Het ZX-6R topic deeltje 85, tijd om gas te geven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat wel heel hard :+

Anyway, ik ga me klaar maken voor me bruiloft morgen en spreek jullie over een paar dagen weer :)
(zal niet het woord opmaken gebruiken gezien previous comments :+ )
 
Vandaag een aanhanger gekocht, en nu zsm een circuitfiets kopen en dan hoop ik nog 2 dagen Zandvoort mee te pakken in juli met race academy *O*.

2vaxpae.jpg


Ook nieuwe bandjes op de 6 laten leggen, Sport Attack 2, nog rustig aan gedaan de eerste paar kilometer maar voor mijn gevoel sturen ze wat directer dan mijn vorige 016's.
 
echt niet, die zwarte tyrips zijn veel te hard. Kost je je tanden van je kettingwiel!!! Niet doen dus :NWaarschijnlijk niet, weet niet eens wat mijn rc8 op top doet.


m'n 08 loopt op teller 290, en das op TomTom 270...
Als het goed is loopt jou KTM 300+ op teller... :P
aneders zou het wel raar zijn dat ie de superbikes bij houdt met wedstrijden ;)



Ook in dit topic is het duidelijk te zien dat het vrijdag is. _O-


:^ gaat weer helemaal nergens over _O-
 
Weet iemand hier toevallig of een 180 band op een zx6r uit ´95 past?

Er zit nu een 160er op en heb zonder de maten te checken een nieuwe
achterband besteld. En dat is dus een 180.
 
m'n 08 loopt op teller 290, en das op TomTom 270...
Als het goed is loopt jou KTM 300+ op teller... :P
aneders zou het wel raar zijn dat ie de superbikes bij houdt met wedstrijden ;)
Teller van de RC8 is volgens mij wat eerlijker. En ik heb slechts de 155 pk uitvoering. Dat gecombineerd mer voor -1 en achter +1 geeft hem natuurlijk een wat lagere top. Maar zo erg is dat niet.
 
Oja, gister m'n motor opgehaald, eindelijk 25 KWsetje klaar (alleen nog even wachten op papieren natuurlijk mweh ).. Rij ik binnen 20 minuten m'n achterband lek.. :/
Gelukkig kon de dealer (Verhoeven in Beneden Leeuwen :) Fijne mannen) 'm meteen weer ophalen, nieuw bandje erop en gaaaaan.
Inmiddels 2 volle tanken armer, even lekker het bandje ingereden en natuurlijk wennen aan m'n beestje.
En F*** hee, het verschil tussen vol vermogen en 25KW is echt om te janken..

Trouwens, vandaag dan maar meteen groene wheelstriping aangebracht, zal vd week ff een foto uploaden ;)

Ik kijk echt te weinig op dit forum, sorry jongens :)
 
*O* foto's *O*

@ Lisa: Hoe was het om rimstriping te plaatsen? Makkelijk of lastig? Velgen eraf of meauter op lifts gezet? Heb net mijn rimstriping binnen gehad, maar kan me voorstellen dat het best lastig is. Ik zag kitjes met zo'n applicator(stukje zwart plastic) om het makkelijk te plaatsen (10-15€), ik heb een stickerset zonder applicator voor $1.30 van ebay *D ik ben een schriep :+

@ de alwetende levensgenietende ninja wijzen: dat zwarte blokje aan de rechterkant van mijn throttle body/gasklephuis doet raar(nader te noemen: voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib :P ) Bij het aanzetten van mijn contact blijft voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib soms hangen, soms gaat dit "bzzzzz" geluidje uit en soms gaat dit bzzzz geluidje aan en uit en aan en uit en aan en uit als het uit is gegaan. Wat doet dat voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib eigenlijk? Werkt het op een sensor? Sensor vuil? voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib stuk? Heb bij wat motorsloops/motorslopen(?) en ebay gekeken voor een losse voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib, maar kan alleen complete throttle body sets vinden, €100-€200 incl verzenden. Hoe kan ik dit oplossen?

Gisteren geprobeerd om zelf de foutmelding(en) uit te lezen. Contact uit, los draadje tegen min-pool van accu duwen, contact aan, na enkele seconden zou het FI lampje dan moeten knipperen. Alleen gebeurt er niets bij mij.. |( doe ik iets vaudt?

Verder heb ik een aftermarket handmatig verstelbare NAKS geplaatst, simpel klusje mbv youtube :Y geen geratel meer 8-)
 



Die heb ook al doorgenomen maar misschien hebben mensen hier nog wat kleine dingen wat slim is om na te kijken of ook wel tips and trics genoemd.
tips?
gebruik een momentsleutel

hoe doe je dat als vragen mag?
met een fotocamera O-)



Hier is het altijd vrijdag
:^

Dat gaat wel heel hard :+

Anyway, ik ga me klaar maken voor me bruiloft morgen en spreek jullie over een paar dagen weer :)
(zal niet het woord opmaken gebruiken gezien previous comments :+ )
Sterkte!
:P
 
Laatst bewerkt:
Sembal, pas je op dat je de nokkenasketting niet veel te strak zet met die handmatige spanner?

Aftermarket naks gemonteerd, motor aan en stationair laten lopen en de distributieketting wel horen. NAKS aandraaien totdat je geen geratel hoort, revven tot 5000 toeren dan hoor je de ketting weer. 1/8ste aandraaien geen ketting geluid meer. Revven naar 10.000 toeren, 1/8ste aangedraaid, geen ketting geluid meer. Lockbolt vastgezet met locktite en klaar :)
 
Nog een vraag, zitten er in jullie remklauwen van die zwarte kunstof cupjes? Die eruit vallen als je de remblokjes eruit haalt. Bij een gsx600f '93, zx9r '03, sv1000 '03, sv650 '03, z1000 '06, r1 '03, en nog een paar waar ik remblokjes heb vervangen zit het wel in.
 
*O* foto's *O*

@ Lisa: Hoe was het om rimstriping te plaatsen? Makkelijk of lastig? Velgen eraf of meauter op lifts gezet? Heb net mijn rimstriping binnen gehad, maar kan me voorstellen dat het best lastig is. Ik zag kitjes met zo'n applicator(stukje zwart plastic) om het makkelijk te plaatsen (10-15€), ik heb een stickerset zonder applicator voor $1.30 van ebay *D ik ben een schriep :+

@ de alwetende levensgenietende ninja wijzen: dat zwarte blokje aan de rechterkant van mijn throttle body/gasklephuis doet raar(nader te noemen: voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib :P ) Bij het aanzetten van mijn contact blijft voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib soms hangen, soms gaat dit "bzzzzz" geluidje uit en soms gaat dit bzzzz geluidje aan en uit en aan en uit en aan en uit als het uit is gegaan. Wat doet dat voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib eigenlijk? Werkt het op een sensor? Sensor vuil? voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib stuk? Heb bij wat motorsloops/motorslopen(?) en ebay gekeken voor een losse voorgemarineerd en voorgegaarde sparerib, maar kan alleen complete throttle body sets vinden, €100-€200 incl verzenden. Hoe kan ik dit oplossen?

Gisteren geprobeerd om zelf de foutmelding(en) uit te lezen. Contact uit, los draadje tegen min-pool van accu duwen, contact aan, na enkele seconden zou het FI lampje dan moeten knipperen. Alleen gebeurt er niets bij mij.. |( doe ik iets vaudt?

Verder heb ik een aftermarket handmatig verstelbare NAKS geplaatst, simpel klusje mbv youtube :Y geen geratel meer 8-)


Nu heb je 1 dollar 30 weggegooid, want met die set van 10-15 euro is het echt in 5 minuten gedaan alle 4 de strips.
 
Nog een vraag, zitten er in jullie remklauwen van die zwarte kunstof cupjes? Die eruit vallen als je de remblokjes eruit haalt. Bij een gsx600f '93, zx9r '03, sv1000 '03, sv650 '03, z1000 '06, r1 '03, en nog een paar waar ik remblokjes heb vervangen zit het wel in.

De cupjes kun je er pas uit krijgen als je heel de remzuiger eruit haalt.
 
De cupjes kun je er pas uit krijgen als je heel de remzuiger eruit haalt.

Maar er horen dus wel zwarte kunststof cupjes in te zitten? Lijkt op een door midden gesneden kiwi, maar dan zwart, als je de remhendel inknijpt wordt dat cupje tegen een remblok geduwd. Nu drukt alleen een alu kleurige rijstkommetje tegen een remblok, met loze ruimte waar zo'n cupje perfect in zal passen. Bij mij zitten er voor geen cupjes in, achter zit er 1 cupje in. Snap je wat ik bedoel of ben ik nog onduidelijker geworden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan