uitgesproken moment daarvoor :P
 
:Y ;)Ah die spot hebben ze ook gebruikt met de 7R meeting ofzo toch? Met een bulldozer zo allemaal het water inschuiven :+ Misschien ook de moeite doen om allemaal op volgorde ofzo te parkeren zoals ze destijds hebben gedaan? Op volgorde van bouwjaar, kleur etc..? :)

Is natuurlijk uitgesproken moment daarvoor :P
ey ga es weg joh, je wilde toch minder op mf zitten? :+
 
ey jongens ff vraagje, wil me linker kuip eraf halen heb alles al los maar hij zit nog vast bij het v-stuk bij de radiator. hoe krijg ik het daar los :?

moet ik gewoon trekken of...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan