*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Tja dat gebeurd een ieder wel eens. Ik lag int verleden plat op de tank op mijn zx6, duitse snelweg, volgas😁 en zo in ene keer niks meer😒. Kwam der ook pas later achter dat die op reserve moest😉 was eerst nog bezorgd dat ik hem om zeep had geholpen😒 280op de teller👊

*D*D Dat had ik toen ik op Assen reed .*D*D*D*D dacht dat ik hem opgeblazen had.
 
*D*D Dat had ik toen ik op Assen reed .*D*D*D*D dacht dat ik hem opgeblazen had.
Herkenbaar. Stuur de gt in en hij stottert, had geluk dat het uitloop ronde was dus kon mooi ff aan de kant staan en hem op reserve zetten.

1ste keer dat ik het had heb ik zo lang door moeten starten dat ik de accu leeg trok, heb daarna het kunstje geleerd om de choke er bij te pakken en hem zo weer op "gang" te brengen
 
Ik had vandaag toch een domme aktie |(|(
Het was de eerste ochtend net boven vriespunt, dus kans op bevriezende carburateurs.
Ook mist boven de wielanden dus ik zat gespannen op de motor.
En vlak voor dat ik de Velsertunnel in dook viel de motor uit :( dus ik dacht; toch bevriezing.
Naar de vluchtstrook en daar een tijdje gewacht tot de boel weer op zou warmen. Maar niet meer starten.
Een paar pogingen later bedacht ik mij ineens dat de 9 een benzine kraan heeft die ik op reserve moest zetten :X
Dat krijg je dus als net een paar keer op injectie motoren hebt gereden.
Enfin, daarna was alles OK. Ik was wel heel blij dat het niet in de smalle buis van de Velsertunnel was stil gevallen. Daar is geen vluchtstrook.

Wat moest je hier in de buurt dan, Maarten?
 

Bijlagen

  • 20180928_121919.jpg
    20180928_121919.jpg
    435,5 KB · Weergaven: 11
  • 20180928_121931.jpg
    20180928_121931.jpg
    490,1 KB · Weergaven: 11
  • 20180928_122044.jpg
    20180928_122044.jpg
    481,4 KB · Weergaven: 9
  • 20180928_122057.jpg
    20180928_122057.jpg
    743,1 KB · Weergaven: 10
  • 20180928_122108.jpg
    20180928_122108.jpg
    609,5 KB · Weergaven: 11
  • 20180928_122127.jpg
    20180928_122127.jpg
    508 KB · Weergaven: 12
Wat moest je hier in de buurt dan, Maarten?
Wat ik iedere werkdag doe; werken bij Hoogovens.
Een cello had ik niet achter jou gezocht :P

Straks even naar Goedhart, die hebben dit weekend motormarkt.
En binnenkort wordt het tijd voor de winterbanden. Ik denk dat ik achter een 55 band op laat leggen i.p.v. 50; lekker zuining.
 

hhmmmmmm ik zie niet helemaal hoe hij vast zou moeten zitten.
Alleen die "bout" is niet genoeg toch?
Klikt hij met die twee lippen ergens achter?
 
Jaaaaaren geleden kocht ik een echte Simpson Bandit en dacht dat deze in NL niet meer te koop waren. Maar tot mijn verbazing had Goedhart een Venom te koop en in de aanbieding. *D

PA030497C.jpg

Wel een stukje groter dan de oude. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, al zal ik meestal gewoon met de Schuberth R2 rijden.
 
Misschien zaterdag ff een rondje doen wordt mooi weer👍👍👍
 
Jaaaaaren geleden kocht ik een echte Simpson Bandit en dacht dat deze in NL niet meer te koop waren. Maar tot mijn verbazing had Goedhart een Venom te koop en in de aanbieding. *D

Bekijk bijlage 1332029
Wel een stukje groter dan de oude. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, al zal ik meestal gewoon met de Schuberth R2 rijden.
Die zijn toch voor drag racen e.d. ?
Zal natuurlijk ook prima te gebruiken zijn als "normale" helm
 
Dikke kop gekregen? 😎
:+
Die zijn toch voor drag racen e.d. ?
Zal natuurlijk ook prima te gebruiken zijn als "normale" helm
Ik kijk nooit naar drag racen, dus dat weet ik niet. Ik ken ze van Streetfighters; de Engelse streetfighters hadden allemaal zo'n helm.
Maar Simpson helmen zijn oorspronkelijk auto helmen en hebben ook helemaal geen goedkeuring voor op de motor.
Waarschijnlijk is daarom de tweede helm groter; die heeft wel een goedkeuring.

Vandaag op de 9 was wel duidelijk dat deze helm vanwege die ventilatie gaten niet in de winter te gebruiken is. :P
 
:+

Ik kijk nooit naar drag racen, dus dat weet ik niet. Ik ken ze van Streetfighters; de Engelse streetfighters hadden allemaal zo'n helm.
Maar Simpson helmen zijn oorspronkelijk auto helmen en hebben ook helemaal geen goedkeuring voor op de motor.
Waarschijnlijk is daarom de tweede helm groter; die heeft wel een goedkeuring.

Vandaag op de 9 was wel duidelijk dat deze helm vanwege die ventilatie gaten niet in de winter te gebruiken is. :P

Ik ken ze ook uit de auto sport of de tractor pulling e.d.
Wist niet dat ze nu een model hebben met goedkeuring trouwens, lijkt me idd een fris modelletje🤣
 
hhmmmmmm ik zie niet helemaal hoe hij vast zou moeten zitten.
Alleen die "bout" is niet genoeg toch?
Klikt hij met die twee lippen ergens achter?

Die bout klikt ergens in en zit dan vergrendeld idd, en die 2 dingetjes voor schuif je ergens onder. No worries hoor, bij mijn 2000-model werkte het prima. :)
 
Ff een vraagje hier?

Ik heb in mijn zrx een usd gebouwd van een zx9r uit 95,nu ben ik op zoek naar adapters op de voorpoten om en brembo remklauwen op te maken.

Heeft iemand dat ooit hier gedaan?

Zo ja ....waar eventueel te bestellen,en nog mooier....heeft iemand wat liggen die ze niet meer gebruikt en wil verkopen?

Grt johan
 

Bijlagen

  • 20180901_192719.jpg
    20180901_192719.jpg
    1 MB · Weergaven: 11
Ik bedoel dan zoiets als dit,deze komt uit japan,maar wil zoiets voor ook...
 

Bijlagen

  • IMG-20180930-WA0007.jpeg
    IMG-20180930-WA0007.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 10
Die bout klikt ergens in en zit dan vergrendeld idd, en die 2 dingetjes voor schuif je ergens onder. No worries hoor, bij mijn 2000-model werkte het prima. :)

Kan ik hem ergens ophalen?
Ik woon in de kop van Noord holland
 
De vraag die ons nu allemaal bezig houdt is of pivo gisteren het dekentje van zijn 9 heeft gehaald.

:P
Jazeker gelukt was zelfs warm met de najaarsjas an😁 nog ff bij motoroost geweest😁 mooi spul i de motorzaak, maar de zx9 mag toch zeker nog wel ff blijven😉
 
Ik bedoel dan zoiets als dit,deze komt uit japan,maar wil zoiets voor ook...
Ik kan je niet helpen, mijn motoren zijn standaard. Maar dit ziet er wel mooi uit :9

Jazeker gelukt was zelfs warm met de najaarsjas an😁 nog ff bij motoroost geweest😁 mooi spul i de motorzaak, maar de zx9 mag toch zeker nog wel ff blijven😉
:o pivo heeft op de motor gereden

's morgens is het koud, brrrrrr
dus ik zit met 100% winterkleding op de motor, alleen 's middags terug doe ik dunnere handschoenen aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan