*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

ik ben eigenlijk opzoek naar een rechterzijkap en een complete onderkuip voor m'n zx9r 1999, na een glijpartij hebben deze wat lichte glijschade namelijk.. :(

Iemand enig idee waar ik deze tweedehands goedkoop op zou kunnen scharrelen?

Motor staat ook tekoop trouwens!
 
Welkom! :W

Ik kan je helaas niet helpen. Denk dat er weinig aanbod zal zijn vanuit het topic. De meeste hebben bij valpartijen een chinees setje gemonteerd met wisselend succes...

P.s. Kleurschema vermelden is misschien handig...
 
Laatst bewerkt:
Heren,

ik ben eigenlijk opzoek naar een rechterzijkap en een complete onderkuip voor m'n zx9r 1999, na een glijpartij hebben deze wat lichte glijschade namelijk.. :(

Iemand enig idee waar ik deze tweedehands goedkoop op zou kunnen scharrelen?

Motor staat ook tekoop trouwens!
Ebay, Boonstra, Motorparts-online. Of eventueel laten lassen en spuiten, zijn genoeg mensen hier die knap werk afleveren (Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3)

Zelf niets aan overgehouden??
 
Laatst bewerkt:
Hey Sandberg, (en andere 9-er rijders)

Als Ex- ZX-9R rijder blijf ik een beetje een zwak hebben voor dit type, en reageer hier niet (meer) maar lees regelmatig even mee. Mocht iemand nog een mooie ZX9 zoeken, bij Motorado in Leeuwarden is een hele nette ingeruild;

ZX-9R 2001
(Mocht iemand nog wat met verzekeringsgeld willen)

Freez
 
*D De kuipjes zijn gefikst en gespoten, moet ze nog ff ophalen... *O*

Toch nog ff t idee gehad om de motor helemaal groen (op de streepjes op de tank na) te laten..

Foto800-F6LMFNIP.jpg


Wat vinden jullie :} of :N ??
 
Laatst bewerkt:
*D De kuipjes zijn gefikst en gespoten, moet ze nog ff ophalen... *O*

Toch nog ff t idee gehad om de motor helemaal groen (op de streepjes op de tank na) te laten..

[afbeelding]

Wat vinden jullie :} of :N ??
Ik zou het niet doenn hier en daar een stcker of zo dat breekt een beetje en ziet er dan beter uit maar dat zou ik doen hoor en ik zou de onderkuip zwart maken
 
Ik zou de onderkuip zwart maken :Y :Y

full


Ik zou ook een stickerset monteren.

full
 
Laatst bewerkt:
:/ :/ tja een 2003 model op een 2002 model laten lijken _O-

mooi groen is niet lelijk :Y
[afbeelding]
[afbeelding]

Het was bedoeld als voorbeeld...... Ik bedoel dit :W

full


Ik zou de motor weer helemaal origineel maken als ik jou was.
Een originele stickerset is wel erg duur. Dat vind ik het mooiste.
Maar het is jouw motor dus moet je vooral datgene doen wat jij leuk vindt.

Ik vind de kleurstellingen van model 2002 veel mooier.....maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk......anders had ik jaren geleden wel een 2003 model gekocht :P :P

Het spuitwerk ziet er goed uit :}
Succes met opknappen en dan weer lekker :]
 
Laatst bewerkt:
Hey Sandberg, (en andere 9-er rijders)

Als Ex- ZX-9R rijder blijf ik een beetje een zwak hebben voor dit type, en reageer hier niet (meer) maar lees regelmatig even mee. Mocht iemand nog een mooie ZX9 zoeken, bij Motorado in Leeuwarden is een hele nette ingeruild;

ZX-9R 2001
(Mocht iemand nog wat met verzekeringsgeld willen)

Freez

Hey Freez! :W

Had die mooie 9 wel kunnen kopen ja, ziet er strak uit, had dan wel een paar honderd euri moeten bijleggen.

Maar moet verder ook nog wel wat aan gebeuren qua mods (imo dan hè :), seatcover, andere kentekenplaathouder, undertail etc. ).

Maar goed, heb een Viffer gekocht omdat ik meteen een ww-motor nodig had. :]
 
Het was bedoeld als voorbeeld...... Ik bedoel dit :W

[afbeelding]

Ik zou de motor weer helemaal origineel maken als ik jou was.
Een originele stickerset is wel erg duur. Dat vind ik het mooiste.
Maar het is jouw motor dus moet je vooral datgene doen wat jij leuk vindt.

Ik vind de kleurstellingen van model 2002 veel mooier.....maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk......anders had ik jaren geleden wel een 2003 model gekocht :P :P

Het spuitwerk ziet er goed uit :}
Succes met opknappen en dan weer lekker :]

Probleem is dat de rechterkant nog intact is, dus als ik dan de stickers lostrek heb je kleurverschil, zoals hieronder :P

Foto800-ADBMT6YT.jpg
 
Dit is heel heel héél erg stout, dat weet je hè? ;)

Je reageert er verder niet op bij de anderen, maakt verder niet uit maar goed, welkom! 8-) :)

Reageer niet op wat?

Dat het stout is weet ik ook wel. Vind het gewoon leuk. Valt niet op dus ik neem het risico wel.
 
Iemand nog een tip tegen een minimaal schuurvlekje? (Bij verwijderen van een sticker)
 
Ik heb een zx-9r bj 2002 te koop staan voor weinig mag die weg.
Ziet verkoop topic!
Hier moet toch wel een liefhebber tussen zitten denk ik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan