*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het de voorgevormde is die ik op de beurs heb gekocht, is dat niet zo moeilijk. Wel opletten dat er verschil zit tussen rechts en links... de helft is dus gespiegeld tov van de andere helft...
[afbeelding]

Ik heb idd ook die voorgevormde en het zijn idd linkse en rechtse.
Ik heb ze helemaal in het zwart :9~
Heb jij ze geplakt met of zonder zeepsop ?
 
Ik heb idd ook die voorgevormde en het zijn idd linkse en rechtse.
Ik heb ze helemaal in het zwart :9~
Heb jij ze geplakt met of zonder zeepsop ?
Zonder zeepsop... als je net als ik striping hebt die onderbroken is, moet je aan de kant van de langste sticker beginnen met plakken. Die kan je namelijk beter lostrekken dan die kleine friemels. Als je dan ziet dat die in de goede lijn zit, plak je de rest pas vast. Daarna goed aanwrijven met het papiertje er nog over anders wrijf je de hoekjes los...
 
Yup! Is alweer een tijdje geleden, maar de oude waren toe aan vervanging...

P.s. Er is ook nog een slecht filmpje van:
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar het ging mij vooral om de montage met die teksten en geklap. Had van mij niet gehoeven, haha...

Maar zijn er ook nog mensen gaan rijden vandaag?? Ik heb de dag om gekregen met het poetsen van de dakkapel.
 
Nee niet op de motor gereden vandaag...wel op mijn racefiets 100 km en de moto gp gekeken uiteraard.

Ik heb mijn racefiets en mijn mtb gepoetst 8-)
 
Laatst bewerkt:
kawasaki-ninja-h2r-26.jpg

OMG: Leaked Hi-Res Photos of the Kawasaki Ninja H2R - Asphalt & Rubber

En mogelijke straatversie:
ninjah2admin-albums-motorrad-magazine-kawasaki-ninja-h2-picture289-supercharged-ninja-h2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer eens een neusje wat me kan bevallen...! (muv de vleugels). Hopen dat die lampen street-legal zijn...

H2_6.jpg


H2_7.jpg


H2_8.jpg


Wel een vreemde afwerking van de undertail voor zo'n show/demo motor...
H2_9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb me ook een ZX9R aangeschaft. Naast m'n vele projectjes eindelijk weer eens een fijne straatfiets. Een wens die in vervulling gaat :)
full
 
Ik dacht dat dit altijd het vriendelijkste topic van MF was.. laten we het ook zo houden....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan