Het ZX6R topic deel 78, Krijgen we nou eindelijk die BBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaren '60 waren zo slecht nog niet ;)
media_xl_998205.jpg







@Esh: ik moet werken maar als je laat weten hoe laat en waar dan probeer ik wel ff langs te komen, word wel met een Honbah waarschijnlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
vandaag de naks los gehaald en weer terug gezet
ratel is minder maar nog wel aanwezig :/
weet jij of er speciale uitvoeringen te koop zijn?
niemand die iets zinnigs weet te vertellen over de nokken-as-ketting-spanner?
:/


Ja _O- moet dat stukje trein pakken om € 350 te besparen op NL taxes :9 Ken daar mensen in de buurt, dus klim zo in die trein s'ochtends :)
klinkt bekend, collega van mij deed dat ook
en het kaartje wordt ook echt gecontroleerd _O-
 
:W avond!

Ff een vraagje, ga binnenkort de kawa onder het doek zetten en ik vroeg me af of ik hem beter met een volle of een lege tank kan wegzetten??
En zijn er nog wat andere tips om hem de winter door te krijgen?



Dan nog wat kleine plaatjes om de dag morgen door te komen totdat het weekend is! O-)
Kawasaki-Motorcross-Babe.jpg

girls-and-motorcycles_0b14b295.jpg

girls-bike_4a6adcdb_send_to_mobile.jpg

20071116095219-0-966.jpg

big_01_kawasaki_girls_02.jpg



:W :W :W :W
 
:W avond!

Ff een vraagje, ga binnenkort de kawa onder het doek zetten en ik vroeg me af of ik hem beter met een volle of een lege tank kan wegzetten??
En zijn er nog wat andere tips om hem de winter door te krijgen?



Dan nog wat kleine plaatjes om de dag morgen door te komen totdat het weekend is! O-)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


:W :W :W :W
Tank vol :Y
Wielen in de lucht
aan de druppel lader (optimate ofso)
 
Handmatige NAKS kopen, APE is het merk
ik kom dit ding tegen bij diverse web shops
maar ik vertrouw het niet, het lijkt mij nogal kritisch afstellen

Dat dus, of de huidige 1 hooguit 2 tandjes strakker zetten.
hmm ... is natuurlijk ook een mogelijkheid
al vind ik het weinig subtiel
het is tenslotte een bijna nieuwe motor en ik zoek eigenlijk een definitieve oplossing

Ff een vraagje, ga binnenkort de kawa onder het doek zetten en ik vroeg me af of ik hem beter met een volle of een lege tank kan wegzetten??
En zijn er nog wat andere tips om hem de winter door te krijgen?
theoretisch geneuzel
een motor kan best wel tegen een paar maandjes stil staan
belangrijkste is dat de motor droog staat
en als dat niet mogelijk is dan moet er op zijn minst frisse lucht bij kunnen om natte lucht af te voeren

Wielen in de lucht
je gaat het echt niet merken
 
:^ Dus ess gaat van Antwerpen naar schiphol en dan naar Lima :? :P

Eh ja.. eigenlijk van Almere - Echt - Vlissingen (maandag al ;)) - Antwerpen (di) - Lima (wo) en de ochtend erop vliegen naar Cusco.. *O*

jaren '60 waren zo slecht nog niet ;)
[afbeelding]

@Esh: ik moet werken maar als je laat weten hoe laat en waar dan probeer ik wel ff langs te komen, word wel met een Honbah waarschijnlijk ;)

Haha alleen iets meer haar onder de kleding.. _O-

Maar is goe hoor.. je hebt 't over za. bij mij he? Va. uurtje of 8 :)
 
ik kom dit ding tegen bij diverse web shops
maar ik vertrouw het niet, het lijkt mij nogal kritisch afstellenhmm ... is natuurlijk ook een mogelijkheid
al vind ik het weinig subtiel
het is tenslotte een bijna nieuwe motor en ik zoek eigenlijk een definitieve oplossingtheoretisch geneuzel
een motor kan best wel tegen een paar maandjes stil staan
belangrijkste is dat de motor droog staat
en als dat niet mogelijk is dan moet er op zijn minst frisse lucht bij kunnen om natte lucht af te voerenje gaat het echt niet merken


Een definitiefe oplossing is het mooist natuurlijk ja, of gewoon een spanner die goed werkt. Maarja, kan zijn dat je huidige spanner nét even dat zetje nodig heeft, en daarna voortaan weer geruisloos is.

Een handmatige spanner doe je ook gewoon aandraaien totdat hij niet meer rateld, komt overeen met 1 klikje van de originele spanner, want die zijn ook vrij subtiel.

Maar heb je geen garantie meer op je bike dan? Of particulier gekocht?
 
Eh ja.. eigenlijk van Almere - Echt - Vlissingen (maandag al ;)) - Antwerpen (di) - Lima (wo) en de ochtend erop vliegen naar Cusco.. *O*Haha alleen iets meer haar onder de kleding.. _O-

Maar is goe hoor.. je hebt 't over za. bij mij he? Va. uurtje of 8 :)


Veel plezier en doe ze de groete :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan