Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Iemand hier enig idee waarom in NL de 'normale' 600 niet word aangeboden? In duitsland word deze gewoon aangeboden, geen TC of ABS en gewoon 600cc maar wel mooiere kleurstellingen dan de 636 naar mijn mening.

iem0k1.png
 
Laatst bewerkt:
Om maar schaamteloos met de deur in huis te vallen. Ben sinds vandaag de trotste eigenaar van deze meid:

20160820_165137.jpg

Bouwjaar 2005 met 16.000 op de teller :) Kuip is deels verwijderd en vervangen met z750 neus.

Ik post meestal niet actief, maar ik lees zeker mee!
 
Iemand hier enig idee waarom in NL de 'normale' 600 niet word aangeboden? In duitsland word deze gewoon aangeboden, geen TC of ABS en gewoon 600cc maar wel mooiere kleurstellingen dan de 636 naar mijn mening.

[afbeelding]
Ik heb begin september een 2015 ZX6R mee voor een weekend DE, ik zal eens wat kiekjes schieten :Y
 
Om maar schaamteloos met de deur in huis te vallen. Ben sinds vandaag de trotste eigenaar van deze meid:

[afbeelding]
Bouwjaar 2005 met 16.000 op de teller :) Kuip is deels verwijderd en vervangen met z750 neus.

Ik post meestal niet actief, maar ik lees zeker mee!

Aah daar zat ik laatst naar te kijken (niet om te kopen want heb nu geen geld). Kan je trouwens wel genoeg zien door dat kleine spiegeltje aan het stuur? Als je de kappen zo niet mooi vindt zou je misschien via china een complete kappemset kunnen kopen voor 400 euro (let wel, er zijn verschillende kwaliteiten). Ik gebruik zelf ook chinese kappen voor op circuit en ben er eigenlijk best wel tevreden over. edit: ohnee w8 dan moet je ook koplampunit etc nog aanschaffen...
 
Laatst bewerkt:
Aah daar zat ik laatst naar te kijken (niet om te kopen want heb nu geen geld). Kan je trouwens wel genoeg zien door dat kleine spiegeltje aan het stuur? Als je de kappen zo niet mooi vindt zou je misschien via china een complete kappemset kunnen kopen voor 400 euro (let wel, er zijn verschillende kwaliteiten). Ik gebruik zelf ook chinese kappen voor op circuit en ben er eigenlijk best wel tevreden over. edit: ohnee w8 dan moet je ook koplampunit etc nog aanschaffen...

Ik was een nog kleiner spiegeltje aan handlebar gewend, dus het gaat prima. De neus vind ik nu nog erg mooi, maar dank voor de tip :)
 
Lijkt mij bouwjaar 2003.
Maar toch leuke machine, veel succes er mee.
:]
Om maar schaamteloos met de deur in huis te vallen. Ben sinds vandaag de trotste eigenaar van deze meid:

[afbeelding]
Bouwjaar 2005 met 16.000 op de teller :) Kuip is deels verwijderd en vervangen met z750 neus.

Ik post meestal niet actief, maar ik lees zeker mee!
 

beetje late update .

Stond overigens wel plotseling stil met de kawa zaterdag , in een keer viel alles uit , gelukkig zat ik niet op de snelweg /linkerbaan , waarschijnlijk de spanningsregelaar
Hoor het deze week , kzal gelijk vragen of je dat voor kan zijn .
Motor bevalt goed .
ben blij met de kuip voor mij geen naked bike meer , mooiste duizend wat mij betreft is de aprillia rsv 4 rf , zit positie is wat ruimer dan de kawa , ... de prijs ook :P
 
Laatst bewerkt:

beetje late update .

Stond overigens wel plotseling stil met de kawa zaterdag , in een keer viel alles uit , gelukkig zat ik niet op de snelweg /linkerbaan , waarschijnlijk de spanningsregelaar
Hoor het deze week , kzal gelijk vragen of je dat voor kan zijn .
Motor bevalt goed .
ben blij met de kuip voor mij geen naked bike meer , mooiste duizend wat mij betreft is de aprillia rsv 4 rf , zit positie is wat ruimer dan de kawa , ... de prijs ook :P

Mooi ding. Staat er toevallig nog S. Oost aan de binnenkantkant van de pazzo hendels? O-)
 
Weet iemand of de speedometer te kalibreren is? De gemeten snelheid op de speedometer is 20% hoger dan op GPS :/
 
Hier meld zich nog een ZX-6R eigenaar. Sinds vorige week donderdag in het bezit van een ZX-6R van 1995. Eerste motor voor mij maar het rijd leuk en paste goed in het budget :)

Ondanks de leeftijd ziet hij er nog goed uit!

IMG_20160827_160357_zpswrrvfobo.jpg
 
Motortje rijdt weer super , bleek een kapotte dynamo te zijn , wel prijzig reparatietje 500 euries .
De motor zelf lijkt ook beter te lopen/starten , schijnbaar had ie al wat langer spannings problemen ,door het niet bijladen / te lage accuspanning
 
Beste ZX-6R rijders. Ik wil mijn Kwasaki ZX-6R 2007 verkopen. Wil in Amsterdam wonen maar voor 100 euro garage kosten (als je geluk hebt) pas ik. Alleen weet ik helemaal niet wat voor prijs ik moet vragen? Ik heb er een Akrapovic full systeem op gemonteerd en een powercommander. Hebben deze accessories meer waarde of totaal niet ?
Alvast bedankt voor de reacties.
 
Beste ZX-6R rijders. Ik wil mijn Kwasaki ZX-6R 2007 verkopen. Wil in Amsterdam wonen maar voor 100 euro garage kosten (als je geluk hebt) pas ik. Alleen weet ik helemaal niet wat voor prijs ik moet vragen? Ik heb er een Akrapovic full systeem op gemonteerd en een powercommander. Hebben deze accessories meer waarde of totaal niet ?
Alvast bedankt voor de reacties.

voor 3500 wil ik hem wel hebben :Y :9 :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan