*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee waar er nog een undertail verkrijgbaar is? Liefst in blauw. Ik kan niet spuiten. Niet met verf.
 
Boonstra in ureterp eens een belletje geven denk dat die wel wat heeft

:^ en M plaats blijven kijken daar had ik m ook vandaan. Wil je m echt dezelfde kleur als je motor dan word het spuiten denk ik. moest ik ook laten doen nu had ik een goedkoop adresje of je moet voor carbon gaan.
 
Reageer niet op wat?

Dat (alleen al) 't hebben van zo'n plaat gezien wordt als een misdrijf :) . Let wel, dit vind ik ietwat overdreven, maar goed, ik verzin 't ook niet.

Dat het stout is weet ik ook wel. Vind het gewoon leuk. Valt niet op dus ik neem het risico wel.

Ik neem ook risico door regelmatig (ruim tot kuch kuch, ahum, :+ redelijk ruim O-) ) de maximaal ter plaatse toegestane snelheid te overschrijden als ik op de motor zit.

Op zich is het ook leuke gadget, moet ik toegeven. Hoop dat je er lang van kunt genieten. :]
 
Ik heb een zx-9r bj 2002 te koop staan voor weinig mag die weg.
Ziet verkoop topic!
Hier moet toch wel een liefhebber tussen zitten denk ik?

Hey! :W
Is je Cube nou al verkocht? ;)

Je had ff wat eerder met deze advertentie moeten komen, een week of zes ofzo. En oja, had leuk geweest als ie ook groen/zwart was geweest, was je 'm meteen kwijtgeweest aan mij. :Y :Y :Y
 
Dat (alleen al) 't hebben van zo'n plaat gezien wordt als een misdrijf :) . Let wel, dit vind ik ietwat overdreven, maar goed, ik verzin 't ook niet.Ik neem ook risico door regelmatig (ruim tot kuch kuch, ahum, :+ redelijk ruim O-) ) de maximaal ter plaatse toegestane snelheid te overschrijden als ik op de motor zit.

Op zich is het ook leuke gadget, moet ik toegeven. Hoop dat je er lang van kunt genieten. :]

Oh, dat was gewoon omdat het niet aan mij gericht was maar een onderlinge discussie. Dacht ik tenminste.

Levert nu vooral stress op in de zin van 'staat hij nog wel uitgeklapt?'.
 
Weinig noemt die dat...

Een NIEUWE ZX10R voor 10.000,00 euro.........dat is toch niet veel :?
Model 2014 kost bijna 20.000, 00...........
Iemand die een tweedehandse wil kopen vooor 7000 a 8000 euro zou toch kunnen gaan twijfelen, nietwaar.
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn niner dus ik zal hem niet kopen.
Ik vind het wel een waanzinnig mooie machine :9~
 
Dan plak je daar toch de originele ninja sticker overheen !! Dan valt dat toch niet meer op....
Of zie ik dat verkeerd :?

ja, je ziet t verkeerd, de ninja foto was voorbeeld, het gaat dus om de witte en zwarte vlakken op de zijkant en het ZX9R logo, maar goed, de beslissing is al gemaakt, hij wordt weer als origineel *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat moet dit dan worden:
Kawasaki kondigt Ninja H2 aan (video)
ninja-h2.com
Screen-Shot-2014-09-01-at-10.10.52.png

Zou wel stoer zijn als het een soort van hybride zou zijn....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan