Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dag wijzen,
Ik heb een probleem. Vorige week startte mijn zx6r 04 niet meer, de 4 keren starten voordat die niet meer startte, ging iets moeizamer dan normaal. Accu doorgemeten(11,2V) voor en na 2uur druppellader en conclusie die was deaud. Nieuwe accu gekocht, gevuld, nacht in de lader(13,4V) in mijn motor hangen en in 1x starten.
Een week later, vanmorgen, startte mijn motor wéér moeizaam, ipv 1sec starten, duurde het 3sec, zoals vlak voordat die niet meer startte. Na een rit van 25km was mijn spanningsregelaar niet gloeiend heet. Ik gebruik mijn motor dagelijks(50km totaal) voor woon/werk. Er zijn geen zekeringen gesprongen. Kan het zijn dat mijn dynamo niet meer (goed) werkt? Of iets anders?
Meten is wetenIk zal vanavond mijn accu aan de druppellader hangen en morgenochtend de dynamo doormeten, eerst even zoeken welke de laadstroom is.
Nee ik kan mijn motor niet aanduwen, want ik kan hem niet in de tweede(of hogere) versnelling klikken als de motor uit staat. In de eerste versnelling kregen 2 vrienden en ik hem ook niet aan. (Wat een workout is het om een motor aan te duwen) Dus het kan ook zijn dat de nieuwe accu niet goed is?
Kan het ook nog iets anders zijn?
Jij bent 2m en ik ben net chinchen
Denk dat ze een mat bedoelen voor op de grond. Of een zeil kan je ook gebruiken.Hallo !
Lees nog steeds braaf mee, post alleen niet zoveel !
Even een korte vraag: iemand ervaring met een circuitdag op Spa? Ik heb hem geboekt bij Bikerdays en kreeg van de week een mailtje met enkele regels etcetera. Hierin stond ook het volgende: "Een bescherming maat voor de grond is verplicht". Iemand enig idee wat hiermee wordt bedoeld?
Overigens, de circuitkuipen van de kawa zijn inmiddels voorzien van een kleurtje. Ik ben er zelf best trots op !
[~[url="http/i704.photobucket.com/albums/ww48/Charger_HT2/DSC_0883_zpsmkxxj810.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ik zal vanavond mijn accu aan de druppellader hangen en morgenochtend de dynamo doormeten, eerst even zoeken welke de laadstroom is.
Nee ik kan mijn motor niet aanduwen, want ik kan hem niet in de tweede(of hogere) versnelling klikken als de motor uit staat. In de eerste versnelling kregen 2 vrienden en ik hem ook niet aan. (Wat een workout is het om een motor aan te duwen) Dus het kan ook zijn dat de nieuwe accu niet goed is?
Kan het ook nog iets anders zijn?
Denk dat ze een mat bedoelen voor op de grond. Of een zeil kan je ook gebruiken.
En Spa is zo gaaf om te rijden Zelfs in de regen
[afbeelding]
In je bak zitten kogeltjes welke door rotatie naar buiten worden geduwd, dan wil ie wel in zn 2. Dus ff stukkie duwen dat as rond gaat en dan in 2 zetten. Ik haalde die er altijd uit
Ik heb geloof ik nog wel een dynamo mocht ie stuk zijn
Vandaag mijn zx 6 r opgehaald bij goedhart met het mivv titanium full systeem.
Na montage is ie afgesteld op de bank , 120,5 pk 61,5 nm(14.600 toeren) op het achterwiel zonder db killer
de vermogens en koppelkromme lopen nu heel mooi gelijkmatig naar boven en wat rijd dat lekker soepel zeg .
Vanaf lage toeren pikt ie nu wel goed op , heel tevreden een totaal ander motor en ik denk dat er zon 10 kg af is ,uitlaat 1 katalysator de achterstepjes en wat kapwerk
Nette cijfers
kuipwerk minder... Foto?
Snelle luiheids vraag....watvoor knipperlicht zit er in een 2005
Snelle luiheids vraag....watvoor knipperlicht zit er in een 2005