Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Iemand een idee of de kroonplaat/voorvorkpoten/remmerij etc van een 636b zo over te zetten zijn op een 636a?

En zo nee: zijn de velgen gelijk?
 
Top man, vork zit in een z1000 2006 dus schijven zijn 300mm zitten nu alleen klauwen van denk ik dan een 07 ( of een Suzuki) op voor 310 schijven. Klauwen/schijven combineren nu dus niet optimaal.

Bedankt voor de reactie :]
 
Niemand hier die ff een paint programma ofzo heeft die dan een "photoshopje" kan maken... heb dat programma namelijk niet

Is echt een simpel snij, knip en plak werkje O-)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal :W

Weet iemand hier of de remschakelset bij model '07/'08 hetzelfde is als bij model '09/'11?
 
Laptop opnieuw laten instaleren en ben nog aan het uitvinden vandaar dat ik het ff vraag....

Ja kan OT wel vragen maar daar zijn ze niet altijd even hulpzaam dat laatste keren dat ik het vroeg....

Open startmenu voer in: paint
En druk op enter

Paint zit standaard in Windows
 
Hallo

Ik heb een groot probleem met men zx636 `06. De hoofdzekering blijft springen, soms na 4 bochten en soms maar pas na enkele minuten rijden. Had hem binnen gestoken in de winkel maar ze vonden er niets aan. Daar wou hij natuurlijk niet stilvallen. Hij raadde me aan er zelf achter te zoeken omdat het te duur kan worden aan werkuren.

Dus ben ik men regulator gaan uitmeten of die nog wel degelijk werkte. Zo'n tool heb ik niet maar heb de diodes doorgemeten en die geven het omgekeerde van de voorgeschreven waarden in de service-manual. (waar ∞ moet gemeten worden krijg ik vaste Ω-waarden, en omgekeerd, maar ik zal wel iets verkeerd doen waarschijnlijk? Als ik de tabellen omwisselden klopten de waarden wel :) ).

De + pool van de batterij was toen ik hem kocht volledig gecorodeerd (display begon plots te flikkeren). Dit had ik opgeschuurd en toen was dit probleem (display) opgelost. 2 circuitdagen later en hij viel stil op het rechte stuk in Carole :( Toen begon de miserie met de hoofdzekering.

Hetgene dat me begon op te vallen is dat hij enkel uitviel als ik gas lostte, altijd op het einde van een recht stuk op de moment dat ik wil remmen(toeval?). Ik krijg geen foutmeldingen zover ik kan zien in de Diagnose.

Er staat ook een Quickshifter op die ik eigenlijk momenteel niet gebruikt word en is voor omgekeerd schakelen en dat kan ik niet wisselen wegens men baanmotor (ik ga niet de ene normaal schakelen en de andere omgekeerd, daar komen vodden van :) ), dus da's iets voor later. Hij staat af maar ik weet niet of dit er iets aan doet.

Iemand nog een idee waar ik kan zoeken? Ben van plan een nieuwe batterij te kopen, kwestie van zeker te zijn. Heb men Kabelboom al volledig bekeken en zag er niet hopeloos uit, wel hier en daar tape gelost. Er is wel wat aan gesleuteld. maar vooral qua frame etc, niet direct elektrisch gestript ofzo (toch voor zover ik kan zien).
Alvast sorry voor het lange bericht. :)

grtz Nito
 
Hallo

Ik heb een groot probleem met men zx636 `06. De hoofdzekering blijft springen, soms na 4 bochten en soms maar pas na enkele minuten rijden. Had hem binnen gestoken in de winkel maar ze vonden er niets aan. Daar wou hij natuurlijk niet stilvallen. Hij raadde me aan er zelf achter te zoeken omdat het te duur kan worden aan werkuren.

Dus ben ik men regulator gaan uitmeten of die nog wel degelijk werkte. Zo'n tool heb ik niet maar heb de diodes doorgemeten en die geven het omgekeerde van de voorgeschreven waarden in de service-manual. (waar ∞ moet gemeten worden krijg ik vaste Ω-waarden, en omgekeerd, maar ik zal wel iets verkeerd doen waarschijnlijk? Als ik de tabellen omwisselden klopten de waarden wel :) ).

De + pool van de batterij was toen ik hem kocht volledig gecorodeerd (display begon plots te flikkeren). Dit had ik opgeschuurd en toen was dit probleem (display) opgelost. 2 circuitdagen later en hij viel stil op het rechte stuk in Carole :( Toen begon de miserie met de hoofdzekering.

Hetgene dat me begon op te vallen is dat hij enkel uitviel als ik gas lostte, altijd op het einde van een recht stuk op de moment dat ik wil remmen(toeval?). Ik krijg geen foutmeldingen zover ik kan zien in de Diagnose.

Er staat ook een Quickshifter op die ik eigenlijk momenteel niet gebruikt word en is voor omgekeerd schakelen en dat kan ik niet wisselen wegens men baanmotor (ik ga niet de ene normaal schakelen en de andere omgekeerd, daar komen vodden van :) ), dus da's iets voor later. Hij staat af maar ik weet niet of dit er iets aan doet.

Iemand nog een idee waar ik kan zoeken? Ben van plan een nieuwe batterij te kopen, kwestie van zeker te zijn. Heb men Kabelboom al volledig bekeken en zag er niet hopeloos uit, wel hier en daar tape gelost. Er is wel wat aan gesleuteld. maar vooral qua frame etc, niet direct elektrisch gestript ofzo (toch voor zover ik kan zien).
Alvast sorry voor het lange bericht. :)

grtz Nito
Nito, als je hoofdzekering eruit klapt, wordt er toch wel ergens goed kortsluiting gemaakt. Kan je de pluskabel vanaf je accu eens volgen of deze ergens tegen het frame komt? Ligt de pluskabel ergens tegen je motorblok aan?
Edit// Volgens het schema gaat de plus naar je zekeringen en de startmotor.
 
Laatst bewerkt:
Heb van iemand gehoord dat ie hetzelfde probleem had. Bij hem leek de spanningsregelaar onder bepaalde omstandigheden te falen, diode die toch doorgaf.
Dus ik zal mijn spanningsregelaar eens degelijk onderzoeken. Mijn starterrelais had een beetje corrosie in de stekker, niets spectaculairs. Heb het proper gemaakt met contactspray maar was vooral de stekker zelf die wit zag en niet de pinnen.
Plus kabel zag er nog goed uit, de min kabel is ook in orde.

alvast bedankt voor de hulp. ik zal nog laten weten of ik iets vind of niet
 
Het onderdeelnummer op Bikebandit is ook hetzelfde! Maakt het zoeken weer wat makkelijker. Thanks!

Weer even inhaken. Schetsplaat van model 09/12 werkt niet bij 07/08. De rempomp kan dan niet gemonteerd worden!

Mocht iemand nog een dergelijke schetsplaat hebben liggen (met stepje het liefst) en eventueel een rechterspiegel, dan hoor ik het graag!

Bvd, Mark
 
Iemand enig idee wat voor kont deel dit is?>
196503027757680.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan