Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Gewoon op eBay zoeken naar exhaust plug... Heb er hier nog 2 liggen uit China, maar zijn eigenlijk net te klein qua diameter voor m'n Husqvarna... of even kijken bij een motorcross winkel/webshop...
 
@Tommysan: Thanks!

Als je nog een URL voor mij hebt voor NL webshop (en evt. Ali) dan graag :). Heb al op mpartz, mlmparts en goparts gezocht. Ook op Ali vind ik nog niet dezelfde als hierboven bij de zwarte ZX6R.

Thanks!
Volgens mij hebben ze die bij louis. En anders gewoon ebay/alie idd.

Op Ebay zou je i.p.v. van wereldwijd ook op EU kunnen zoeken. Is dan nog steeds niet de hoofdprijs, maar vaak wel veel sneller in huis.
 
Ik heb er slechts een foto van ;) deze zag ik op een meeting.
Zelf gebruik ik een boterhamzakje van de Plus en een simpel elastiek.
Maar die dop lijkt mij wel leuk, dus als iemand een verkoop adresje weet dan hoor ik dat graag.

Zou die dingen wel op maat kunnen maken/printen :)
 
@Tommysan: Thanks!

Als je nog een URL voor mij hebt voor NL webshop (en evt. Ali) dan graag :). Heb al op mpartz, mlmparts en goparts gezocht. Ook op Ali vind ik nog niet dezelfde als hierboven bij de zwarte ZX6R.

Thanks!

Als ik een snelle blik werp op de knippers van de zwart ZX6R lijken dat gewoon deze te zijn: LED knipperlichten Ali
Deze heeft ze ook, al lijkt dit ook Chinees te zijn: LED knipperlichten Grandado

Kan zo snel geen NL shop vinden al weet ik bijna zeker ze ooit te hebben gezien ergens... :?
 
@Quadrantz Graag gedaan 👍 En inderdaad, voor dat geld kun je weinig verkeerds doen. Ik heb ze zelf overigens ook van Ali (de variant met zwarte glaasjes), werken perfect. Wel nog even aan de weerstandjes denken als je van non-LED naar LED gaat, anders knipperen ze veel te snel...
 
De blue Ninja gewassen en eerste tourritje met de buurman :]
20190721_145904_zpsxbohillw.jpg

20190721_145920_zpsjlb3ktrw.jpg

20190721_205639_zpsvngcouyt.jpg
 
Heeft iemand nog interesse in een reserve/vervangend blok. Komt uit een 98/99 model met 45.000 op de teller (aantoonbaar met bijbehorende kilometerteller) Motor komt uit een schade motor en is op de openbare weg onderuit gegaan. Beide zijden schade aan carter kappen (krassen niet lek). Motor blok heeft gelopen voor demontage. Had dit blok zelf als reserveblok staan, maar heb mijn motor verkocht.

Mag voor een zacht prijsje weg. Heb ook nog verschillende andere onderdelen staan (voorvork, radiateur, carburateur, kabelboom, spanningsregelaar, ecu, luchtfilter. etc.etc. mocht je iets zoeken pm me even.

Groetjes,

Richard
 
Ik heb hier laatst ook mee zitten klooien en heb uiteindelijk een elektrische slagmoersleutel met dop 27 erop gezet (vriendin hield achterrem even vast). Toen was die zo los. Die slagmoersleutel had ik niet maar kreeg hem met geen mogelijkheid los dus heb de goedkoopste opgehaald bij de hornbach voor een euro of 40.
 
Ah
Ik heb hier laatst ook mee zitten klooien en heb uiteindelijk een elektrische slagmoersleutel met dop 27 erop gezet (vriendin hield achterrem even vast). Toen was die zo los. Die slagmoersleutel had ik niet maar kreeg hem met geen mogelijkheid los dus heb de goedkoopste opgehaald bij de hornbach voor een euro of 40.

Ah bedankt! Heb een pneumatische slagmoersleutel, maar die lijkt lucht te lekken. Maakt dan ook niet veel indruk op die moer.
Rij morgen even voorzichtig langs de motorzaak, kijken of ze hem me daar eve los kunnen trillen, en anders rij ik meteen even door naar de Hornbach :t
 
Ik heb hier laatst ook mee zitten klooien en heb uiteindelijk een elektrische slagmoersleutel met dop 27 erop gezet (vriendin hield achterrem even vast). Toen was die zo los. Die slagmoersleutel had ik niet maar kreeg hem met geen mogelijkheid los dus heb de goedkoopste opgehaald bij de hornbach voor een euro of 40.
Ik had niet verwacht dat het lukt met een electrische van 40 euro. Dan binnenkort zelf ook naar de bouwmarkt ;)
 
Ik heb hier laatst ook mee zitten klooien en heb uiteindelijk een elektrische slagmoersleutel met dop 27 erop gezet (vriendin hield achterrem even vast). Toen was die zo los. Die slagmoersleutel had ik niet maar kreeg hem met geen mogelijkheid los dus heb de goedkoopste opgehaald bij de hornbach voor een euro of 40.

Same here.... Ook met een electrische slagmoersleutel. :t
 
Gister de halve middag vanalles geprobeerd om die moer los te krijgen, vandaag maar even naar de motorgarage in de buurt geweest... was letterlijk 2 sec. rammelen met de slagmoersleutel en zonder achterrem... :/
 
Ik kreeg mijne met de ringsleutel ook niet los, ik heb dus ook een dop gekocht voor op mijn Lidl slagmoersleutel.
Hij had er ff moeite mee maar kreeg em 'zo' los. Denk wel dat deze moer minimaal 13 jaar vast zat al dan niet langer.
(95 model met 29.000 km).

Apparaatje was 30 euro....

 
Goedemiddag allen! Is er toevallig iemand hier die mij kan voorzien van een werkplaatshandboek van een zx6r van 2001? Thanks alvast!
 
Niet digitaal.

Heb je Eventueel informatie nodig?
Niet specifiek. Maat van me heeft een zx6r staan maar staat al een tijdje stil. Wil hem ff helemaal van onder tot boven nalopen, beurtje geven en klaar maken voor de weg.
Heb een wphb digitaal in het Engels. Nederlands was gewoon iets makkelijker geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan