youriVLD
MF veteraan
Hier is het altijd vrijdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat wel heel hard
Anyway, ik ga me klaar maken voor me bruiloft morgen en spreek jullie over een paar dagen weer
(zal niet het woord opmaken gebruiken gezien previous comments )
echt niet, die zwarte tyrips zijn veel te hard. Kost je je tanden van je kettingwiel!!! Niet doen dus Waarschijnlijk niet, weet niet eens wat mijn rc8 op top doet.
Ook in dit topic is het duidelijk te zien dat het vrijdag is.
Teller van de RC8 is volgens mij wat eerlijker. En ik heb slechts de 155 pk uitvoering. Dat gecombineerd mer voor -1 en achter +1 geeft hem natuurlijk een wat lagere top. Maar zo erg is dat niet.m'n 08 loopt op teller 290, en das op TomTom 270...
Als het goed is loopt jou KTM 300+ op teller...
aneders zou het wel raar zijn dat ie de superbikes bij houdt met wedstrijden
Hele fijne dag vandaag!! En gefeliciteerdDat gaat wel heel hard
Anyway, ik ga me klaar maken voor me bruiloft morgen en spreek jullie over een paar dagen weer
(zal niet het woord opmaken gebruiken gezien previous comments )
tips?Die heb ook al doorgenomen maar misschien hebben mensen hier nog wat kleine dingen wat slim is om na te kijken of ook wel tips and trics genoemd.
met een fotocamerahoe doe je dat als vragen mag?
Hier is het altijd vrijdag
Sterkte!Dat gaat wel heel hard
Anyway, ik ga me klaar maken voor me bruiloft morgen en spreek jullie over een paar dagen weer
(zal niet het woord opmaken gebruiken gezien previous comments )
wilde precies hetzelfde zeggenSembal, pas je op dat je de nokkenasketting niet veel te strak zet met die handmatige spanner?
Sembal, pas je op dat je de nokkenasketting niet veel te strak zet met die handmatige spanner?
foto's
@ Lisa: Hoe was het om rimstriping te plaatsen? Makkelijk of lastig? Velgen eraf of meauter op lifts gezet? Heb net mijn rimstriping binnen gehad, maar kan me voorstellen dat het best lastig is. Ik zag kitjes met zo'n applicator(stukje zwart plastic) om het makkelijk te plaatsen (10-15€), ik heb een stickerset zonder applicator voor $1.30 van ebay ik ben een schriep
@ de alwetende levensgenietende ninja wijzen: dat zwarte blokje aan de rechterkant van mijn throttle body/gasklephuis doet raar(nader te noemen: voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib ) Bij het aanzetten van mijn contact blijft voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib soms hangen, soms gaat dit "bzzzzz" geluidje uit en soms gaat dit bzzzz geluidje aan en uit en aan en uit en aan en uit als het uit is gegaan. Wat doet dat voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib eigenlijk? Werkt het op een sensor? Sensor vuil? voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib stuk? Heb bij wat motorsloops/motorslopen(?) en ebay gekeken voor een losse voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib, maar kan alleen complete throttle body sets vinden, €100-€200 incl verzenden. Hoe kan ik dit oplossen?
Gisteren geprobeerd om zelf de foutmelding(en) uit te lezen. Contact uit, los draadje tegen min-pool van accu duwen, contact aan, na enkele seconden zou het FI lampje dan moeten knipperen. Alleen gebeurt er niets bij mij.. doe ik iets vaudt?
Verder heb ik een aftermarket handmatig verstelbare NAKS geplaatst, simpel klusje mbv youtube geen geratel meer
Nog een vraag, zitten er in jullie remklauwen van die zwarte kunstof cupjes? Die eruit vallen als je de remblokjes eruit haalt. Bij een gsx600f '93, zx9r '03, sv1000 '03, sv650 '03, z1000 '06, r1 '03, en nog een paar waar ik remblokjes heb vervangen zit het wel in.
De cupjes kun je er pas uit krijgen als je heel de remzuiger eruit haalt.