HET ZX-9R topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He hallo, nog een vraagje.

Banden demonteren!

Ik ben nu bij het voorwiel beland en wil het er graag afhebben. Heb hem nu opgebokt en wel, maar weet niet hoe ik de as eruit moet krijgen. Welke bouten en moeren moet ik allemaal loshalen om het voorwiel eruit te krijgen?

Dus onderin de voorvork zitten twee bouten, en aan de zijkant dus de as. Wat moet los om het voorwiel eruit te halen. (hoop niet die immens grote imbus nodig te hebben anders heb ik een probleem).

Groetjes Yellow.
 
He hallo, nog een vraagje.

Banden demonteren!

Ik ben nu bij het voorwiel beland en wil het er graag afhebben. Heb hem nu opgebokt en wel, maar weet niet hoe ik de as eruit moet krijgen. Welke bouten en moeren moet ik allemaal loshalen om het voorwiel eruit te krijgen?

Dus onderin de voorvork zitten twee bouten, en aan de zijkant dus de as. Wat moet los om het voorwiel eruit te halen. (hoop niet die immens grote imbus nodig te hebben anders heb ik een probleem).

Groetjes Yellow.

Dan heb je helaas een probleem O-)
 
Het slechte weer komt er binnenkort aan.
Dus waarschijnlijk weinig motorrijden.
Nu heb ik nog wat beschadigingen op mijn kontje zitten van mijn vorige valpartij.

Het kontje wil ik binnenkort maken en spuiten.
Maar ik zit te twijfelen of ik hem in orignele staat terug breng of wat anders ga doen.

Voor mij is het geen probleem want ik ben autospuiter van beroep.
Natuurlijk houd ik hem merendeel groen.
Maar ik zat er ook aan te denken om een gedeelte zwart en wit te spuiten.
En dit misschien door te laten lopen op mijn onderkuip van mijn motor.
Of heeft iemand anders nog een ideetje :? of photoshop :?
Mijn voorspatbord wordt ook gespoten, die is aan een nieuwe paintjob toe.

Dus als jullie leuke ideen hebben dan hoor ik het graag :)

Hier een piccie hoe die origneel is :

full
 
Hier een piccie van de mijne
Misschien kan hier iemand er wat van photosoepen :)

http://www.carpcatcher.nl/gallery/albums/Toyota/totaal_plaatje.jpg ((Afbeelding))


Niks aan doen,misschien andere knippers en een dark smoke kuipruitje(ik vind zo.n groene kuipruit niet mooi) en misschien wat met de onderkuip doen(mischien een ander kleurtje)voor de rest een toppie fiets
 
Niks aan doen,misschien andere knippers en een dark smoke kuipruitje(ik vind zo.n groene kuipruit niet mooi) en misschien wat met de onderkuip doen(mischien een ander kleurtje)voor de rest een toppie fiets
nice ride :Y :Y :Y
Ik zou hem ook origineel houden, andere knippertjes, carbon achterspatbordje evt undertail en gaan weer volgens jaar :)

Dit is toch wel een van de mooiste 9's in standaard uitvoering qua styling en kleuren vind ik.....
 
pffff, jij dan met je dames brommer :(

KeeZs als je Marco binnenkort ziet, geef hem dan even een schop wil je?

:P :W

Tuuuuurlijk!

Alleen ken ff duren, want da ventje is DE eeuwige student die pas smiddags rond 15uur uit zn nest komt en dan ff een uurtje gaat "koerieren", en weer vervolgens gaat slapen. :N Tevens is hij stagiaire bij de bewaking op Schiphol. Als iemand een aansteker en een bus wasbenzine tegenkomt daaro, ff melde, die is die kwijt :X



:+
 
OWWJA!


MOOOGGHU! :Z

Deze heeft er al weer een uurtje file rijden opzitte B|



Hier een piccie van de mijne
Misschien kan hier iemand er wat van photosoepen :)

http://www.carpcatcher.nl/gallery/albums/Toyota/totaal_plaatje.jpg ((Afbeelding))


Weet je wat???!

SPUIT EM EENS ZWART!! *D *D :9~

en natuurlijk de daarbij horende goudevelge met flocks erin! O-)
 
He hallo, nog een vraagje.

Banden demonteren!

Ik ben nu bij het voorwiel beland en wil het er graag afhebben. Heb hem nu opgebokt en wel, maar weet niet hoe ik de as eruit moet krijgen. Welke bouten en moeren moet ik allemaal loshalen om het voorwiel eruit te krijgen?

Dus onderin de voorvork zitten twee bouten, en aan de zijkant dus de as. Wat moet los om het voorwiel eruit te halen. (hoop niet die immens grote imbus nodig te hebben anders heb ik een probleem).

Groetjes Yellow.

uhm... IJzerzaagje gebruike??


_O- :+


geeeeeeeen ideee. Ff wachten totdat MarcoZ wakker wordt vanmiddag.. Die weet et wel. En anders zoekt die et ff op voor je. Zo is die nou ;) _O- :+
 
Heb vandaag mijn Kleen System mod gedaan

Gasrespons=veel beter
Draait lekkerder stationair en rijd soepeler
Als je van heel veel toeren je gas dicht draait hoor je een vette donkere bwooooooooooooooooooo uit je uitlaat echt te gek
Pk winst=weet ik niet
Veel minder mechanisch geluid van onder de tank de motor is veel stiller,minder trillingen(ja die klep hoor je nu niet meer klepperen natuurlijk)
Met optrekken heb ik het gevoel of tie verder in toeren doortrekt(wheelies doet tie uiteraard ook nog steeds)
M
Het stapvoets rijden is veel lekkerder je voelt hem minder hokken
 
lekker vies he

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/271212/916e0a0c2116c749dfdab60bf05815d6 (IM004712a.jpg)​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan