*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep was ik al van plan maar bedankt voor het meedenken Rene is toch een behoorlijke klus wil je echt niet elke dag doen
Ik had net een grote beurt laten doen, liep de fiets een maand later op 3 poten. Althans, soms wel, soms niet. Toch nog een keer op Zandvoort gereden en daar ging het super. Maar op normaal tempo naar huis, pffff, waardeloos. Bleek 1 van de 4 bobines van binnen helemaal verroest te zijn :/ . Bij een koude motor ging het nog wel, maar zodra de motor (en bobine) warm was, dramatisch. Dus kon weer de hele handel eraf om dat kreng te vervangen B| . Maar nu rijdt hij weer best, zeker met het kleinere voortandwiel :] .
Maar genoeg over de 10, ik wil verhalen horen over de 9 :}
 
Heel erg spijtig voor de nabestaande natuurlijk, dit gun je niemand.......maar ging hij niet heel erg hard op die kruising af.......het zal maar je 8 jarig zoontje zijn die daar op de fiets afdraait i.p.v. die auto :X :X

Veel te hard langs die kruising idd. :N

Riep het wel even uit hier toen ik het filmpje voor het eerst keek. Je hoorde ook die angst in z'n stem toen ie "NO! riep. -O-

Tja, dit soort zaken moet je op anticiperen als motorrijder, en eigenlijk ook als autorijder. :P . Als je dat niet doet neemt de kans dat dit soort dingen je gaan overkomen flink toe.

Rij zelf ook altijd flink door maar probeer het wel enigszins veilig te houden, ook voor anderen.

Oh btw, gisteren kwam ik stil te staan op de Markerwaarddijk met de Viffer, kapotte spanningsregelaar, kon niet verder rijden, moest weggesleept worden en was om 22.15 uur pas thuis. :N -O-
 
Straks bougies wisselen van de 10 gaat een hele klus worden onderkuip,zijkuipen ,tank,luchtfilter blok laten zakken en dan maar hopen dat de rest allemaal meezit
Uhh dat was bij de 9 toch wel iets makkelijker


Is het gelukt ?
 
Laatst bewerkt:
Kan gebeuren Sander maar dit is wel een Honda kwaaltje

Yep een echt Honda kwaaltje........Triumph heeft hier vaker last van ....
Waarschijnlijk zijn de reparatiekosten niet zo heel duur en dan kun je weer lekker :]
 
Ik ben gistermiddag nog "even" naar de Nordschleife gereden. De weg er naar toe blijft toch een van mijn favorieten. Vooral de terugweg gisteren. Ik had werkelijkwaar de hele B258 voor mij alleen! Jammer genoeg had ik even moeten schuilen voor een hoosbui, waardoor ik niet meer genoeg tijd had om zelf te rijden. Ben daarom maar bij Adenau gaan kijken hoe ze voorbij kwamen...

ejh99s.jpg


Ook op de baan was het relatief rustig voor een zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
Is het gelukt ?

Zitten nieuwe bougies in de oude zaten niet eens goed vast :( kon het goed zien dat deze gelekt hadden zat bij allemaal een behoorlijke zwarte rand op de buitenkant,zet ze zelf altijd op moment deed ik bij de Niner ook (13Nm)
Zo meteen maar eens een rondje doen in het dorp en hoop dat het slechte lopen onder de 3000 toeren opgelost is
Bij de penbobines kon ik alleen het Primaire gedeelte meten en dat was oke ,het Secundaire gedeelte ging niet lag aan de multimeter
Maarre voordat ik ga proberen eerdt WSBK kijken Eurosport1 en Eurosport2 begint om half 11
Voor diegene die nog een rondje gaan doen veel plezier :9~ :9~ :9~
 
Ik ben gistermiddag nog "even" naar de Nordschleife gereden. De weg er naar toe blijft toch een van mijn favorieten. Vooral de terugweg gisteren. Ik had werkelijkwaar de hele B258 voor mij alleen! Jammer genoeg had ik even moeten schuilen voor een hoosbui, waardoor ik niet meer genoeg tijd had om zelf te rijden. Ben daarom maar bij Adenau gaan kijken hoe ze voorbij kwamen...

[afbeelding]
Weer lekker aan het Gummen geweest Ronald }) }) }) })
 
Gummen viel wel mee, vanwege het vochtig wegdek, maar ik had "de schwung" goed te pakken. De Brigestone T30 sport-tour bandjes hebben zich trouwens prima gedragen onder de condities...
 
Zitten nieuwe bougies in de oude zaten niet eens goed vast :( kon het goed zien dat deze gelekt hadden zat bij allemaal een behoorlijke zwarte rand op de buitenkant,zet ze zelf altijd op moment deed ik bij de Niner ook (13Nm)
Zo meteen maar eens een rondje doen in het dorp en hoop dat het slechte lopen onder de 3000 toeren opgelost is
Bij de penbobines kon ik alleen het Primaire gedeelte meten en dat was oke ,het Secundaire gedeelte ging niet lag aan de multimeter

Ik hoop voor jou dat het probleem nu opgelost is met de nieuwe bougies en dat het probleem niet veroorzaakt wordt door de bobines.
Ik zet de bougies ook altijd vast met een momentsleutel :Y scheelt vaak een hoop narigheid
 
Ik ben gistermiddag nog "even" naar de Nordschleife gereden. De weg er naar toe blijft toch een van mijn favorieten. Vooral de terugweg gisteren. Ik had werkelijkwaar de hele B258 voor mij alleen! Jammer genoeg had ik even moeten schuilen voor een hoosbui, waardoor ik niet meer genoeg tijd had om zelf te rijden. Ben daarom maar bij Adenau gaan kijken hoe ze voorbij kwamen...

[afbeelding]

Ook op de baan was het relatief rustig voor een zaterdag.

Mooi ritje :]
 
Maarre voordat ik ga proberen eerdt WSBK kijken Eurosport1 en Eurosport2 begint om half 11
Voor diegene die nog een rondje gaan doen veel plezier :9~ :9~ :9~~

Ik moet nog even kiezen; Of ik ga zometeen rijden in de Ardennen en ik de neem races op Of ik kijk de races live en ik ga daarna rijden.............
 
Soo Eeej jij rij wel veel Puntje of hoort die ook weer bij het meubilair
hoort niet bij meubilair; de motor staat nu in de motorstalling van Silverline
en inderdaad dit jaar niet veel gereden, alleen een paar korte ritjes om de accu op te laden :+

Mijn motor :? Jij had er toch twee............
Ik wil eerst nog een mooi Ardennenritje voordat die van mij op winterstalling gaat.
die ander ligt al bijna 3 jaar uit elkaar, nu toch eens in elkaar zetten en verkopen
Ardennenritje? pffff, veel te ver voor mij
 
Ik heb net een ritje van 450 km achter de rug. Het was weer mooi rijden in de Ardennen.

full


full
 
Met nieuwe helm zie ik... Wat heb je voor een rode sticker op de neus?

Idd met nieuwe helm en nieuwe handschoenen :9~ :9~

Die rode sticker op de neus is het vignet voor Zwitserland ( nog van de Hemelvaartvakantie )

full


Als ik zeker weet dat ik dit jaar niet meer naar Zwitserland ga dan gaat hij eraf.
 
hoort niet bij meubilair; de motor staat nu in de motorstalling van Silverline
en inderdaad dit jaar niet veel gereden, alleen een paar korte ritjes om de accu op te laden :+die ander ligt al bijna 3 jaar uit elkaar, nu toch eens in elkaar zetten en verkopen


Weet je nog wel hoe alles in elkaar moet }) })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan