Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alarmsysteem ( zwaar verouderd )
Ook extra kabels op je accu ?
Sorry
En op dit moment maakt de motor bij stationair en op laag toerental hetzelfde volume als de originele uitlaat. Misschien iets lagere toonhoogte.
Boven de 4-5 duizend toeren begint het pas echt te klinken :p
Ook ben ik van het andere kamp denk. Het "loud pipes safe lives" kamp.
En in de file ook lekker als je af en toe je koppeling in kan knijpen en peut gas geven. Gaan ze vaak sneller aan de kamt
Wie lost het nieuwe mysterie op?
[afbeelding]
Wat is dit kastje/knopje?
Model 1997.
Origineel of onderdeel van het alarmsysteem?
is inderdaad van een alarm , bij mijn 7 stond hetzelfde systeem erop , meteen er tussenuit geknipt
Accu problemen zou je kunnen verwachten!Ik krijg van meerdere mensen dit advies.. Maar als het werkt is het toch prima?
Alhoewel je tegenwoordig een prima schijfremsloten met alarm hebt
Yupp
Weet je ook wat het knopje doet?
Volgens mij is dat knopje om hem in te leren of af te stellen oid, weet wel dat ik hem er per direct af zou halen ! Verwacht er eerder problemen mee dan dat je er gemak van gaat hebben
Niet alleen in de file hoor , ik ken een aantal randdebielen die dat door de hoofdstraat van Domburg doen Heavey kent ze ook vast en zeker
neeh spyball is vrij bekend en goed. de mijne zit sinds aankoop al erop. heb factuur van motoport. ding zit er al 18 jaar en 47000km op dus werkt prima.Goed alarm had er een Spyball op heeft het een hele tijd goed gedaan maar toen begon de ellende ging niet meer van zn Startblokkering af enz,heb hem er tussen uitgeknipt en ben blij dat ik dat gedaan heb Klotedingen
Oma was er al weer !
Iedereen druk aan het rijden , vakantie vieren ??
Heb dinsdag weer een circuitdag gereden, helaas de laatste tijd al een paar keer een valse neutraal / vrij gehad.. dit werd na 3 sessies steeds erger en de motor begon zelfs uit de versnelling te schieten met volle belasting ( 2de en 3de versnelling)
4de en 5de sessie vroegtijdig afgebroken omdat er op die manier gewoon niet veilig te rijden is, nog ff wat dingen nagekeken en uitgeprobeerd maar helaas geen verbetering
Op de terugweg kwam ik er achter dat het lijkt alsof de versnellingen niet goed in elkaar "haken" ; bijvoorbeeld in de 2 zachtjes opbouwen en dan voel je ineens een schok/klap en gaat hij "goed" in de versnelling, terwijl andere keren de bak ineens in de vrij schiet bijvoorbeeld tussen 2 en 3.
Als ik in de 3 zat en de motor schiet in de vrij dan kon ik door 1 x naar beneden te tikken wel weer gewoon in de 3 uitkomen ?!
Volgens mij is dit het bekende choclate box probleem toch die de c modellen hebben ?
Mocht er iemand tips of advies hebben hoor ik het graag