Het ZX6R topic deel 78, Krijgen we nou eindelijk die BBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag de kuip los gemaakt, blijkt er een diepe kras van 30 cm op de onderkuip te zitten :(
puntmuts gaat op zoek naar een spuiterholy shit! een motor te koop zetten waarvan gewoon een essentieel onderdeel ontbreektGringo Gringa :Wvandaag de naks los gehaald en weer terug gezet
ratel is minder maar nog wel aanwezig :/
weet jij of er speciale uitvoeringen te koop zijn?


Ter Braake ff bellen, en vragen wat ie toen aan de mijne gedaan heeft... zo ver ik weet zijn er geen andere versies, maar het kan zijn dat hij wel een oplossing heeft... :/
hij heeft hem wel weer verkocht gekregen ;)


Alleen dit of alleen dat haalt meestal niet zoveel uit... Je zult een betere/soepelere afgifte krijgen, maar niet de 10/20 pk winst :P

Kan er wel extra benzine inpompen, maar als timing, in/uitlaat etc niet meer toelaten heb je er niet zoveel aan. Kit dingen zijn zeker leuk, maar bedoeld voor gebruik icm mechanische aanpassingen. Enkel meachische aanpassingen etc levert dan ook weer niet zoveel op als je de electronica niet aanpast ;)
Helpt natuurlijk altijd wel wat 8-)


met een Kit ecu kun je de begrenzer verder zetten. Als de vermogens-afgifte-lijn nog steeds oploopt als de begrenzer hem afkapt, haal je hier dus wel vermogen uit ;)
maar als ie al afloopt voordat de begrenzer hem afkapt, dan heeft het geen zin idd :+


VW Polo's blijken goed te rijden. Sommigen verkopen zelfs hun motor er voor :)


_O- :')


niemand die iets zinnigs weet te vertellen over de nokken-as-ketting-spanner?
:/klinkt bekend, collega van mij deed dat ook
en het kaartje wordt ook echt gecontroleerd _O-

Moet werken, en heb dus niet iedere dag tijd reacties te plaatsen, zoals ik als ik thuis ben wel vaak doe... O-) :P


:W avond!

Ff een vraagje, ga binnenkort de kawa onder het doek zetten en ik vroeg me af of ik hem beter met een volle of een lege tank kan wegzetten??
En zijn er nog wat andere tips om hem de winter door te krijgen?



Dan nog wat kleine plaatjes om de dag morgen door te komen totdat het weekend is! O-)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


:W :W :W :W


Duidelijk die eerste :} :9~


je gaat het echt niet merken


:o anders heb je na de winter platte kantjes aan je banden... -O-


Woohoo ik ben een blij mens.
Volgend seizoen rol ik op een ZX6R 2005
*O* *O* *O*


*O* gefeliciteerd!! *O*
 
uuhm brandstofpomp relais en knipperrelais hetzelfde :o

gaat jou brandstof pomp continue aan/uit dan :+ knipperrelais zorgt er volgens mij juist voor dat je lampjes knipperen, waarschijnlijk hebben je nieuwe knippers een ander vermogen als de originele en knipperen ze daarom niet :)

Ja brandstof pomp, zal een relais naast die van de knipperlicht die was hetzelfde , heb opgezocht waar die van was in het WPHB, en daar stond feul pomp bij ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan