Het ZX6R Topic Deeltje 75 Bitburger in Lutzerath

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen naar Eindhoven en dan maandag lekker in de Ardennen, Eifel en Lux rollen *O*

gossip_girl_hotties.jpg
 
zo pfff eindelijk terug uit Assen. tot 2x toe de ANWB nodig gehad onderweg voor mn broertje zn 6. accu laadde tot 2x toe niet bij B| uiteindelijk toch opgelost *O*

Adam direct gespot bij de ingang :W

waren mooie westrijden en hulde voor spies zn eerste overwinning :}

Ivar jammer dat de gok verkeerd uitpakte. Nog wel ff gezwaaid langs de snelweg toen je langs reed. wij stonden op de vluchtstrook op de A27 :W

morgen de auto inladen en dan rond een uur of 3 richting Spa
 
Laatst bewerkt:
morgen naar Eindhoven en dan maandag lekker in de Ardennen, Eifel en Lux rollen *O*

[afbeelding]

Have fun daar :W en laat nog ff weten of....

zo pfff eindelijk terug uit Assen. tot 2x toe de ANWB nodig gehad onderweg voor mn broertje zn 6. accu laadde tot 2x toe niet bij B| uiteindelijk toch opgelost *O*

Adam direct gespot bij de ingang :W

waren mooie westrijden en hulde voor spies zn eerste overwinning :}

Ivar jammer dat de gok verkeerd uitpakte. Nog wel ff gezwaaid langs de snelweg toen je langs reed. wij stonden op de vluchtstrook op de A27 :W

morgen de auto inladen en dan rond een uur of 3 richting Spa

Was vanaf 't scherm ook een mooie race *D See u op 't circuit :W

@ Ruud: schiet nou 's op.. :X
 
hij was al een beetje oud maarja..

ik denk trouwens dat mijn double headlight module miss gewoon niet de goede is. Zal miss toch wel verschil in zitten tussen 2003 en 2005.krijg die lampen toch niet goed.


ik zoek nog een 2003 dubbel licht module.. :) mocht je overwegen toch een andere te nemen, dan hou ik me aanbevolen.

want (nu zeker) ook eigenaar geworden van ZX-6r uit 2003.
Wat mij betreft (met de 2004) de mooiste zx-6r :D

Lees maar eens mee in het SRAD topic, lijkt wel een scooter forum daar |(

Maar in de begrenzer trekken (zoals bij die ninja meet) is wel algemeen geaccepteerd?
 
Laatst bewerkt:
ik zoek nog een 2003 dubbel licht module.. :) mocht je overwegen toch een andere te nemen, dan hou ik me aanbevolen.

want (nu zeker) ook eigenaar geworden van ZX-6r uit 2003.
Wat mij betreft (met de 2004) de mooiste zx-6r :DMaar in de begrenzer trekken (zoals bij die ninja meet) is wel algemeen geaccepteerd?
komende dagen zit ik in Eifel, Ardennen en Lux...dan is het niet raar als ik dagelijks in de begrenzer zit....kan gebeuren toch :P

:] MOTORRIJHEN :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan