HET ZX-9R topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeeZs

MF veteraan
18 sep 2003
1.612
0
Drechtsteden
BETER Goed afgekeken, dan slecht bedacht..

HIERBIJ DAN HET ZX-9R TOPIC!

123456.JPG


PLaats hier je fotos, SPECS, vragen, en zx9r gelul.
DUS ZX-9R Rijders KOM EN VERZAMEL!! :]

123.JPG



Handige sites:
...
..


ZX-9R Manual's:
Kawasaki ZX-9R 94-97-EN.pdf (rechts klikken en downe)
ZX-9R(98-99).pdf (rechts klikken en downe)
Kawasaki ZX-9R 98-99-DU.pdf (rechts klikken en downe)
...
..


How to`s:
http://members.home.nl/p.wakkermans/fr_veerafstelling.htm (Veering afstellen)

...
..


ZX-9R Owners en bestuurders!
KeeZs
Heavey
Mys
ZX-9Rob
VR6Piloot
Froggy
Belg
Wuf
TOM-R
Motormeid
Ruff Ryder
Malfunction
Lenny Fort
Sgapie
Wolf75
Rocket Ron
Rooffuss
Frank73
Speeddevil (TEKOOP!)
Poortwachter
Fast Forward
Arie901
zx9-mace
Daredeviljohan
tiemichel
mustapha
-=momo=-
kabouter puntmuts
maijkie
zx9freak
basezx9
napalm
that dude
aqualungy
_BuRniT_
conehead
Speedy Kawa
GreenGoblin_ZX-9r
Straight Forward
TaZzz
KawaJJ
Bikebuilder
Green Hornet
ZX9Rrobd
Maup72
Ava
The Wezz
ZX9Rein
Kaxan
Danny1
Ralphie
ZX9R Snarf
...
..
52 ZX9R RIJDERS!!


Ik trap maar ff af met de Post (Pose)
Vanaf April hebt ik deze belg in mn bezit. Hij was compleet standaard |(
Echter is die nu al redelijk gepimpt :+ :}

april 1998, 22600KM, groen..

12345.jpg


12345678.jpg




(nog een poll-etjes erbij????)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien iedereen een topic maakt voor zn eige type, dacht ik, kdoet ff mee!
vandaar het ZX-9R topic

PLaats hier je fotos /specs e.d.

Ik trap maar ff af.
Vanaf 07-04 als alles goed ga begin ik met blazen op mn ZX-9R.
april 1998, 22600KM, groen.. nog.. wordt black metallic:O

(Afbeelding)

(Afbeelding)

BEN Benieuwd! Mogelijk een zx-9r meeting, cruize dag! :}
Hee Keesz ik heb er 1 van 2000 ,eigengemaakte uitlaat ,dyno jet kitje,vermaakte originele undertray,racegaas moet het van onder nog aanbrengen maar ben er mee bezig enne 24 april toch met de zx9r club,jij komt toch ook,en aub laat hem toch lekker groen
full
 
heyy heavey!
leuk da je mee doe! zx9r club net lid geworden. msn group toch die?
en gaat dan zekerz mee, tenminste als wordt goeigekeurd...
Vet die uitlaat! hoe gedaan man??
Tja groen.. Hoort kawa he.. Maarja, zwart metallic is extreem stoeerrr :)
Waaro heb jij duoseatcover vandaan?
 
Laat ik de mijne nu net verkocht hebben, morgen gaat hij weg. Na 59000 trouwe kilometers en heel veel plezier. Nou ja, zoek ik wel een ander topic.
 
Hey dit is een topic voor Mys. Ik zal haar even attent maken op dit topic. Dinsdag gaat ze hem trouwens laten dynojetten bij de Ruud Frederiks in Goes. En rara wie gaat daar zijn R6 laten dynojetten.......
 
oeeee dynojet! das lekker zeg. Wa doet da met je ZX-9R, kwa PKS en NM? en nee, ik bedoel niet.. Uhh dat wordt meer.. :)
 
heyy heavey!
leuk da je mee doe! zx9r club net lid geworden. msn group toch die?
en gaat dan zekerz mee, tenminste als wordt goeigekeurd...
Vet die uitlaat! hoe gedaan man??
Tja groen.. Hoort kawa he.. Maarja, zwart metallic is extreem stoeerrr :)
Waaro heb jij duoseatcover vandaan?
Hee Keezs vandaag de Kawasaki zx9r van de vriend van mijn dochter bij de RDW in Roosendaal laten keuren,voor de 2e keer de 1e keer zaten ze te zeuren over de CVO en konden we geen kenteken krijgen,en 2 dagen later ligt er een brief thuis dat we hem toch niet nodig hadden en nog een keer moesten terugkomen om alleen de motor te laten wegen en 18 euro wegingskosten te betalen ,was vandaag en alles is in orde van de week misschien het kenteken in huis.
De Monoseat is van JMV besteld bij Bike design en de uitlaat was een probeersel en is inmiddels uitgegroeid tot een klein zaakje heb er al een stuk of 8a 9 gemaakt maar heb nu problemen met een draaier te vinden maar dat komt ook wel goed,enne ze klinken echt te gek dit komt niet van me eigen maar dat hoor ik aan alle kanten ,is wel leuk natuurlijk
full
 
Leuk man..idd heb dus ook een zx9R..en ben al tijdje ook lid van de ZX9R club :P

Ga idd dinsdag naar Ruud Fredriks in Goes om er een stage1 kit in te laten zetten heb nl ook een nieuwe demper erop gezet..een echte Akrapovic :P :P :P

hierbij dan ff piccie van mijn fietsie en moi
full
 
Hallo zx-9r collega's :} :} :} ,ik heb er een uit 1999 , ook een mooie groene nou is mijn vraag wat kost nou zo'n dynojet kit plaatsen en zetten ze hem dan ook op de vermogensbank om te testen hoe hij is en wat hij geworden is .
Ik woon in de buurt van nijmegen weten jullie een goed adres in de buurt hiero waar ik heen kan om dat te laten monteren.

ennu waar kan ik de zx-9r club vinden??????
 
..het kost in Goes compleet met afstellen en alles ..270 euro!!

ZX9Rclub@groups.msn.com is het adres van de ZX9R club.


hoop je daar ook tegen te komen... :} :}
 
Kan ik hier eindelijk een vraagje posten :P Ik heb m`n R6 tekoop staan en wil daarna een TL1000R of misschien wel een zx9r gaan rijden. Een TL heb ik al gehad dus daar weetik alles van. Maar een zx9 r... :? Is t nu een toerfiets met veel vermogen, een zwaargewicht supersport of....... help me out here, vertel je ervaringen en wat je vergelijkingsmateriaal is :)
 
Hee Keezs vandaag de Kawasaki zx9r van de vriend van mijn dochter bij de RDW in Roosendaal laten keuren,voor de 2e keer de 1e keer zaten ze te zeuren over de CVO en konden we geen kenteken krijgen,en 2 dagen later ligt er een brief thuis dat we hem toch niet nodig hadden en nog een keer moesten terugkomen om alleen de motor te laten wegen en 18 euro wegingskosten te betalen ,was vandaag en alles is in orde van de week misschien het kenteken in huis.
De Monoseat is van JMV besteld bij Bike design en de uitlaat was een probeersel en is inmiddels uitgegroeid tot een klein zaakje heb er al een stuk of 8a 9 gemaakt maar heb nu problemen met een draaier te vinden maar dat komt ook wel goed,enne ze klinken echt te gek dit komt niet van me eigen maar dat hoor ik aan alle kanten ,is wel leuk natuurlijk (Afbeelding)
Ik zie dat Rick dus ook eindelijk een nieuwe motor heeft?? :P
 
nou.........ikke ook zx-9 piloot sinds afgelopen zaterdag, tis mijn eerste fiets maar wel een oudje als ik de bouwjaren hier lees.......uit 1996...maarrrr ben er heel blij mee! zit een bosdemper op en er komt ook een dynojetkit stage 1 op......donderdag twee michelin pilot power laten monteren en dan gaaaaaaan, ow ja ff kijken of de schijven iet krom zijn want ik voel een trilling tijdens het remmen....ben reeds lid van de club! :]
 
Kan ik hier eindelijk een vraagje posten :P Ik heb m`n R6 tekoop staan en wil daarna een TL1000R of misschien wel een zx9r gaan rijden. Een TL heb ik al gehad dus daar weetik alles van. Maar een zx9 r... :? Is t nu een toerfiets met veel vermogen, een zwaargewicht supersport of....... help me out here, vertel je ervaringen en wat je vergelijkingsmateriaal is :)
het is echt wel een SSer waar je heeel hard mee kan gaan
 
Kan ik hier eindelijk een vraagje posten :P Ik heb m`n R6 tekoop staan en wil daarna een TL1000R of misschien wel een zx9r gaan rijden. Een TL heb ik al gehad dus daar weetik alles van. Maar een zx9 r... :? Is t nu een toerfiets met veel vermogen, een zwaargewicht supersport of....... help me out here, vertel je ervaringen en wat je vergelijkingsmateriaal is :)
Heb geen vergelijkingsmateriaal maar kan je 1 ding zeggen,ze worden behoorlijk onderschat,het zijn gewoon hele snelle kanonnen,en zwaar nee niet echt(leeg gewicht 183 kg)je kan er heel goed mee toeren,is erg comfortabel(als ik andere zie met zere polsen,slapende handen stramme benen)heb je met een 9 geen last van en wil je er mee racen nou laat ze maar komen,sturen doen ze heel goed en hardlopen maar ja daar is het een Kawa voor natuurlijk,zou zeggen doe eens een proefrit op zo,n 9 en als je er behoefte aan hebt je kan er ook goed duo mee rijden,zelfs je duo zit goed
 
thanks Mys :] :] :] :]

heb je voor mij het telefoon nummer en het adres , kan ik is kontakt opnemen is nog een leuke rit er naar toe. en wil je hier de verbeteringenaan je zx9 posten.

mvg rob
..het kost in Goes compleet met afstellen en alles ..270 euro!!

ZX9Rclub@groups.msn.com is het adres van de ZX9R club.


hoop je daar ook tegen te komen... :} :}
 
ik heb ook ff een zx9r gehad, maar die kreeg last van de bekende zakkende cilinderbus...

kheb daarna gixxer 600 gehad, maar kwou toch wat anders, toen is het de tl1000R geworden, maar stiekum zit ik wel eens te denken om de tlr in te ruilen voor een 9...

maar zal voorlopig niet gebeuren..

de tl1000R blijft toch ontzettend bruut...

maar de 9 vond ik een erg fijne fiets waar je idd erg goed mee kunt sturen...
 
leuk al die mede kawa-ers zx9rs te zien :)

@Jaymn: Ik heb zelf test gereden op een GSX750 1998 en Blade900RR 1998 en zx9r 1998. Aangezien mijn lengte van 1m92 reed de kawa ver uit het lekkerste, geen verkrampingen e.d. waar ik bij GSX erg snel last van had (korte wielbasis) en bij de Blade ook vrij snel. De kawa is ook prachtig kwa vermogen opbouw. Een geleidelijke boost die maar door blijft gaan. Vond ik bij de Blade wat onrustiger. Verder moeten mn echte ervaringen met de ZX9r nog komen....

@ZX-9RROB: Had je nog n mailtje naar je hotmail gestuurd... Ging over waaro ik die reinigingsmiddel voor koelsysteem kan halen of hoe et heet.. Want 2 motorzaken snappe da nie.. :(

@DIE ZX9R GAST: IDD.. ga je voor pose en sensatie, neem een TL1000R of een CBR900RR 1998 of hoger. Extreem geile bak en extreem scherp sturen. Alleen als je meer gaat doen dan bochten racen e.d. en gas geven met klappen uit de uitlaat.. Moet je voor de ZX9R gaan :)

@MYS: hmm.. Nou zn kitje wilk ook wel. Eerst maar ff door de RDW keuring komen. En en van de 72KW af halen :( :( Belgish begrenste bike..

@HEAVEY: CVO is kut. Motors vanaf medio 1999 zijn verplicht dit te hebben als je em uit buitenland haal. Bij mij (medio 1998) niet. Echter is die 72kw begrenst, en heb ik dus toch een CVO nodig van Kawasaki Belgium, om hem op vol vermogen te krijgen op mn kenteken..
 
Hallo Keezs ik heb helaas geen mailtje gehad .Waar je het kan kopen weet ik niet ,ik heb het op het werk woon je in de buurt van nijmegen of kom je wel eens hier in de buurt ik heb nog staan kun je zo van me krijgen.

mvg rob
 
Ruud Fredriks Dynojet

Albert Plesmanweg 20-22

4462 GC Goes

Tel. (+31) 0113-271770 Fax. (+31) 0113-271772

Hoop dat je hier wat aan heb...heb verder nog weinig verandert aan mijn bike...zit een akra demper :P :P :P op en heb ook een een carbon-look huggertje in bestelling staan *D ..verder wil ik andere knippers erop hebben en een undertail :X

[me]die undertail gaat er,ben ik bang, niet komen is belachelijk duur '( [/me]
 
@MYS: hmm.. Nou zn kitje wilk ook wel. Eerst maar ff door de RDW keuring komen. En en van de 72KW af halen :( :( Belgish begrenste bike..

@HEAVEY: CVO is kut. Motors vanaf medio 1999 zijn verplicht dit te hebben als je em uit buitenland haal. Bij mij (medio 1998) niet. Echter is die 72kw begrenst, en heb ik dus toch een CVO nodig van Kawasaki Belgium, om hem op vol vermogen te krijgen op mn kenteken..

Keezs bleek later dat de CVO niet meer nodig was,hadden een Gelijkvormingsattest maar ga dat daar maar eens zeggen,in ieder geval nog even wachten op het kenteken,BTW die van Ricky staat op papier ook nog op 72 kw maar is wel volvermogen daar word in ieder geval niet naar gekeken.
Kitje is wel lekker maar als ik nog eens een andere koop doe ik het niet meer,scheelt te weinig en vindt het te duur maar ja dat is voor iedereen anders wat ik ook nog verandered heb is mijn kuiprekje,ik heb het er afgehaald en 2 nieuwe beugels gemaakt staat een stuk beter
 
ik heb ook ff een zx9r gehad, maar die kreeg last van de bekende zakkende cilinderbus...

kheb daarna gixxer 600 gehad, maar kwou toch wat anders, toen is het de tl1000R geworden, maar stiekum zit ik wel eens te denken om de tlr in te ruilen voor een 9...

maar zal voorlopig niet gebeuren..

de tl1000R blijft toch ontzettend bruut...

maar de 9 vond ik een erg fijne fiets waar je idd erg goed mee kunt sturen...

Probeer als je budget het toelaat in ieder geval een 98 tekopen die hebben dat probleem niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan