Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Ja tuurlijk is compleet spuiten het allerbeste dat snap ik zeker! Maar heb helaas niet alle opties tot me beschikking🙃 . Zoek tussen beste en rampen goedkoop de beste oplossing. Helaas gaat de woning en prio zaken voor de motor 😁 dus voor nu laat ik het zo even zonder lak. Goed nadenken voorlopig 😁
 
@Maddox Sticker heb ik ook zeker over gedacht :Y, gehele onderkant zwart stickerlijn o.i.d.
Nu is hij helemaal LimeGroen met de originele Kawa en ZX6RR stickers
 
Ja tuurlijk is compleet spuiten het allerbeste dat snap ik zeker! Maar heb helaas niet alle opties tot me beschikking🙃 . Zoek tussen beste en rampen goedkoop de beste oplossing. Helaas gaat de woning en prio zaken voor de motor 😁 dus voor nu laat ik het zo even zonder lak. Goed nadenken voorlopig 😁
Zo'n bus kost 25,00
Komt nog wat schuurpapier en een primer bij.

Mag hopen dat je huis niet van die paar tientjes afhangt :+
 
Zo'n bus kost 25,00
Komt nog wat schuurpapier en een primer bij.

Mag hopen dat je huis niet van die paar tientjes afhangt :+
nee dat snap ik, maar niet om compleet te laten schuren, spuiten, stickeren , arbeidloon etc.
 
Vandaag een rondje door Twente gemaakt op m’n nieuwe zx6r uit 2005. Blij mee! 🏍💪
 

Bijlagen

  • 48FE7159-E4D0-455A-8E2A-1DE1C0A949E3.jpeg
    48FE7159-E4D0-455A-8E2A-1DE1C0A949E3.jpeg
    370,5 KB · Weergaven: 18
Welke tank pads gebruiken jullie? Ik ben op zoek naar pads voor de zijkanten van de tank. Maar kan nog niet echt een goede vinden voor de zx6r 2005.
 
Hi
Heb een vraagje. De maat van mijn voorband is 120/65 (zx6r 2005).
Daar ik van plan ben om toch weer regelmatig op circuit te gaan rijden deze zomer, was ik aan het rondkijken voor een setje meer circuit georiënteerde banden.

Daar is weinig keuze in in de voorband in die maat. De meeste keuzes en banden die ik voor ogen had, die begonnen pas vanaf 120/70.

Kan ik vooraan een hogere band monteren dan voorgeschreven?
Vermoed van niet, want dan veranderd de geometrie van je fiets toch ook?

Grtjs
 
Dat kan prima hoor. Als je ‘m te traag vindt insturen zou je kunnen spelen met het doorsteken van de vorkpoten door de kroonplaat met een paar mm. Maar ik heb 120/70/17 gereden op mijn 2003 ZX6R.
 
Hi
Heb een vraagje. De maat van mijn voorband is 120/65 (zx6r 2005).
Daar ik van plan ben om toch weer regelmatig op circuit te gaan rijden deze zomer, was ik aan het rondkijken voor een setje meer circuit georiënteerde banden.

Daar is weinig keuze in in de voorband in die maat. De meeste keuzes en banden die ik voor ogen had, die begonnen pas vanaf 120/70.

Kan ik vooraan een hogere band monteren dan voorgeschreven?
Vermoed van niet, want dan veranderd de geometrie van je fiets toch ook?

Grtjs

Jawel dat kan wel.
Ja het veranderd de geometrie iets.
Maar je kunt er prima mee rijden.
 
Jawel dat kan wel.
Ja het veranderd de geometrie iets.
Maar je kunt er prima mee rijden.
Bedankt racekip, jij hebt ook altijd goeie tips voorhanden.
Welke banden had jij op je 2005 voor op het circuit destijds? Merk type.
Ik ben uiteraard niet op zoek naar slicks. De battlax schijnt goed te zijn maar die zijn prijzig. Verder zie ik Pirellis zitten maar gaan niet zo lang mee heb ik gelezen. Nog een tip is welkom...
 
Bedankt racekip, jij hebt ook altijd goeie tips voorhanden.
Welke banden had jij op je 2005 voor op het circuit destijds? Merk type.
Ik ben uiteraard niet op zoek naar slicks. De battlax schijnt goed te zijn maar die zijn prijzig. Verder zie ik Pirellis zitten maar gaan niet zo lang mee heb ik gelezen. Nog een tip is welkom...
Voor circuit gebruik is elke sport georinteerde band wel goed.

Bridgestone s22
Pirelli Supercorsa
Metzlet Sportec M9
Michelin pilot power

etc
Iedereen heeft hier toch wel weer zijn eigen voorkeur in.
 
Thank het wordt idd een vd bovenste....
Supercorsa is niet handig ivm straat gebruik.

Ik rijd nu zelf met pirelli rosso corsa.
Zowel op straat als met les geven.
Bevalt me prima tot nu toe.

Pilot power gebruik ik niet meer.
Die kan echt niet tegen de hitte, die worden gevaarlijk.
 
Supercorsa is niet handig ivm straat gebruik.

Ik rijd nu zelf met pirelli rosso corsa.
Zowel op straat als met les geven.
Bevalt me prima tot nu toe.

Pilot power gebruik ik niet meer.
Die kan echt niet tegen de hitte, die worden gevaarlijk.
Heb achter een dunlop qualifier die valt mee, maar de vorige eigenaar heeft vooraan ook een pilot power gestoken. Wat een doodop, heb dankzij die voorband toch wat akelige momentjes gehad. Daarom ik er ook gelijk twee dezelfde opgooien maar dan liefst een beetje circuit minded, én tegelijk voor op straat ook.
Bedankt voor jullie input jongens..
 

Op circuit met heel veel vertrouwen gereden op de Rosso Corsa. Ook een spitse band die vlotter instuurt. In de regen geen topband (gewoon acceptabel), maar als je circuit rijdt is de regen meestal niet je hobby, tenzij je regenbanden hebt.
 
Supercorsa is niet handig ivm straat gebruik.

Ik rijd nu zelf met pirelli rosso corsa.
Zowel op straat als met les geven.
Bevalt me prima tot nu toe.

Pilot power gebruik ik niet meer.
Die kan echt niet tegen de hitte, die worden gevaarlijk.
Supercorsa heb je ook in een straat versie ;)

Maar zelf zou ik de Bridgestone S22 aanraden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan