*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mits het weer goed is gaan mijn motormaatje en ik in het weekend van 18 oktober nog een rondje Zwitserland doen......en de passen moeten open zijn uiteraard.....
2050 km in drie dagen....pfff...oke we hebben al eens 3200 km in 4 dagen gedaan :Y

Dag 1 Thuis naar Meiringen 800 km > Glaubenberg + Glaubenbüelen + Brünigpass.

Dag 2 Meringen naar Todtmoos 500 km > Grimselpass + Furkapass + Sustenpass + Grimselpass + Nufenenpass + Gotthardpass + Klausenpass + stukje Schwarzwald.

Dag 3 Todtmoos naar thuis 750 km binnendoor door Schwarzwald en de Eifel over de mooie stuurwegen

:9~ *O* :] 8-) ik heb er zin in ....ik hoop echt dat het weer dan goed is :Y

Anders kunnen we nog altijd naar Schwarzwald en/of de Vogezen....ook niet verkeerd :X


Als het goed is zijn ze weer thuis :Y
Ben benieuwd naar de stoere verhalen en foto's *D

}) Moest dit wel ff plaatsen, anders waren we van de pagina afgesodeflikkerd _O- _O-
 
Als het goed is zijn ze weer thuis :Y
Ben benieuwd naar de stoere verhalen en foto's *D

}) Moest dit wel ff plaatsen, anders waren we van de pagina afgesodeflikkerd _O- _O-

Ben idd weer thuis.....ik was om half acht thuis vanavond....2050 km in drie dagen :]
Ik zal morgen een paar foto's posten. Ik ga nu slapen :Z
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd hierbij een paar foto's van afgelopen weekend...........

full


full


full


full


full


full
 
Grimselpass

Foto gemaakt op 1 juni 2014

full


Foto gemaakt op 19 oktober 2014

full
 
Laatst bewerkt:
En deze brommer is van iemand van het 10 forum op MF.

Mooie foto's zeg :9~ :} . Als ik ooit weer eens wat meer tijd heb ga ik deze tochten ook weer maken :Y .
:Y En ex-ZX9R owner :) Sorry voor de schaamteloze spam hier, maar ik ben zelf ook van een 9 naar een 10 gegaan dus dacht wie weet overweegt iemand hier diezelfde stap :W
 
Ga nu mijn niner de welverdiende wasbeurt geven en dan maar meteen de niner winterklaar maken 8-)
 
:Y En ex-ZX9R owner :) Sorry voor de schaamteloze spam hier, maar ik ben zelf ook van een 9 naar een 10 gegaan dus dacht wie weet overweegt iemand hier diezelfde stap :W

Helaas Rick, ik heb juist heel bewust gekozen voor een ZX9R i.p.v. een ZX10R....en zoals het er nu naar uitziet blijf ik deze nog een tijdje rijden.
Succes met de verkoop van je mooie ZX10R :Y
 
Helaas Rick, ik heb juist heel bewust gekozen voor een ZX9R i.p.v. een ZX10R....en zoals het er nu naar uitziet blijf ik deze nog een tijdje rijden.
Succes met de verkoop van je mooie ZX10R :Y
Gelijk heb je. Een zx9r is ook gewoon een hele dikke fiets. De zx10r is toch een stuk feller en daar moet je van houden :) En thanks :) Komt vast goed, en anders haal ik 'm weer uit de verkoop en probeer ik eht volgend jaar weer als de zon schijnt :)
 
Zo mijn niner is winterklaar d.w.z. nog een keer goed gepoetst,de ketting goed schoongemaakt en ingevet, de remmen schoongemaakt, de tank vol met benzine, Forte Moto Power 1 en 2 toevoegd, de druppellader aangesloten op de accu, bandenspanning verhoogd, diverse onderdelen ingespoten met siliconenspray tegen het roesten en nu gaat het doek erover tot het voorjaar :W
 
Gelijk heb je. Een zx9r is ook gewoon een hele dikke fiets. De zx10r is toch een stuk feller en daar moet je van houden :) En thanks :) Komt vast goed, en anders haal ik 'm weer uit de verkoop en probeer ik eht volgend jaar weer als de zon schijnt :)

Ik vind de ZX10R echt een hele mooi motor om te zien maar een ZX9R "past "mij beter, metname de zitpositie en de windbescherming vind ik fijner.
De tien is idd feller en stuurt nog lichter :Y
Eigenlijk zou ik beide moeten hebben :9~
De niner voor vakantie en de tien voor een rondje om de kerk ( zal voorlopig geen werkelijkheid worden....of ik moet geld winnen of erven :X )
 
Na flink gevloekt te hebben op mijn gpz die weigert te starten beneden de 14 graden celcius besloten om ook te gaan voor de zx9r. Het is een blauwe geworden. Niet zo snel als een groene natuurlijk, maar voor mij meer dan rap genoeg :-). Hoop hier veel info te vinden!

Grtz!
 
Na flink gevloekt te hebben op mijn gpz die weigert te starten beneden de 14 graden celcius besloten om ook te gaan voor de zx9r. Het is een blauwe geworden. Niet zo snel als een groene natuurlijk, maar voor mij meer dan rap genoeg :-). Hoop hier veel info te vinden!

Grtz!
Welkom :W.
Hier is zeker genoeg info te vinden en soms zeggen de ex-niners ook nog wat hier ;).
 
Thnx, genieten zal wel lukken. Info verzamelen ook....Een goede foto heb ik nog niet. Onderstaande is genomen toen ik net besloten had dat ik hem mee naar huis zou nemen.

Ondertussen de fantastische sticker van de uitlaat afgehaald, en wat cleaner over het geheel gehaald. Daarnaast nog een beurtje laten geven...Tot nu toe héél erg blij

full
 
Laatst bewerkt:
Thnx, genieten zal wel lukken. Info verzamelen ook....Een goede foto heb ik nog niet. Onderstaande is genomen toen ik net besloten had dat ik hem mee naar huis zou nemen.

Ondertussen de fantastische sticker van de uitlaat afgehaald, en wat cleaner over het geheel gehaald. Daarnaast nog een beurtje laten geven...Tot nu toe héél erg blij

[afbeelding]
Ziet er goed uit :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan