Het ZX6R topic deel 81, Wat is toch dat gele ding in lucht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar even voorstellen hier :W

Ik ben Martijn en binnen MF voornamelijk te vinden in het Achterhoek topic ;)
Na afgelopen jaar 14000km op een Z750 gereden te hebben was het nu maar tijd voor iets vlotters.

9f13de8f18f9251d36ad75c2d7a3c75a



En dit is 'm geworden, een 6 uit 2009 8-)
 
Ook maar even voorstellen hier :W

Ik ben Martijn en binnen MF voornamelijk te vinden in het Achterhoek topic ;)
Na afgelopen jaar 14000km op een Z750 gereden te hebben was het nu maar tijd voor iets vlotters.

[afbeelding]


En dit is 'm geworden, een 6 uit 2009 8-)


Welkom hier, en mooie fiets ;) Binnenkort maar eens rondje sturen dan! :+
 
2 leuke ongeplande dagen op Assen gehad *O* en gister nog 3 en vandaag 2 sessies kunnen rijden!! Was zeker in de 1e echt ff wennen, laatste x op de baan was in de zomer vorig jaar. Nieuwe bike na de 1e laten afstellen door HK, samen met de wat hogere bandjes (oude van Ivar natuurlijk) reed dat meteen een stuk soepeler :)

Maar vandaag reed ik pas weer met wat meer vertrouwen op 't nieuwe hok, wat actiever de bochten ingooien :] liep dan wel weer tegen een oud probleempje op.. tenen te veel aan de grond :s vooral in de strubben.. Dus weg slider (en bijna m'n nieuwe laars) Gelukkig kon ik van Jaap een stel sliders krijgen en de laatste sessie rijden *O* Thanks!! *O*

Jammer dat ik alweer naar huis moest (achteraf niet eens nodig geweest, doggie was meegenomen!) Was erg gezellig!! Frans, Jaap, Arnold, Snellemeid, & Eddy veel suc6 morgen :W :W*O*Op de GPS dus of..? Zo ja, is dat best hoog voor een 6 :Y En wie weet is jouw teller wat fijner afgesteld.. zat bij m'n vorige 30 km pu tussen werkelijkheid, 285 & 255. En anders.. bike inruilen.




:+


t was zekers erg gezellig op Assen *D ja anders beetje zonde van je laars hé heb er vandag ook weer een setje doorheen gejast :P :o

13e geworden na de hele tijd 9e te hebben gelegen ,zaten er een paar flink in m'n nek te hijgen ,maar wel weer leuke race :W
 
t was zekers erg gezellig op Assen *D ja anders beetje zonde van je laars hé heb er vandag ook weer een setje doorheen gejast :P :o

13e geworden na de hele tijd 9e te hebben gelegen ,zaten er een paar flink in m'n nek te hijgen ,maar wel weer leuke race :W


Jij, Arnold en Jolanda? gingen echt goed in 't begin :Y

Maar jolanda ging van 4 naar 20+? En jij zakte helaas ook beetje bij beetje af. Wel goede gereden :Y
 
Ook maar even voorstellen hier :W

Ik ben Martijn en binnen MF voornamelijk te vinden in het Achterhoek topic ;)
Na afgelopen jaar 14000km op een Z750 gereden te hebben was het nu maar tijd voor iets vlotters.

[afbeelding]


En dit is 'm geworden, een 6 uit 2009 8-)

Een z750 kun je ook leuk mee sturen *D maar niets boven een sixer natuurlijk :]

@ Scarr: leuke pics! Op welke www staan ze ook alweer?
 
Nog maar een x dan ;)

@ Jaap: mooie dag geweest dus! Ik zal ook wat reserve sliders inslaan, leg vlg x een setje voor jou klaar dan (zal ook kijken hoe ik die steps wat hoger kan zetten, scheelt ook vast.. :))

En hoest met Arnold gegaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan